Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastatkaa aina puhelimeen, kun äiti soittaa. Äiti voi olla huolissaan

Vierailija
26.08.2021 |

Melkein hermoraunio taas tänään, kun sovittiin lapsen kanssa että mennään kauppaan tiettyyn aikaan ja soitan ja soitan ja soitan eikä vaan vastaa. No sain lopulta kiinni, mutta silti! Meni pari tuntia miettiessä kauhuskenaarioita.
Miten voi lakata huolehtimasta ja pelkäämästä pahinta, kun niitä pahoja asioita on tapahtunutkin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei ollut kännyköitä kun olin nuori.

Pääsi siitä sadistisesta päätään aukovasta sekopää akasta, jota voi myös kutsua biologiseksi äidiksi,  eroon totaalisesti ees siksi aikaa kun lähti ulko-ovesta pihalle. 

ap ei ole sadisti hullu. ap on äiti, joka on seurannut sivusta viimeiset melkein 10 vuotta ainoan lapsensa vajoamista huumeidenkäyttäjän arkeen . ap on vanha ja surullinen ja epätoivoinen äiti, joka yrittää auttaa

Vierailija
22/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenavalla ei ole wa:ta . Ja vastaa kyllä lyhyesti tekstareihin. Oon huolissani, koska huumeet.

No voihan se käyttää huumeita vaikka vastaakin. Niin pikkusiskonikin teki jo 13-vuotiaana. Vastasi kiltisti puhelimeen kun oli juomassa kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenavalla ei ole wa:ta . Ja vastaa kyllä lyhyesti tekstareihin. Oon huolissani, koska huumeet.

No voihan se käyttää huumeita vaikka vastaakin. Niin pikkusiskonikin teki jo 13-vuotiaana. Vastasi kiltisti puhelimeen kun oli juomassa kavereiden kanssa.

Tiedän, ettei vastaa, koska on sekaisin.

:'(

'

'

'

En totu tähän ikinä. ap.

Vierailija
24/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu äidistä kehtaako vastata. Yhden exän äiti oli alkoholisti ja soittaessaan oli kännissä ja haukkui exän ja lähipiirin läpikotaisin. Ja soittoja tuli melkein päivittäin. Ei siinä kiinnosta vastata.

Vierailija
25/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luottaa itseensä, voi luottaa lapsiinsakin.

Olipa typerä väite. Lapset on vanhemmistaan erillisiä ihmisiä.

Vierailija
26/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luottaa itseensä, voi luottaa lapsiinsakin.

Olen juuri päässyt eroon suhteesta, jossa mua pahoinpideltiin.

Äiti soittaa tai laittaa viestiä päivittäin ja tarkistaa olenko kunnossa ❤️ tiedän että ei saa rauhaa eikä pysty nukkumaan jos en vastaa.

Vaikka mukulat on jo päälle kolmekymppisiä ja aikoja sit lentänyt pesästä niin edelleen huolehtii.

Vierailija
27/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ottaa taivaasta yhteyttä ☎️❤️

Vierailija
28/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti soittaa pilven reunalta kirjoitti:

Äiti ottaa taivaasta yhteyttä ☎️❤️

Äidillä on pulssi. Äiti ei käytä päihteitä kuten pilveä. Äiti ei välitä typeryksistä. Äiti on voimakas, kaunis ja viisas.

Uhkailija menee sinne minne kuuluukin.

Vierailija
29/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle nuorisosta on noloa pu-hu-a puhelimeen, kun käyttävät erilaisia viestipalveluja.

Lisäksi puhelin voi olla usein äänettömällä, kuten omalla varhaisteinillä.

Vierailija
30/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin äiti ei saa vastata lapsensa puheluun, jos lapsi on erotettu seurakunnasta eikä asu enää kotona.

Terveisin Jehovan todistaja

Vierailija
31/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroaaltouuniin voi saada 40e ehkäisevää tai täydentävää tuke useissa kunnissa.

Vierailija
32/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin usein, olisinko voinut tehdä jotain toisin. Olla parempi äiti ja ihminen. Läsnä arjessa enemmän, huolehtia . Pahin henkilökohtainen epäonnistumiseni. Pääni ei edes pysty käsittelemään asiaa. 

Ja puhelin tänäänkin on soinut  noin 20 kertaa ja mennyt aina vastaajaan vaikka meillä oli sovittuja juttuja tällekin päivälle.  Sain vain kaksisanaisen tekstarin. Sen kuitenkin. On hengissä

ap

Voimia sinulle ❤️

Vaikka kuinka rakastaa ja huolehtii, niin silti täytyy antaa lapsen tehdä omat päätöksensä ja virheensä vaikka se omaan sydämeen sattuukin. Lapsi on oma persoonansa ja itsenäinen ihminen, joka tekee virheitä ja elää omaa elämäänsä, kaikelta et voi suojella enää. Lapsi ei varmasti itse tajua, kuinka huolissaan hänestä ollaan ja kuinka rakas on sulle ja siksi ei jaksa vastailla.

Varmasti olet tukena jos ja kun tarve tulee.

Vierailija
33/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äiti on infarkti-iässä/riskissä, kannattaa vastata.

Kannattaisiko vaan soittaa 112

Vierailija
34/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äidit huolestuu, huolehtii ja murehtii lastensa asioista, oli näiden ikä vaikka 50v. Se ei katoa koskaan.

Höpö-höpö.

Kommentti aloitukseen: saattaisin jopa vastata. Ei ole soittanut... varmaan 20 vuoteen. Saattaisi olla jotain erityistä asiaa.

Vierailija
35/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin usein, olisinko voinut tehdä jotain toisin. Olla parempi äiti ja ihminen. Läsnä arjessa enemmän, huolehtia . Pahin henkilökohtainen epäonnistumiseni. Pääni ei edes pysty käsittelemään asiaa. 

Ja puhelin tänäänkin on soinut  noin 20 kertaa ja mennyt aina vastaajaan vaikka meillä oli sovittuja juttuja tällekin päivälle.  Sain vain kaksisanaisen tekstarin. Sen kuitenkin. On hengissä

ap

Päihteiden käytöstä on itse tahdottava raitistumista. Muut ei voi sitä toisen puolesta päättää.

Sinäkin tarvit apua, mutta päihdelapsi ei ole se henkilö jonka pitäisi sua auttaa.

Vierailija
36/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinikin on aina huolissaan vaikka olen yli 50v ja olen useita kertoja sanonut, että työskentelen vanhustentalossa ja työ on rankkaa. Kun pääsen kotiin niin nukahdan enkä herää, vaikka puhelin soisi.

Vierailija
37/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Meidän äiti on aina huolissaan jos koittaa soittaa eikä vastata eikä soiteta takaisin. Pistää tosin yleensä viestiä perään. Kakarat jo pitkälle aikuisia ja toisella on oma perhekin.

Kun oltiin nuoria niin menetettiin isä ja sisko lyhyen ajan sisään ja siksi pidetään huolta toisistamme.

Ei se huolehtiminen ikinä lopu vaikka lapsi aikuistuu ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä