Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin köyhillä saa olla varaa?

Vierailija
26.09.2014 |

Otsikossa se oikeastaan tulikin. Mihin mammojen mielestä köyhällä saa olla varaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se köyhä on av-asteikolla?

Vierailija
22/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:36"]

Nettiin, perusälypuhelimeen. Jos kysyttäis mihin ei sais olla varaa niin vastaisin että viihdepaketteihin, lemmikkieläimiin, autoon, eineksiin ja ylipäänsä kalliisiin ruokiin.

[/quote]

Olisit siis valmis eväämään yksinäiseltä köyhältä ihmiseltä lemmikin tuoman läheisyyden tunteen, samoin kuin tunteen olla tarvittu ja tärkeä jollekin, millä on suuri merkitys niin yksilölle kuin yhteiskunnallekin.

Aika kovat arvot sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä eli elän vain tuilla. Omistan auton ja samsung galaxy 3 millä palstailen nyt. Minulla on 46 tuuman taulu tv. Koira ja kaksi kissaa. Lähes uudet sohvat. Saunallinen tilava rivari kaksio. Poltan ja tälläkin hetkellä juon sidua ja syön sipsejä. Vituttaako? :)

Vierailija
24/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä saa olla varaa mihin tahansa, mihin pystyy minimituloistaan säästämään. Jos pistät 20e säästöön joka kuukausi, sinulla on 20 vuoden päästä 4800e ja voit tehdä vaikka Thaimaan matkan, jos maapallo on silloin vielä olemassa.

Vierailija
25/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:36"]Nettiin, perusälypuhelimeen.

Jos kysyttäis mihin ei sais olla varaa niin vastaisin että viihdepaketteihin, lemmikkieläimiin, autoon, eineksiin ja ylipäänsä kalliisiin ruokiin.
[/quote]

Täällä on monta ketjua siitä mihin ei pitäisi olla varaa, siksi varmaan näin päin.

Vierailija
26/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:36"]

Nettiin, perusälypuhelimeen. Jos kysyttäis mihin ei sais olla varaa niin vastaisin että viihdepaketteihin, lemmikkieläimiin, autoon, eineksiin ja ylipäänsä kalliisiin ruokiin.

[/quote]

"perusälypuhelimeen". Mä en ole köyhä, mutta mulla ei ole älypuhelinta. Hyvin pärjää ilman sitäkin. Mutta huomaa just tämän palstan älykkyyden tason. Ei aina natsaa:). Voi hyvää päivää. Jos on vähän älykääpiö, ymmärtäis edes olla hiljaa.

Vierailija
27/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:49"]Olen köyhä eli elän vain tuilla. Omistan auton ja samsung galaxy 3 millä palstailen nyt. Minulla on 46 tuuman taulu tv. Koira ja kaksi kissaa. Lähes uudet sohvat. Saunallinen tilava rivari kaksio. Poltan ja tälläkin hetkellä juon sidua ja syön sipsejä. Vituttaako? :)
[/quote]

Et ole aina elänyt tuilla tai sitten perinyt rahaa. Miksi vituttaisi.

Vierailija
28/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ei ole sama kuin tuella eläjä

Vierailija
29/29 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:49"]Olen köyhä eli elän vain tuilla. Omistan auton ja samsung galaxy 3 millä palstailen nyt. Minulla on 46 tuuman taulu tv. Koira ja kaksi kissaa. Lähes uudet sohvat. Saunallinen tilava rivari kaksio. Poltan ja tälläkin hetkellä juon sidua ja syön sipsejä. Vituttaako? :)
[/quote]

Et ole aina elänyt tuilla tai sitten perinyt rahaa. Miksi vituttaisi.
[/quote]

väärin ja väärin. Olen kyllä ollut töissä mutta teinasin silloin vähemmän mitä nyt. Osamaksut, nettikirpparit ja halpa vuokra ovat minun salaisuuteni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi