Miesystävä vietti melkein kuukauden asunnollani. Kehtaanko pyytää puolet vuokrasta?
Hän oli varmasti 25 päivää jo tässä kuussa luonani, on käynyt omassa kämpässään vain hakemassa vaatteita ja tuulettamassa. Enkö periaatteessa voisikin pyytää vähän rahaa?
Kommentit (29)
Jos ei ole sovittu, että maksaa oleilusta niin jälkikäteen ei voi periä maksua.
1/5, kirjoitustyyli paljastaa mieheksi.
En ainakaan kehtaisi, mutta osallistumista ruokaan ja menoihin kylläkin
Kyläily ja oleilu ovat eri asioita kuin asuminen ja siinä kohtaa, kun aletaan puhua yhdessä asumista, puhutaan myös asumiskulujen jakamisesta. Tämä ei ole mikään kehtaamisasia.
Ootte kyllä kipeitä... voinko pyytää puolet. No et voi. Olisit ajanut sen hlvettiin jos pitää tommosta miettiä.
Maksoiko mies ruuista mitään ja tekikö kotitöitä vai onko näitä kuuluisia ilmaiseen täysihoitoon seksipalveluilla haluavia?
Maksoi kuitenkin omasta asunnostaan vuokraa samalta ajalta? En tod pyytäisi. Muita kuluja voisi ehkä maksaa, tosin siitä olisi pitänyt sopia etukäteen tai silloin kun se kulu syntyi tai tuli maksettavaksi.
Ainahan voit pyytää, mutta älä ihmettele jos olet kohta sinkku 🤷♀️
Noloa. Hänellähän on oma koti. Jos ei olisi, voisit ehkä pyytää.
Älä suotta pidättele, paljasta omat ajatuksesi ennen kuin on myöhäistä. Tai niin, jos käyt omat ajatuksesi täältä noukkimassa niin sittenhän ei ole koskaan myöhäistä, säilytät jännittävän tuoreuden tunnun hautaan asti.
Tietenkin. Jos se jää vielä pidemmäks aikaa, kerrostalossa asuessa pitäs esim vesimaksuun asukasluvun kasvu ilmoittaa :) ja syökö se myös sun piikkiin.... Ou jeee.
Vastaisitko ap vihdoin, onko mies maksanut ruuistaan ja tehnyt kotitöitä?
Tottakai. Teet listan:
- Sähkö 50%
- Vesi 50%
- Lattian kuluminen 2% lattian kokonaishinnasta
- Sähkölaitteiden kuluminen 2% laitteiden hinnasta
- Siivouslisä 20€
- Asunnon arvon aleneminen 1% asunnon kokonaishinnasta
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Hänellähän on oma koti. Jos ei olisi, voisit ehkä pyytää.
Pettämätöntä logiikkaa, rahtaa ensin kodittoman luokseen ja alkaa sitten pyytää tältä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme ostaneet puoliksi ruokia eli aina sitä mukaa kuka on käynyt kaupassa ja mies on kyllä imuroinut täällä pari kertaa viikossa. Mutta onhan minulla nyt mennyt paljon enemmän vettä ja sähköä kuin yksin asuessani. Hän lataa puhelinta koko yön, minä aina illalla.
ap
Mene vastavierailulle miehen kotiin kuukaudeksi. Jatkossa sitten viikko-viikko kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme ostaneet puoliksi ruokia eli aina sitä mukaa kuka on käynyt kaupassa ja mies on kyllä imuroinut täällä pari kertaa viikossa. Mutta onhan minulla nyt mennyt paljon enemmän vettä ja sähköä kuin yksin asuessani. Hän lataa puhelinta koko yön, minä aina illalla.
ap
Millaista mahtaa olla elämä saidan ap:n kanssa?
Onhan se hyvä tapa sanoa "en rakasta".
En kehtaisi. Korkeintaan jotain sähkön kuluttamisen varjolla, kun sähkölasku tulee. Tai jos maksat vedestä erikseen.