Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, luuleekohan exä mua nyt seonneeksi stalkkeriksi

Vierailija
26.09.2014 |

Puhelimeni on lähettänyt juuri yli 20 viestiä nonstop "tuun sun ikkunan alle."

Olin lähettänyt ton viestin ystävälleni aiemmin ja puhelimestani oli jäänyt näppäinlukko laittamatta päälle ja puhelin laukussa oli sekoillut.

Emme ole olleet exän kanssa missään yhteyksissä lähes kahteen vuoteen. Numeronsa oli jäänyt puhelimeeni osastoon "älävastaa4" (jos tiedätte Kumman kaa-ohjelmasta ;-D)

Luuleekohan exä nyt, että olen tullut hulluksi ja vainoan hänen ikkunan alla? :-D Sen verran tiedän, että exä seurustelee nykyään vakavasti.

Miten toimisitte? Ottaisitteko yhteyttä häneen selitelläksenne asiaa vai olisitte aivan hiljaa? Näen hänet todennäköisesti loppusyksyllä yhteisen ystävän juhlissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahha!! Toi oli hyvä ehdotus että menisit ikkunan alle. :D ei mutta oikeesti aika paha.. Olisin todellakin ite laittanut hieman myöhemmin perään selitysviestin, muuten vaikutat aivan sekopäältä.

Vierailija
22/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:18"]

Vaikka tajuaisi, että on väärinkäsitys, huolestuttaa hieman myös se, että luuleeko mies, että olen vielä kiinni hänessä, kun numeronsa vielä löytyy minulta...

t.ap

[/quote]

Miksi kelaat noin hirveästi hänen miettimisiään sinusta? Oletko kiinni hänessä vielä?

[/quote]

No mä en ole "kiinni" exässä pätkääkään. Nähtiin viimeksi 12 vuotta sitten ohimennen. En ole ajatellut, en kaivannut, en haikaillut. Mutta jos tapahtuisi jotain noin kummallista, takuulla miettiisn, mitä hän musta mahtaa ajatella. Ei me kaikki olla niin cooleja, nääs. Aika tavallista on nolostella jotain tällaista. Inhimillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:30"]

Laita lyhyt tekstari, jossa sanot et "sori, teknisiä häiriöitä. Viestit ei ollut sulle"

[/quote]

tai sit että "Anteeksi, minun piti lähettää viestejä vain yksi kappale ja senkin piti mennä Yrsä-Elmiinalle... Pahoittelen ja hyvää syksyn jatkoa! terv. Miisaperttu" (<--- oma nimi viestin lopussa tekee viestistä aina kaukaisen asiallisen, siksi nimi perään)

Vierailija
24/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ettei silläkään ole enää sun numeroa, siksi komppaan num 24:ää! Istuu muuten kauhuissaan himassa, ja odottelee hullua ikkunan alle.
Ja pahimmassa tapauksessa eksän nykyinen palstailee täällä, on nähnyt sulta tulleet viestit ja on ihan varma että ukko pettää :D

Vierailija
25/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sun näköiset pahvinuket jokaisen ikkunan alle, niin sun exä menee ihan sekaisin, että miten voit olla joka ikkunan alla samaan aikaan. :D

Vierailija
26/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:`D

Vierailija
27/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysypäs numerotiedustelusta kenelle nro kuuluu. Voi olla että kahdessa vuodessa on exän liittymä vaihtunut. Ehkä koko nro ei ole enää käytössä.

Vierailija
28/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on 12 vuotta aikaa kun olette viimeksi nähneet niin onko numero varmasti edes samalla miehellä?

Vierailija
29/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
30/31 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tää on tosi hauska moka :D toiv. ap nyt kuitenki lähettäis pahoittelutekstarin ja poistais nyt eksänsä nron, kuka ja miksi sellasia säilyttää

Vierailija
31/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

En ole laittanut exälle mitään eikä hänkään ole ottanut yhteyttä.

Jäi vielä kertomatta, että kaiken lisäksi exä itse on viranomainen(ei poliisi), saattaa hän ammattilaisenakin epäillä mielenterveyttäni. Ties vaikka olisi lähettänyt ensihoitajat oveni taakse tarkistamaan henkistä tilaani. :D Nyt olen tosiaan itse töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan