Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vai että vasektomia hyvä!

Vierailija
30.08.2006 |

Testicular Pain Following Vasectomy: A Review of Postvasectomy Pain Syndrome

googlailkaahan tolla jos harkitsette.

http: // www. umm. edu/patiented/articles/what_long-term_effects_complications_of_vasectomy_000037_8. htm

Ihan tieteellistä tutkimusta että ongelmia voi tulla jopa 30%! Ja tästä ei puhutan. todetaan vaan että ei pitäs mitään tulla!

kysyn vaan että onko suomalaislääkärit tietämättömiä vai piittaamattomia kun suoralta kädeltä sanotaan ettei oneglamia tule?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en niinkään että kummalle nipsut aiheuttaisi enemmän oireita. Ja toisekseen ei se toimenpide minun mielestä kyllä naisellekkaan mikään maailman hankalin ole. Puudutuksessa tehdään ja kestää varmaan n. vartin.

Vierailija
22/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut lukemattomia ketjuja, joissa moni on sitä mieltä, että on oikeus painostaa mies vasektomiaan vastoin hänen tahtoaan. Tai että mies, joka ei vasektomiaan suostu, on joko juntti ja tietämätön pelkuri tai suunnittelee perustavansa vielä perheen toisen naisen kanssa. Samalla toitotettu sitä, kuinka toimenpiteessä ei ole riskiä.

Tässä ei nyt ole kyse siitä, että tätä riskiä suurenneltaisiin. Kun joku vertasi tupakointiin, niin tässähän on kyse siitä kuin jos väitettäisiin, että tupakointi on täysin riskitöntä. Kun sitten joku kehtaisi väittää, että tupakoinnissa onkin riskejä, niin todettaisiin, että jos alkaa tupakoinnin riskejä pelkäämään, niin mitä sitä sitten turhaan elääkään, kun elämässä aina on riski. ja mitä sitten jos tupakointiin kuolee, tuoreiden amerikkalaistutkimusten mukaan 100% kuolee kumminkin tupakoi tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omakohtaista kokemusta vasektomiasta ja voin suositella sitä! ei sitten pienintäkään ongelmaa! ... kuulun ilmeisesti siihen 70% prosenttiin jolla ei ole mitään probleemaa!

T: mies

Vierailija
24/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää alkaa olla 50, tai siis kun vaihdevuodet alkaa. Että jotain pienempiä häiriöitä voi tulla aikaisemmin mutta myöhemmin vasta ne " vakavammat" oireet voi alkaa. Mutta eihän kaikille tule mitään ongelmia. Riskejä kun on koko elämä täynnä! Mutta jos pelkää kuuluvansa huono-onnisiin niin miksi lähteä operoitavaksi?

Ja luin myös yhden haastattelun miehestä jolla alkoi valtavat kivut toimenpiteen jälkeen. Seksiä ei voi enää harrastaa ollenkaan :( Aika kaameeta!!!

Vierailija
26/28 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä nyt alkoi mietityttää. Oikeesti mä olen miettinyt sitä, että kun mies sanoi että hän voi mennä koska miehelle on helpompi tehdä kuin naiselle, niin gynekologini sanoi tähän, että mahtava mies sulla että ei se miehelle mitään aiheuta, vaan ne miehet jotka vasten tahtoaan siihen pakotettu niin sanovat että vaikuttaa potenssiin...

No ton lauseen kuultuani aloin heti pelätä, että apua meneekö mieheltäni potenssi? Hän on muutenkin minua vanhempi melkein 10 vuotta enkä itekään enää nuori (31) joten muutenkin saattaa tulla näitä seisokkiongelmia vielä eteen (esim. mahdollinen verenpainelääkitys tms. joka usein aiheuttaa impotenssia) niin ei jotenkaan haluaisi semmoisia ongelmia vauhdittaa tai ainakaan aiheuttaa niitä. Entäs jos sterilisaation aiheuttamaan impotenssiongelmaan ei auta mitkään lääkkeetkään???

Ja tuota en todellakaan tiennyt, että siitä jotain komplikaatioita voisi tulla !!! Kummallekaan! Naisista sanotaan vain, että ei ole yhtä tehokas kuin hormonikierukka, mutta muita ongelmia ei sanota tulevan.

Hormonikierukka epäilyttää siksi, että ei huvita laittaa tonnia mummon markkaa menemään, jos kierukan joutuukin ottamaan heti pois, jos ei se sovikaan. Ja entäs jos se tulee ite pois niin sitten joudun ostamaan heti uuden vai? Lisäksi, viimeksi kuparikierukka ei sopinut minulle enää vaan aiheutti kamalat vuodot, miten hormonikierukka sitten olisi sen parempi? Kuparikierukka sopi loistavasti esikoisen jälkeen, kakkosen jälkeen ei sopinut ja nyt kolmannen jälkeen syön sitten e-pillereitä, jotka on lihottaneet 7 kg, hikoiluttavat aivan jumalattomasti ja aiheuttavat päänsärkyä. Ja kierukan laittaminenkin sattui niin saatanasti suoraan sanottuna, että tajukin meinasi lähteä. En tiedä haluanko sitä enää kolmatta kertaa edes kokeilla, hormooneilla tai ilman.

Vierailija
27/28 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio tehdään NUKUTUKSESSA ellei tehdä synnytyksen yhteydessä, jolloin voidaan tehdä puudutuksella koska noi tarvittavat elimet on silloin jo valmiiksi niin ylhäällä.

Vierailija
28/28 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 31 v. Äidilleni tehty myös ja monelle muulle tuntemalleni ihmiselle, eikä ainakaan mun korviin ole kantautunut muuta kuin hyvää asiaa, yksi ongelma vähemmän ja seksiä ilman raskauden pelkoa, kiitos!