Joko Marimekon astiat, pyyhkeet ja lakanat hamstrattu K-ketjun kaupoista?
Itse kävin illalla ja jotain oli vielä jäljellä, esim himoitsemani kulhot 😍
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tusinaromua tusinakoteihin.
🤢🤮
Persukoteihin vähän luksusta k-kaupasta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Halpaa krääsää, ostakaahan kaapit täyteen. 😂
Niiden muoto ja väri vaan on niin omaan makuun että pakko oli ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa krääsää, ostakaahan kaapit täyteen. 😂
Mitenköhän esimerkiksi kahvikuppi on mielestäsi krääsää?
Mistä astioista sinä itse syöt ja juot?
Laadukkaista astioista. te persut noita, Kyllä ne teille riittää.
Suurimmassa osassa tuotteista painovirheitä.
T. Supermarketissa töissä
En ole hamstrannut.En tykkää esim astioiden isoista, tummista ja räikeistä kuvioista. Mutta ne valkoiset astiat on kauniita joissa on kullanvärinen reunus, tosin epäilen että se ei ole välttämättä kovin kestävä pesussa.
Thaimaassa tehtyjä ainakin noi astiat
Ei kiitos
Harmi kun en tykkää noiden astioiden väreistä yhtään. Jotain muuta ois voinut tulla...kylpypyyhkeitä saatan ostaa pari.
Värikkäät ja varsinkin kuviolliset astiat yleensäkin ovat sellaisia että niissä ruoka ja juoma jää jotenkin sivuosaan. En ole koskaan tykännyt.
Onko lakanoiden laatu huonompaa kuin Finlaysonin?
Värit astioissa tunkkaiset. Edellisellä kerralla ostin astioita kun oli pinkit ja siniset. En tykkää sisustaa ruskealla/ harmaalla/ mustalla.
"Plussa-kortilla pussilakanasetti 49,95 €, ilman Plussa-korttia 99,90 €"
Just joo, pitäkää tunkkinne. Käytän jatkossakin lidlin settejä jotka maksavat kympin.
Vierailija kirjoitti:
Onko lakanoiden laatu huonompaa kuin Finlaysonin?
Olen ostanut pariin otteeseen näistä kampanjoista esim. Cittarissa oli Lumimarja pussilakanoita. Laatu on samaa kuin yleensä eli hyvä. Brändihän kärsisi, jos jotain huonompilaatuista myytäisiin. Nyt en osta, koska värit ei miellytä. Värit sopisivat poikamiesboksiin.
Ne on ihan kamalan näköisiä ja kuulema noi lakanat menee jo ekassa pesussa huonoksi. Mitään järkeä ostaa tollaista kertakäyttökamaa.
Meillä on jo samaa sarjaa eri värisenä niin jätän välistä. Nuo väriyhdistelmät eivät ole mieleeni. Lakanoitakin kotona piisaa...
Ei kun ei niitä suomessa tehdä.Massatuotantoa.Ei kiitos.Ostan mitä ostan,eilen Vallilan matto huomasin kotona.Hinta aika suuri.
Mitenköhän esimerkiksi kahvikuppi on mielestäsi krääsää?
Mistä astioista sinä itse syöt ja juot?