Aloin katsoa Sons of anarchyä uudelleen
Kommentit (12)
Itse katsoin sen toisen kerran muutaman vuoden tauon jälkeen ja tykkäsin. Kun tietää miten se loppuu, ei stressannut niin paljon katsella. Samantyyppisiä sarjoja on onneksi paljon, heti tulee mieleen esim. Animal Kingdom, Peaky Blinders ja tyylillisesti myös Banshee. Jos siis ei halua katsoa uudestaan.
Mä olen kolmesti sen nyt katsonut läpi, hyvin jaksoin.
Kolmas kerta oli sellainen, että olin sairaalassa useita vuorokausia (yht 12) ja siellä teki mieli katsoa jotain... mutta en halunnut mitään uutta, jos vaikka nukahtaa kesken katsomisen. SoAssa ei haitannut, aina oli helppo kelata takaisin tai jatkaa, kun tiesi suurinpiirteen tapahtumia.
Sama juttu OZ -sarjan kanssa.
Ajalta ennen wokeismia. Mukava katsoa.
Hyvä sarja. Lempihahmot Opie ja se skotti. Onko kukaan muuten katsonut sitä Mayans MC -spinoffia?
Oon kans miettinyt et vois katsoa uudestaan. Tykkäsin siitä kovasti ekalla kerralla.
Mayans-sarjaan en oikein päässyt kiinni, ehkä pitäisi yrittää uudelleen.
Charlie Hunnam on suloinen, kyllä sitä katselee. Eikä se skottikaan ole huono.
Olisko lisää suosituksia samantyyppisistä sarjoista? Eli ronskisti esineellistävistä ja sopivan väkivaltaisista, mutta kuitenkin suht tyylikkäistä tekeleistä?
Mayansilta odotin aivan liian paljon, enkä oikein jaksanut. Hahmot ehkä oli pikkasen liian yksiselitteisiä, kun taas SoAssa oli syvyyttä ja näyttleijät valittu harkiten kutakin roolia varten. Soaa Kurt Sutter olikin kirjoitellut ja pyöritellyt päässään vuosikymmeniä, kun taas Mayans niin lähti spinoffina lentoon.
Runkkumatskua