tukivyöasiaa
missä vaiheessa olette hankkineet tukivöitä/liivejä? Onko ollut apua?
Mulla työ vaatii jonkin verran nostelemista ja kantamista (navettatöitä), ja jo nyt alkuraskauden aikana on alaselkää siihen malliin jumiutellut että tulevaisuudessa täytyy tuo vyö tai liivi hankkia.
Entä tietääkö joku mitä voisi käyttää lihaskipuiluun, aiemmin käytin Voltaren emulgeeliä, mutta se on raskauden aikana kiellettyä tavaraa...miten mobilat sun muut? Löytyykö kokemuksia tästä?
Tappert ja Puksu 12+3 - selkäjumin kourissa
Kommentit (3)
tukivyötä voit alkaa käyttämään heti kun siltä tuntuu...itse olen rv 38 enkä ole kokenut tukivyötä tarpeelliseksi vieläkään, joten minun osaltani jää varmasti käyttämättä
aloitin itse käyttää tukivyötä jo viikolla 16 ja on auttanut tosi paljon. jäin viikko sit pois töistä eli rv 27 koska en halunnut ottaa riskiä ennenaikaisesta synnytyksestä rankan työn takia. mun suositus kipuvoiteisiin on et vältä jos voit. neuvolasta kyl sanottiin et paikallisesti käytettäviä särkyvoiteita voi käyttää. ja tuttu sairaanhoitaja sanoi et aiheuttaakseen vaaraa sikiölle pitäis käyttää tuubi/tuubeja päivässä. mut toisaalta pakkohan töiden on tavalla tai toisella tulla hoidetuiksi, mutta jos vain pystyt ottamaan rauhallisesti niin pyri siihen.
[color=purple]Tukivöitä aletaan sitten käyttämään, ku masua jo on. En tiiä millä viikoilla " aikasintaan" .
Mä käskin apteekin ottaa selvää uuesta Icepowerista (eli se mis on +msm), ett saako odottaja käyttää. Niin valmistaja oli sanonut, että täysin huoleti voi.