Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää ennakko: Elastinen - Oo siellä jossain mun

Vierailija
26.09.2014 |

Katsoin ruutu.fi:sta tämän ennakkoon ja aivan mahtava versio, todella sympaattinen ja herkistävä. Huh tulee loistava jakso tänään! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonu Tonin jaksoa? Voitteko laittaa biisilistaa?

Vierailija
2/9 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku- armo
Pmmp paula- mitä kuuluu
Samuli- teit meistä kauniin
Muita en tiiä, mies katto vaan sen verran ettei kukaan oo saanu lupaa vetää ilonaa?..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin Elan vetoon. Liian tavallinen "vähän räppiä ja vähän laulua väliin."

Vierailija
4/9 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku-Armo
Ela-Heihei mitä kuuluu
Samuli-Teit meistä kauniin
Jenni-Piiskaa
Paula K-Koneeseen kadonnut
Paula V-Pahempi toistaan

Vierailija
5/9 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastisen versio oo siellä jossain mun, biisistä sai mut ymmärtämään todellisen syyn sille miksi en hänen musiikistaan koskaan ole pitänyt. Olen yllättynyt, että tekee noin hyviä lyriikoita, mutta häiritsevää on se itsensä ylistäminen. Joo toki hän on artisti joten pitää keikkailla yms. Mutta huomasiko muut, että tässäkin biisissä naisen oli elaa ikävä ja eka halusi naisen odottavan kun itse menee ja laittaa uran naisen edelle.

Tällaisia särähdyksiä hänen lyriikoistaan tulee minulle. Eräässä toisessa biisissä joka myös oli tällanen "herkkä" elalla oli naiselle aikaa jolloin kehotti naisen ottavan töistä vapaata hänen takiaan. Aina näistä loistaa se, että nainen joustaa ja mies nauttii.

Vierailija
6/9 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastisen versio oli ns. Vastaus tälle alkuperäiselle, jossa nainen laulaa siitä kun mies on poissa. Tässä siis ela on se mies ja laulaa omasta näkökulmasta.
Kuuntele alkuperäinen, ehkä aukeaa sit toi Elan veto paremmin! :)

Vierailija
7/9 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen lauloi tuossa biisistä siitä miltä tuntuu olla artisti tai muu reissaavaa työtä tekevä henkilö. Ihan yhtälailla tuo voi olla nainen joka tekee paljon töitä ja on poissa kotoa. Asiat ymmärtää monesti juuri niinkuin itse haluaa. Itse olen ollut juuri kolme viikkoa työreissussa ja kuuntelimme tätä kappaletta puolisoni kanssa eri puolilla maapalloa ja tunsimme mistä tästä todella lauletaan. Ei ole kivaa olla poissa kotoa näin pitkiä aikoja, mutta aina ei pysty valita työtä vain kotipaikkakunnalta.

Elastinen on kyllä ehdottomasti tämän vuoden artisteista YKKÖNEN. Hän teki tuon Paulan biisinkin vuoksi todella paljon töitä kun kirjoitti osan sanoista uudelleen sopimaan paremmin räp-musiikkiin.

Vierailija
8/9 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Samuli on niin sulonen...

Vierailija
9/9 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole viikon aikana klikannut auki yhtäkään seuraavaa jaksoa koskevaa uutista. Haluan täysillä nauttia illan jaksosta. Ihana ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän