Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hotelliaamismunat ovat aina niin kovia, että niillä voisi muurata talon? Kuka tuollaisista kivimunista oikeasti pitää?

Vierailija
27.08.2021 |

Nimim 12 minuuttia

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova muna, paras muna. Löysälle Iso Ei-Ei.

Vierailija
2/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa on aamiaisvuorossa niin vähän henkilökuntaa, että pitää keittää munia iso kattilallinen kerralla, eikä siinä välttämättä ehdi koko ajan vieressä seista ja kytätä valmistumisaikaa. Jotain kolmen minsan munia pitäisi keittää vain muutama kerralla ja olla yhtenään viemässä tarjoilupöytään uusia, sillä nehän on kamalia kun jäähtyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Minä pidän kovista munista. 12 minuuttia on ihan hyvä. Pysyy kivoina napakoina viipaleina leivän päällä. 

Vierailija
4/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12  minuuttia on liian vähän. Puoli tuntia on sopiva, ja jos noihin ei hampaat pysty, kannattaa hakea paikka palvelutalosta, sen verran on jo kuluneet hampaat. 

Vierailija
5/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12  minuuttia on liian vähän. Puoli tuntia on sopiva, ja jos noihin ei hampaat pysty, kannattaa hakea paikka palvelutalosta, sen verran on jo kuluneet hampaat. 

45 minuuttia on pisin aika, mitä on vahingossa tullut munia keiteltyä, ja vielä hampaat pystyi.

Vierailija
6/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa on aamiaisvuorossa niin vähän henkilökuntaa, että pitää keittää munia iso kattilallinen kerralla, eikä siinä välttämättä ehdi koko ajan vieressä seista ja kytätä valmistumisaikaa. Jotain kolmen minsan munia pitäisi keittää vain muutama kerralla ja olla yhtenään viemässä tarjoilupöytään uusia, sillä nehän on kamalia kun jäähtyvät.

Höpsö :) ei me brekukokit kattilassa munia keitetä vaan höyrykaapissa isossa pakissa

Vierailija
7/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUTONAURUA 😂

.

Nyt tuli niin asiantunteva kommentti että ei paremmasta väliä!

Vierailija
8/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin tuon 12 minuuttia aloituksessa hatusta, itse keitä 3-4min.

Saattavat olla yhtä hyvin 25 min betonimunia.

Jostain olen lukenut, että kovettunut keltuainen ei ole terveellistä.

Ap

Vierailija
9/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat on kovia koska niillä on kivikuoret. Poista kuoret ensin ja sisus on pehmeämpää.

Vierailija
10/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova muna, paras muna. Löysälle Iso Ei-Ei.

Löysempikin käy, mutta vain jos on BBC.

Vierailija
11/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin tuon 12 minuuttia aloituksessa hatusta, itse keitä 3-4min.

Saattavat olla yhtä hyvin 25 min betonimunia.

Jostain olen lukenut, että kovettunut keltuainen ei ole terveellistä.

Ap

Minä taas olen jostain lukenut, että lännessä on itä.

Vierailija
12/12 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain että ovat kovia,  esiin turskahtava keltuainen vie minulta ruokahalun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi