Pysyisi kokonaan poissa facebookista niin ei tarttis
vastailla kysymyksiin, kuinka vauva voi! Ihan älytöntä että kiroo facebookissa ihmisten uteluju kun itse on lähtenyt tolle linjalle ja se jatkuva selittely kaneista ja koirista, arghh.
Kommentit (78)
Mikä sen kampauksen nimi olikaan mikä on joka toisella tyylitajuisella av-mammalla?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:40"]
Kannattaisi kyllä sulkea tuo profiili, oikeesti. Kalahtaa vielä pahasti omaan nilkkaan jos hermostuksissa kirjoittaa sinne jotain jonka joku valokuvaa ja toimittaa vaikka lasuun (en siis tarkoita mitä pahaa vaan varoitan että niin voi vaikka käydä, seuraajia kuitenkin yli 1000).
[/quote]
Niinpä. Hänellä on nyt parin päivän sisällä kolmas tai neljäs profiili menossa. Aiemmat on suljetttu huonon käytöksen takia, ja ko. ihminen + ystävänsä ihmettelevät, mistä ihmeen hyvästä profiili sulkeutui. Daa.. Tuo nainen ei kertakaikkiaan osaa käyttäytyä, ja pitäiisi tajuta itse lopettaa se mesoaminen facebookissa tai edes rajoittaa profiili ystäville. Ihme touhua.
Ketju poistuu saman tien nimen myötä. Ei kannata siis laittaa äidin tai lapsen nimeä ketjuun. Pahoittelut uteliaille, jotka eivät tiedä, miatä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:06"]Mikä sen kampauksen nimi olikaan mikä on joka toisella tyylitajuisella av-mammalla?
[/quote]
Kananpersetukka!
Iltasanomistakaan ei enää löydy sitä juttua.
Onko sitä lehti juttua julkastu? Oli maininta aikasemmissa ketjuissa
En päässy lukemaan 1 sivua pidemmälle kännykällä kun olen.. eli siis is juttu poistettu?
-33-
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:59"]
En päässy lukemaan 1 sivua pidemmälle kännykällä kun olen.. eli siis is juttu poistettu? -33-
[/quote]
no minä en ainakaan enää sitä löydä.
Riehuu taas kirosanojen siivittämänä facebookissa..Hohhoijakkaa, ei tuo kyllä käy täysillä tai ole tasapainoinen ihminen.
Se on taas estetty huonon käytöksen takia.
Ennen kuin aiempi profiili kaatui, äiti selitti kirosanojen siivittämänä, kuinka hän EI jättänyt lastaan yksin kuolemaan. Kuitenkin selitti heti perään, miten lähtivät 2 tunnin sylissä pitämisen jälkeen kotiin, ja pyysivät soittamaan kun "se" on kuollut. Mitä muuta tuo on kuin yksin kuolemaan jättämistä?! Seuraavaksi vauva nähtiinkin vasta päivän parin päästä, ja otiin ihmeissän kun se olikin vielä elossa