Minä masentunut pyykkäsin 2 koneellista pyykkiä pesutuvassa, imuroin kämpän ja
ja vaihdoin petipaatteet ja siivosin vähän muutenkin ja tein ruokaa.
Heti tuli parempi ja ilosempi mieli ja ulkonakin paistaa aurinko.
yleensä vaan makoilen.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Minäkin masentunut piristyn välillä kun saan tehtyä jotain. Nyt aion mennä ulos ja haahuilla luonnossa kun on kiva ilmakin. Mukavaa päivänjatkoa!
Joo, luonnossa samoilu auttaa myös, kunhan sais sinne itsensä raahattua.
Mukavaa päivää sullekin.
Upeaa! Hyvää päinjatkoa sinulle, jatka samalla linjalla.
Minäkin masentunut mutta viina auttaa
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Hyvää päinjatkoa sinulle, jatka samalla linjalla.
Kiitos, mukavaa päivää sinnekin
Minä masentunut en tee tänään mitään, en mene uloskaan jos ei ole pakko.
Olen ollut niin maassa koko viikon, nyt paistaa aurinko ja taidan mennä ulos kävelylle
e r i t t ä i n h i e n o a ! ! !
Masennusta on montaa eri laista. Itselläni ollut (tietämättäni) vuosia vaikea ns korkean toimintakyvyn masennus. Mitä pahempi olo ja uupuneempi sitä enemmän kierroksia ja tekemistä. Tämä johtaa ylikierroksiin, unettomuuteen, ahdistukseen ja vaan pahentaa tilannetta mutta en ole uskaltanut pysähtyä koska pelkään että jämähtäisin paikalleni kykenemättä enää toimia mitenkään normielämässä.
Hienoa ap että olet ollut reipas ja ilmeisesti nauttinutkin siitä! Ihana päivä kuitenkin, valoisa ja aurinkoinen, heti se vaan vaikuttaa!
Hienoa ap! Itseään kannattaa kehua. Minä taputan vieläpä olkapäälle, että hyvin tehty. Ei minua kukaan muukaan kehu niin pitää olla itsensä selkäänsä taputtelijakin, että jaksaa :)
Työskentelen mielenterveyspuolella ja oikeastaan ihan kaikki masennuksesta eteenpäin päässeet ovat sanoneet, että ainoa tie oli pakottaa itsensä siihen normaaliin elämään.
Suuri osa masentuneista aina vaan sanoo, että kun ei jaksa. Se on vaan väkisin jossain vaiheessa jaksettava. Ei se makaaminen ja lääkkeet ketään paranna. Niitä saa vetää vaikka loppuiän samassa oravanpyörässä.
Hienoa, minullekin tuli tästä hyvä mieli :)
Ei kiinnosta, ei huvita?
Tee silti.
Yritä erottaa oma mieli ja sen hetkinen tunne ja pakota itsesi liikkeelle ja toimimaan.
Eikö se kone pessy ne "koneelliset pyykkiä" ?
Jos tiskaaminen ketuttaa niin ala käyttään kertiksii, mää käytän liottamis taktiikkaa minkä jälkeen nuo tulee juoksevalla vedellä jo puhtaaksi
Yksineläjä tekee nää jatkuvasti ite, jos olet hyvin tienaava niin palkkaa siivooja, ihme ruikuttaja.
Hyvä. Minäkin masentunut piristyn välillä kun saan tehtyä jotain. Nyt aion mennä ulos ja haahuilla luonnossa kun on kiva ilmakin. Mukavaa päivänjatkoa!