Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vaan tyytyväiseltä Hesen työntekijältä

Vierailija
26.08.2021 |

:) vastailen!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka? Kauanko ehdit taukoilla päivässä? Siivoatko omalla ajallasi työpäivän jälkeen?

Vierailija
2/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on tuntipalkka tavistyöntekijällä? Paikallisessa Hesessä olisi töitä, ja pitäisi puntaroida ns. huonompien työpaikkojen välillä, kun maisterihommia ei juuri nyt ole auennut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessuko se siellä?

Vierailija
4/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka? Kauanko ehdit taukoilla päivässä? Siivoatko omalla ajallasi työpäivän jälkeen?

Olen kassalla/burgereita paistamassa ja palkka on 13,4 euroa tunnilta. Päivään kuuluu 30min ruokkis ja 2x15min kahvitauko. Työporukka on aivan mahtava! Ja tietenki työajalla siivotaan

Ap

Vierailija
5/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö heseruokaa itse? Jos syöt, niin kuinka usein ja mikä on lempparituotteesi?

Vierailija
6/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kassalla/burgereita paistamassa ja palkka on 13,4 euroa tunnilta. Päivään kuuluu 30min ruokkis ja 2x15min kahvitauko. Työporukka on aivan mahtava! Ja tietenki työajalla siivotaan

Ap

Jooojooo

Vierailija
7/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teil on kuraset ranskalaiset?

Vierailija
8/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kanssa nähnyt, että joissain hesepaikoissa kiva fiilis nuorilla tehdä töitä👍

Vierailija
9/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tää on nyt jotain vahingon paikkailua.

Vierailija
10/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules Heikkiseni...

MIksi sä oot niin pihalla perustamasi yrityksen työoloista? Miksi valehtelet mediassa ja väität, että olette vastuullinen työnantaja?:)

Vierailija
11/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi monesti lähdemme 45 minuuttia etukäteen ja merkkaamme täydet tunnit. Työsuhteeseen kuuluu myös thaihieronta kerran kuussa happy endin kanssa.

Ap

Vierailija
12/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heikki lopetit puhelun heti kun kerrottiin että ammattiliitto pam on saanut monia puheluita hesen työoloista?

Vierailija
13/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisen kiitollinen Heikki Salmelalle, tästä erinomaisesta työmahdollisuudesta ensimmäisenä työpaikkana. Palkka on todella kilpailukykyinen ja työyhteisö aivan huippu!

Ap

Vierailija
14/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona aikana me olemme saaneet vaarallisen työn lisää 7.81 euroa tunnilta ja 2 viikkoa palkallista stressilomaa vuodessa.

Ap

Vierailija
15/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erityisen kiitollinen Heikki Salmelalle, tästä erinomaisesta työmahdollisuudesta ensimmäisenä työpaikkana. Palkka on todella kilpailukykyinen ja työyhteisö aivan huippu!

Ap

Nyt Heikki keskustelee jo itsensä kanssa. Ilmeisesti mediahuomio tehnyt tehtävänsä

Vierailija
16/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
17/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hahhahhaaa! Mulla ei ole edes metallialalla 15v työkokemuksella tuollainen palkka. 

Vierailija
18/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kellokortin värin valita itse? Minkä värin otit?

Vierailija
19/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuuuuutista ::::D

Vierailija
20/28 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi monesti lähdemme 45 minuuttia etukäteen ja merkkaamme täydet tunnit. Työsuhteeseen kuuluu myös thaihieronta kerran kuussa happy endin kanssa.

Ap

Kertoisitko meillekin sen paikan nimen. Olisikin elämys saada miespuoliselta hierojalta tuommoinen 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi