Mulla taitaa olla maailman huomaavainen työkaveri
Oli kiire päivä töissä, niin ei hirveästi ehditty juttelemaan ja työkaveri lähti kiireellä töistä kotiin. Myöhemmin illalla laittoi viestiä ja pyysi anteeksi kun ei ehtinyt juttelemaan ja että lähti kotiin sanomatta heipat. 🥺
Miksei kaikki voi olla tällaisia?
Kommentit (17)
Veikkaan että hänellä on aika vaikeaa itsensä kanssa, kun noin pieni asia alkaa kalvamaan mieltä:(
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että hänellä on aika vaikeaa itsensä kanssa, kun noin pieni asia alkaa kalvamaan mieltä:(
Aika onnelliselta vaikuttaa. Meni juuri naimisiin ja vaimonsa odottaa nyt lasta.
Ap
Ei töissä ole tarkoituskaan keritä juttelemaan. Tarkoitus on tehdä sitä mistä saa palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika onnelliselta vaikuttaa. Meni juuri naimisiin ja vaimonsa odottaa nyt lasta.
Ap
Ei selitä vielä sitä miksi pyyteli anteeksi "heipattomuutta". Joku syy tähän anteeksi pyytelyyn on. Valtava toisen miellyttämisen tarve?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi selitä vielä sitä miksi pyyteli anteeksi "heipattomuutta". Joku syy tähän anteeksi pyytelyyn on. Valtava toisen miellyttämisen tarve?
"Mitä se nyt ajattelee, kun en sanonut heippa töistä lähtiessä". "Ajatteleeko se että olen vihainen, kun en sanonut heippa? Ei kai se ajatellut että loukkaannuin kun en sanonut heippa? Mitä jos työkaveri menee nyt kantelemaan esimiehelle minusta ja saan potkut seuraavalla kierroksella? Parasta lähettää heipat vielä ennen nukkumaan menoa. Kello on jo 21.00 , voikohan ne heipat lähettää vielä?"
On ihastunut. Silloin tuollaiset asiat jää vaivaamaan
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut. Silloin tuollaiset asiat jää vaivaamaan
Nääh tuskin. Olemme vain hyviä kavereita. Emme edes ole töissä samalla osastolla, mutta teemme paljon yhteistyötä ja tutustuttiin kun hän pyysi mun apua.
Ap
Työkaveri mies ja sinä nainen? Yrittää iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaimo paksuna ja pillua pitäisi saada.
mun työkaveri syynsä kodinkin.Sitten olin lähisopiskelija vanhainkodissa oli otettu selvää missä asun ja mitä lie.En asunutkaan siinä talossa,vaan joku muu niiden ylempi työkaveri.Vähän huvitti ne kuittaili alensi..ajattelin siitä vaan.Mikä helvetti meitä vaivaa...en mää oo paukkaamassa kenenkään elämään kotiin jne..
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri mies ja sinä nainen? Yrittää iskeä.
No ei yritä iskeä. Siitä olen varma. Koitti kyllä parittaa mua toiselle työkaverilleen, jonka kanssa on samassa tiimissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVaimo paksuna ja pillua pitäisi saada.
Lol. Ei todellakaan yritä multa saada.
Ap
Zicteeni kirjoitti:
mun työkaveri syynsä kodinkin.Sitten olin lähisopiskelija vanhainkodissa oli otettu selvää missä asun ja mitä lie.En asunutkaan siinä talossa,vaan joku muu niiden ylempi työkaveri.Vähän huvitti ne kuittaili alensi..ajattelin siitä vaan.Mikä helvetti meitä vaivaa...en mää oo paukkaamassa kenenkään elämään kotiin jne..
Mitä sä sönkkäät! Eihän tuosta saa kukaan selvää.
Nuija se on. Kukaan täysijärkinen ei pyytele anteeksi työkaverilta, koska en ehtinyt juttelemaan.
Ja luultavasti yrittää saada pil lua.
Heittänyt jo koukun hyväuskoiselle. Seuraavana valittaa kuin huonosti menee vaimon kanssa vaikka aluksi oli kaikki hyvin..
Huomaavaisin* typerä ennakoiva.
Ap