Miksi Suomalaiset miehet ovat niin komeita?
En nyt tarkoita Savossa vaan ihan jossain Helsingissä tai Tampereella. Ihan hirveän komeita miehiä, missään ei ole komeampia. Nimenomaan nuoret miehet. Mitä mieltä?
Kommentit (33)
Aivan käsittämätön avaus tällä palstalla.
Oletko mies?
t.mies
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:02"]
Ne näyttää tosi komeilta, koska suomalainen nainen on seinästärevityn näköinen, ero on siksi silmiinpistävä.
[/quote]
Hohhoijaa
Löytyy täältä hyvännäköisiä miehiä, ja Savosta nimenomaan tulee komeimmat miehet!
Koska suomalaiset naisetkin ovat kauniita. Samat geenit.
-Mies 29v-
Eipä ole usein komeaa suomimiestä vastaan tullut ainakaan täällä pääkaupungissa, suomen pojat on jo pienestä aika kalvakoita ja mitäänsanomattomia, mutta onneksi maailma muuttuu ja kauniit pojat, usein mixejä yleistyvät!
Ap on tainnut juoda muutaman viinilasillisen liikaa ellei sitten ole tehnyt havaintojaan jossain crossfit-salilla tai muussa "erityispaikassa", jossa tietyntyylistä porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:29"]
Löytyy täältä hyvännäköisiä miehiä, ja Savosta nimenomaan tulee komeimmat miehet!
Savosta tuu ku Katainen ja Tukiainen. Ainii Spede Pasanen, mut kuollu jo.
[/quote]
Veikkaisin että suomalaisessa geeniperimässä on vähän feminiinisyyttä ylipäänsä. Tästä syystä ei ole oikein naisellisia naisia ja miehet ovat supermiehekkäitä. Tämän kyllä huomaa ulkomailla, kun neitokaiset roikkuvat kaulassa. T: M38
Ai suomalaiset miehet super miehekkäitä?? :'DDDD anteeks mutta ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa... Ja kyllä suomalaiset naiset on ainakin mun mielestä hyvin naisellisia (ei tietenkään kaikki)
On suomalaiset miehet yleensä ottaen aika miehekkään näköisiä. Ja komeitakin. Samoin monet naiset on tosi kauniita. Mutta eihän omia saa kehua ;) Olen ollut paljon Suomeen tulevien ulkomaalaisten kanssa tekemisissä (lähinnä expattien), ja kyllä monet toteavat kiinnittäneensä huomiota suomalaisten hyvännäköisyyteen.
Jos nyt omia saa kehua, niin kyllä monessa maassa on paljon enemmän sellaisia sirkuksesta karanneen näköisiä kuin täällä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:14"]
Ai suomalaiset miehet super miehekkäitä?? :'DDDD anteeks mutta ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa... Ja kyllä suomalaiset naiset on ainakin mun mielestä hyvin naisellisia (ei tietenkään kaikki)
[/quote]
Naisellisia? Kertoisitko esimerkkejä? Voin kertoa, että esim. Naapureissamme Ruotsissa ja Virossa on naisellisia naisia. Suomessa ei todellakaan! Ja suomalaiset miehet ovat ultramaskuliinisia tosiaankin. Kysy keneltä vaan esim. ulkomaalaiselta naiselta. Suomalaiset naiset tietenkään tätä eivät voi katkeruudessaan myöntää, joten täysin turha niiltä on edes kysyä. Jos verrataan samoihin naapureihimme: ruotsalaiset=koreilevia ja naisellisia keikareita, virolaiset= puolryssiä, suomalaisten miesten apupoikia esim. rakennuksilla. Suomalaiset miehet tunnetaan maailmalla naisten keskuudessa: Sisukkaina, vaaleina, könsikkäinä, herrasmiehinä, korpisotureina, kunnon panomiehinä jne.
No onhan Suomessa mainion näköistä porukkaa. Monet ulkomaalaiset ovat hämmästelleet ulkonäössä sitä, että monet suomalaiset näyttävät ikäistään nuoremmilta maailman mittakaavassa. Jotkut Av-mammat katkeruuksissaan taitaa taas vaan kihistä. ;) Todellakin on kauniita naisia ja komeita miehiä.
Suomalaiset naisethan on tunnetusti just hyvännäkösiä muualla maailmassa. Kun taas miehiä pidetään sellasina alkoholisoituneina vaimon hakkaajina. Tai tälläsen käsityksen mä oon ulkomailla asuessani saanu.
jos oot vaan puutteessa niin tuntuu siltä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:49"]
Suomalaiset naisethan on tunnetusti just hyvännäkösiä muualla maailmassa. Kun taas miehiä pidetään sellasina alkoholisoituneina vaimon hakkaajina. Tai tälläsen käsityksen mä oon ulkomailla asuessani saanu.
[/quote]
No jo vitsin murjasit! Missä maassa asuit ja kuinka pitkään? XD
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:49"]
[/quote]
Ei vaan tuota käsitystä olet yrittänyt ulkomaille viedä.
Suomalaiset naiset ovat tunnetusti persejalkaisia, mutta antavat helposti pillua ulkomaalaisille, joten ovat siksi ulkomailla suosittuja.
Suomalainen mies taas on sellainen mystinen metsätyömies, jonka sperama on maailman parasta, se tiedetäään yleisesti.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:49"]
[/quote]
Ei vaan tuota käsitystä olet yrittänyt ulkomaille viedä.
Suomalaiset naiset ovat tunnetusti persejalkaisia, mutta antavat helposti pillua ulkomaalaisille, joten ovat siksi ulkomailla suosittuja.
Suomalainen mies taas on sellainen mystinen metsätyömies, jonka sperama on maailman parasta, se tiedetäään yleisesti.
[/quote]
In your dreams x))
Mun mielestä taas Suomessa miehet ovat ulkoisesti rumimpia kuin missään muualla. Ulkomailla matkustaessa tuntuu silmänruokaa riittävän vaikka millä mitalla, ja Suomessakin ne ainoat komeat urokset on poikkeuksetta ulkomaalaisia. Myös luonteeltaan Suomimiehet ei iske muhun ollenkaan. Pidän iloisemmista, avoimemmista, puheliaammista ja hauskemmista miehistä, joilla ei ole katkeruus- tai itsetunto-ongelmia. Onneksi niitä ulkomaalaisia on jo jonkun verran tänne kotiutunut, muuten olisi aika ankeaa ;)