Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän jalkaterät sisäänpäin kääntyneinä seisovia naisia idiootteina

Vierailija
26.09.2014 |

Oksettaa nämä mukasöpöt bimbot.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia herättää nainen, jonka jalkaterät kääntyvät hieman ulospäin? Ei nyt ihan Chaplinin tyyliin... 

Vierailija
2/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että monet naiset kävelevät jalkaterät ulospäin kääntyneinä. Jalkaterien tulee olla eteenpäin, koska niiden kääntyminen suuntaan tai toiseen aiheuttaa askelvirheen ja kuormittaa niveliä väärin. Lisäksi se viuhtova tallustelu on typerän näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:03"]

Olen huomannut, että monet naiset kävelevät jalkaterät ulospäin kääntyneinä. Jalkaterien tulee olla eteenpäin, koska niiden kääntyminen suuntaan tai toiseen aiheuttaa askelvirheen ja kuormittaa niveliä väärin. Lisäksi se viuhtova tallustelu on typerän näköistä.

[/quote]

Miten niin monet naiset? Eikö paremmin monet ihmiset?

Vierailija
4/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin palstatyperyyksistä. Onnnittelut ensimmäisen palkinnon voittamisesta!

Vierailija
5/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivälitrendi?? Jumalauta, millaisessa maailmassa te oikein elätte?

Vierailija
6/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kääntyy jalkaterät ulospäin ja se vasta onkin tyhmän näköistä! Pitää aina oikein tsempata, että jalat osoittaisi suoraan eteenpäin.

Vierailija
7/40 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja tyttärelläni jalkojen asentovirhe joka tekee juurikin sen että jalkaterät kääntyvät sisäänpäin.
Kivulias leikkauksia vaativa vaiva joka ei tietääkseni vaikuta älykkyyteen lainkaan.
Aloittaja vaikuttaa sympaattiselta ihmiseltä voi kuinka ihana paikka maailma olisikaan jos kaikki olisivat yhtä fiksuja ja sydämmellisiä kuun sinä ! Not!

Vierailija
8/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Haluatko haukkua minua myös jotenkin muuten?

Vierailija
9/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, todella teennäistä. Ällöä ja typerää.

Vierailija
10/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on vaan heikot pakaralihakset, ei se varmaan älyyn vaikuta :D

Vierailija
11/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla seisoessa kääntyy jalkaterät hiukan sisäänpäin ihan luonnostaan. En tiedä sitten olenko jotenkin vääräsäärinen tai jotain. Mutta älykkyyteni kanssa sillä tuskin on mitään tekemistä.

Vierailija
12/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta hän taitaa tarkoittaa tätä reisivälitrendiä. Eli kun seisoo jalkaterät sisäänpäin niin säärien väliin tulee se kuuluisa rako vaikka olisikin ihan normaalivartaloinen. Kyllähän se kieltämättä näyttää välillä hieman hassulta, älykkyyteen en puutu.

Vierailija
13/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok...

Vierailija
14/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiva kuulla. Ala-asteella oli moni muukin samaa mieltä, mua haukuttiin vääräsääreksi.

Vierailija
15/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tulikin yhtäkkiä varmaankin kaikki Suomen tahtomattaan vääräsääriset selittelemään.

Vierailija
16/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:14"]En ole ap, mutta hän taitaa tarkoittaa tätä reisivälitrendiä. Eli kun seisoo jalkaterät sisäänpäin niin säärien väliin tulee se kuuluisa rako vaikka olisikin ihan normaalivartaloinen. Kyllähän se kieltämättä näyttää välillä hieman hassulta, älykkyyteen en puutu.
[/quote]

Ei vittu nyt oikeesti. YMMÄRTÄKÄÄ ETTÄ SE REISI RAKO JOHTUU LANTION LEVEYDESTÄ! jumalauta nyt ihmiset älyä. Tiedän laihoja tyttöjä joilla ei ole rakoa koska heillä on kapea lantio. Itselläni on taas levee lantio ja hoikat jalat niin löytyy suurempi rako.

Vierailija
17/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:14"]En ole ap, mutta hän taitaa tarkoittaa tätä reisivälitrendiä. Eli kun seisoo jalkaterät sisäänpäin niin säärien väliin tulee se kuuluisa rako vaikka olisikin ihan normaalivartaloinen. Kyllähän se kieltämättä näyttää välillä hieman hassulta, älykkyyteen en puutu.
[/quote]

Ei vittu nyt oikeesti. YMMÄRTÄKÄÄ ETTÄ SE REISI RAKO JOHTUU LANTION LEVEYDESTÄ! jumalauta nyt ihmiset älyä. Tiedän laihoja tyttöjä joilla ei ole rakoa koska heillä on kapea lantio. Itselläni on taas levee lantio ja hoikat jalat niin löytyy suurempi rako.
[/quote]
No ei mulla mielestäni mitenkään kovin leveä lantio ole (toki lantiota löytyy), mutta "reisivako" löytyy. Olen kyllä todella hoikka.

Vierailija
18/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:18"]

Kylläpä tulikin yhtäkkiä varmaankin kaikki Suomen tahtomattaan vääräsääriset selittelemään.

[/quote]

Selittelemään? Selittelemään? Minkä mä voin sille, että mun jalat menee noin, meni varsinkin lapsena. Nyt pystyn kävelemään jo enemmän jalkaterät suoraan eteenpäin, mutta kyllä mä silti usein seison tai kävelen ainakin toinen jalkaterä sisäänpäin. Miksi sitä pitäisi sun mielestä selitellä jotenkin?

Vierailija
19/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:14"]En ole ap, mutta hän taitaa tarkoittaa tätä reisivälitrendiä. Eli kun seisoo jalkaterät sisäänpäin niin säärien väliin tulee se kuuluisa rako vaikka olisikin ihan normaalivartaloinen. Kyllähän se kieltämättä näyttää välillä hieman hassulta, älykkyyteen en puutu.
[/quote]

Miten sisäänpäin? :D Minulle tulee se rako, thigh gap, vaikka pitäisin jalkoja ihan vain normaalisti yhdessä.

Vierailija
20/40 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jalkaterät sisäänpäin kääntyneinä seisovia naisia idiootteina=

Sä itse siis seisot jalkaterät sisäänpäin ja pidät seisovia naisia idiootteina