Samuel L. Jacksonin ruokavalio
Eilen rupesi vaivaamaan, kun jossain yhteydessä tuli mieleen Pulp Fictionin hampparikohtaus ja muistin, että eikö hän ole vegaani/kasvissyöjä? Koitin googletella mutta en oikein löytänyt mitään kunnon tietoa. Oliko hän tuolloin kasvissyöjä?
Kommentit (8)
Ei ole vegaani/vege. Näyttelijät esittävät toista henkilöä työnään. Eli vaikka on vegaani, voi esittää olevansa sekis jos siitä rahaa saa.
Jos kuvitellaan että Jackson oli tuolloin kasvissyöjä, niin olisiko ollut vaikeaa laittaa joku soijapihvi sinne burgerin väliin?
Ja onko moni vege niin tiukka ettei voi paria puraisua ottaa lihaa kun roolista maksetaan miljoonia?
Hampparihan on voinut olla vegaaninen. Näyttelijän ruokavalio otetaan usein huomioon leffojen ruokakohtauksissa.
Niin siis sitä ajan takaa, että jos oli silloin kasvissyöjä, että oliko se hamppari kasvishamppari vai lihahamppari. Ja oliko ylipäätään niihin aikoihin kasvissyöjä? Vai oliko vasta myöhemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sitä ajan takaa, että jos oli silloin kasvissyöjä, että oliko se hamppari kasvishamppari vai lihahamppari. Ja oliko ylipäätään niihin aikoihin kasvissyöjä? Vai oliko vasta myöhemmin.
Ap
Löydät tiedon aika nopeasti googlea käyttämällä. Minulla tähän meni noin 15 sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Löydät tiedon aika nopeasti googlea käyttämällä. Minulla tähän meni noin 15 sekuntia.
Mun google antaa vain youtubelinkkiä Kahuna burgeriin tai jotain muuta epäolennaisuuksia, mutta voidaanhan me jatkaa keskustelua kooveegeestä eikä missään nimessä kertoa asiaa.
Eri
Samuel L. Jackson ei ollut vielä vegaani kun "Pulp Fiction" kuvattiin.
Puhutko nyt ihmisestä vai hänen näyttelemästä roolihahmosta?