Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan Naurun tasapainoa?

Vierailija
26.09.2014 |

Suosikkinne?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tietenkin eilistä jaksoa... Sori, yövuoro niin on vähän sekaisin vuorokaudet... :)

Vierailija
42/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi tuossa viimeisessä jaksossa Tomin (muistanko nyt nimen oikein) energia, joka läheni agressiivisuutta ja kiroilua oli liikaa. Iikka on edelleen mun suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 05:34"]

Minua häiritsi tuossa viimeisessä jaksossa Tomin (muistanko nyt nimen oikein) energia, joka läheni agressiivisuutta ja kiroilua oli liikaa. Iikka on edelleen mun suosikki.

[/quote] Piti tsekata eli Jussia tarkoitin ei Tomi. Mutta ihan oikea kolmikko meni finaaliin.

Vierailija
44/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 05:34"]

[/quote]

Mua häiritsi kans se Jussin kiroilu. Muuten hyvä, mutta onko sitä pakko noitua koko ajan? Se aggressiivisuus ja energia tosin kuuluu Jussin tyyliin, mutta puhettaan saisi vähän miettiä silti.

Vierailija
45/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sitä Jussin naaman vääntelyä. Ihan hyviä juttuja jotkut, mutta siitä naamasta tulee mieleen Gilbert Gotfried (joka on maailman rasittavin tyyppi). Minusta Jussi myös matkii Sami Hedbergiä, enkä itse kauheasti tykkää siitä että koomikko kailottaa. Olen enempi Leikola-fani. Jussista tulee myös mieleen perinteiset koulukiusaajat jotka sanoo kaiken vitsillä, eikä koskaan muka tarkoittaneet mitään. Tollasia oli omallakin luokalla yläasteella ja vitutti joka päivä niiden virnuilut, sellaista aivotonta kuittailua toisten kustanuksella.

Vierailija
46/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Päivi oli aivan kamala. En käsitä miksi naiset eivät vaan ole hauskoja?? Ok on hauskojakin naisia, kuten Heli Sutela yms. mutta yhtään suomalaista naiskoomikkoa en tiedä keiden jutuille nauraisi vedet silmissä, mutta monia miehiä löytyy. Ehkä se johtuu siitä että naiset eivät uskalla heittäytyä samalla tavalla ja naisilla on tarve tehdä älykästä komiikkaa. Ulkomaisista esim. Lisa Lampanelli on hauska, mutta hän tekeekin kreisikomiikkaa jota Suomessa eivät naiset tee. Hauskoja naisia odotellessa..

Vierailija
47/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iikka on paras, menee kaikkein syvimmälle juttuun, vaikka välillä floppaakin. Jussi taas on yliarvostettu pieni sami hedberg kopio. Tomi on toiseksi paras, mutta liian tasapaksu eikä erotu tarpeeksi parhaimpana.