Tupakointi alkuraskaudessa
Eli, jos saa tietää olevansa raskaana, mutta on tupakoinut ennen tätä, mitä harmia siitä voi vauvalle olla? En ole siis raskaana, mutta tämä ko. Asia on mietityttänyt. Ainakin pidemmällä raskaudessa tupakointi rajoittaa sikiön happea ja aiheuttaa myös vauvalle nikotiiniriippuvuutta sekä saattaa aiheuttaa keskenmenon, mutta jos lopettaa tupakoinnin heti positiivisen raskaustestin tehtyään, mitä haittaa siitä voi olla?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:02"]Ei ole mitään haittaa. Olen varmaan paska äiti, mutta poltin aikanani koko raskauden ajan ja ihan terve lapsi minulle on syntynyt. Nukkui ja söi hyvin ja muutenkin oli ns. helppo vauva.
[/quote]
Olet oksettava ihmissaasta! :X
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:02"]Ei ole mitään haittaa. Olen varmaan paska äiti, mutta poltin aikanani koko raskauden ajan ja ihan terve lapsi minulle on syntynyt. Nukkui ja söi hyvin ja muutenkin oli ns. helppo vauva. [/quote] Olet oksettava ihmissaasta! :X
[/quote]
Joo ja niin on myös ne kaikki äidit muutama vuosikymmen takaperinkin. Silloinhan tupakointi oli hyvinkin muodissa. Oliko silloin sitten enemmän jotenkin vammaisia lapsia kun nykyään?
T. Ihmissaasta.
Ei mitään. Siinä vaiheessa kun testin tekee, eli oletettavasti kun kuukautiset on myöhässä, raskaus on niin alussa että jos jotain haittaa olisi, tuloksena olisi todennäköisemmin keskenmeno.
Ei ole mitään haittaa. Olen varmaan paska äiti, mutta poltin aikanani koko raskauden ajan ja ihan terve lapsi minulle on syntynyt. Nukkui ja söi hyvin ja muutenkin oli ns. helppo vauva.