Pysyisi kokonaan poissa facebookista niin ei tarttis
vastailla kysymyksiin, kuinka vauva voi! Ihan älytöntä että kiroo facebookissa ihmisten uteluju kun itse on lähtenyt tolle linjalle ja se jatkuva selittely kaneista ja koirista, arghh.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:45"]
Se otti teidän vinkeistä vaarin ja postaukset näkyy enää vain kavereille.
[/quote]
Näkyy taas kaikille.
Minä, minä, minä.. Onmpa raskasta luettavaa. Keuhkoo ettei ehi sairaalaan kun on muu perhe, asuu kuitenki netissä.
mutta orgut kestää vaan sen 15 s kuulema
samanlaista menoa siinä vanhassa profiilissa. Selittää että kaikki johtuu tästä tilanteesta muttei johdu, sekoilua oli ennen vauvan syntymäkin.
avoin piilotettu avoin piilotettu, ihan sekasin!
Kauan sen ORKKELIT siis kestää?????
Huomasin, että palailee siihen vanhaan tyyliin. Ärräpäät lentelee!
Niinpä! Ja selittelee myös jatkuvasti sitä miksei edelleenkään vietä aikaa vauvan kanssa (vaikka sitä ei kukaan ole enää kritisoinut). Ihan kuin vakuuttelisi itseään, että on niin paljon kaikkea muuta ettei siellä sairaalassa vaan ehdi käymään. Toi on vaan mun mielestä niin älytöntä, en edelleenkään pysty ymmärtämään miksi vauva joutuu olemaan niin paljon ilman vanhempien läsnäoloa.
Ja luultavasti raivoaa kyselijöille vaan sen takia, kun ei itsekään välttämättä kunnolla tiedä tilannetta. Facen kommentteihin oli kirjoittanut aiemmin päivällä että kyllä me vielä tänään mennään sairaalassa käymään, ei vaan vielä ole ehditty (kirjoitettu kolmen jälkeen). Ja sitten onkin kirjoittanut että nyt on vanhemman lapsen tapaamisvkl, eli eivät päässeetkään käymään.
Joku siellä selittää ettei se M nyt koko ajan ehdi facessa olla kun on paljon muuta.
Ihan tasaseen tahtii sinne kuitenkin tulee asiaa. Kannattais varmaan vähä rauhottaa tota.
Kyllä ei mee vieläkään mun jakeluun minkä ihmeen takia toinen vanhemmista ei voi olla sairaalassa toisen ollessa kotona. Ja välillä vaihto. Ilmeisesti heillä vähän erilainen (kyseenalainen) tärkeysjärjestys, jos ei viitsi esim aamulla herätä ajoissa että ehtisi lääkärikierrolle. Noh, kukin tietty tavallaan...
Kylläpä kiroilee paljon! Ei ole aikuisen käytöstä vaikka surisi.
Mutta Neuvostoliittoa ei enää ole.
Mun asteikolla viettää ihan liikaa aikaa facebookissa, järkyttävän paljon jos kerta on lapsia, eläimiä ja vakavasti sairas vauva. Mulla ei ees normaali arjessa ole aikaa olla netis noin paljo.
Mistä ihmeestä te puhutte, todella omituinen keskustelu. Kaikilla sama Facebook-kaveri? Pitäiskö tää henkilö nyt jotenkin tietää?
Wtf
Onko se exä vuotanu ne huume- ja huostaanotto jutut?