Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran, koska ex-kiusaajalla menee huonosti

Vierailija
26.09.2014 |

Ihan oikein sille vajaalle luuserille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin itekkin tekisin. Aivan normaalia.

Vierailija
2/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, vaikka tavallaan siinä kyllä vajoaa yhtä alas kuin kiusaajakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ikinä alentuisi itse samanlaiseksi kuin kiusaajani. En saa mitään tyydytystä siitä, että jollain menee huonosti. Jos ajattelisin kuin ap, niin olisin nyt itse se kiusaaja!

Vierailija
4/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet ilmeisesti vähintäänkin yhtä läpimätä ihminen. Mädempi, itseasiassa. Kiusaajasi voi vedota keskenkasvuisuuteensa ja nuoruuden kehittymättömään empatiakykyyn ja yleiseen pöljäilyn. Sinä, aikuinen ihminen, mikä sinun tekosyysi pahantahtoisuudellesi on?

Vierailija
5/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:58"]

Itse olet ilmeisesti vähintäänkin yhtä läpimätä ihminen. Mädempi, itseasiassa. Kiusaajasi voi vedota keskenkasvuisuuteensa ja nuoruuden kehittymättömään empatiakykyyn ja yleiseen pöljäilyn. Sinä, aikuinen ihminen, mikä sinun tekosyysi pahantahtoisuudellesi on?

[/quote]

No ehhh? Tämä kiusaaja on minua kolme vuotta vanhempi, kiusasi vielä kaksi vuotta sitten, eli olen edelleen nuorempi kuin hän kiusatessaan.

Ei sillä, nykyäänkin se "aikuinen ihminen" jatkaa vielä toimintaansa aivan samana, tosin eri ihmisille. Että se tuosta logiikastasi...

Vierailija
6/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:08"]

[/quote]

No ehhh? Tämä kiusaaja on minua kolme vuotta vanhempi, kiusasi vielä kaksi vuotta sitten, eli olen edelleen nuorempi kuin hän kiusatessaan.

Ei sillä, nykyäänkin se "aikuinen ihminen" jatkaa vielä toimintaansa aivan samana, tosin eri ihmisille. Että se tuosta logiikastasi...

[/quote]

Okei, olet siis samalla tasolla kiusaajasi kanssa. Koska itsekin näyt nauttivan toisen huonosta olosta täysin rinnoin, et varmaan enää ihmettele, miksi sinua kiusattiin?

Vierailija
7/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:21"] Okei, olet siis samalla tasolla kiusaajasi kanssa. Koska itsekin näyt nauttivan toisen huonosta olosta täysin rinnoin, et varmaan enää ihmettele, miksi sinua kiusattiin?

[/quote]

Kiusaajako se siellä huutelee? Itsehän en ole ollut syyllinen kiusaajani "pahaan oloon" missään vaiheessa, toisin kuin hän minun.

Voi kyllä, ihmettelen edelleen, miksi minua kiusattiin. Mutta ei kai sellaiset yleensä mitenkään pysty tekojaan selittämään, edes itselleen.

Vierailija
8/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minulla se on vahingonilo -eräs parhaista tunteista mitä on!

Vierailija
9/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toivoa ihmisille pahaa. Osuu nimittäin omalle kohdalle karman puuttuessa peliin!

Vierailija
10/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika ilkeä ja inhottava, en ihmettele jos sinua kiusattiin.

Vierailija
11/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:49"]

[/quote]

Minulla se on vahingonilo -eräs parhaista tunteista mitä on!

[/quote]

No mutta sittenhän kaikki on hyvin! Nautit vahingonilostasi ja tasavertaisesti olet siis ansaitusti myös joskus ollut vahingonilon lähteenä jollekulle. Reilu peli!

Vierailija
12/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kiusannut vain vähän, eikä minulla ole mennyt huonosti. Olen oikein lämmin ihminen ja siksi vahingoniloinen.

Vierailija
13/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:57"]

Olet aika ilkeä ja inhottava, en ihmettele jos sinua kiusattiin.

[/quote]

Ihmettelen, jos sinua EI KIUSATTU. Sen verran logiikka takkuaa että huuhhuh...

Vierailija
14/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vahingonilo on vain merkki siitä, että hän ei ole vielä päässyt yli kiusaamisestaan. Itse olen antanut omille kiusaajille jo anteeksi, enkä enää tunne heitä kohtaan mitään; en vihaa, katkeruuta, sympatiaa tai vahingoniloakaan. He eivät ole enää osa elämääni eivätkä täytä enää ajatuksiani.

Vierailija
15/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:45"]

Kiusaajako se siellä huutelee? Itsehän en ole ollut syyllinen kiusaajani "pahaan oloon" missään vaiheessa, toisin kuin hän minun.

Voi kyllä, ihmettelen edelleen, miksi minua kiusattiin. Mutta ei kai sellaiset yleensä mitenkään pysty tekojaan selittämään, edes itselleen.

[/quote]

Olen myöskin aikoinani kiusattu. Mutta en käytä sitä tekosyynä, miksi toiselle pahan toivominen tai toisen huonosta elämäntilanteesta nauttiminen olisi mitään muuta kuin säälittävää ja pahansuopaa. Perustelit miten tahansa, se ei muuta sitä tosiasiaa että olet pelkkä ilkeä kusipää. Luultavasti kiusaajasikin on keksinyt aikoinaan omasta mielestään varsin pätevät perustelut sinun kiusaamisellesi. Tai sitten hän näki sinussa jo silloin tuon pahansuopuuden (äläkä väitä että se on seurausta kiusaamisesta, ei ole. Kiusaaminen ei tee kenestäkään automaattisesti kiusaajaa ja pahansuopaa ihmistä, olet ihan itse vastuussa omista läpimädistä ja kieroutuneista ajatuksistasi, käytät vain tätä tilaisuutta kanavana ilkeytesi esiintuomiseen.) ja oikeutti sillä kiusaamisensa. Syyllinen hänkin on, mutta usko pois: olette samanlaisia. Et ole yhtään pyhempi, vaan ihan yhtä oksettava.

Vierailija
16/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on ihan inhimillistä. Tottakai saa ajatella mitä vain, aloittajahan ei ole tehnyt kyseiselle tyypille mitään, tuntee vain että kiusaaja saa nyt takaisin samalla mitalla, tai edes vähän. Kukaan ei ole täydellinen. Kuulostaa vain vähän kuin itsearvostukselta. Itsellä o ollut paha mieli tämän kiusaajan takia, iha normaalia nyt tuntea näin.

Vierailija
17/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma psykologini aikoinaan sanoi, että ei todellakaan tarvitse ajatella mitään hyvää tai lähetellä joulukortteja ihmisille, jotka ovat kohdelleet huonosti.

Vierailija
18/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juuri ajattele kiusaajiani, mutta kuultuani että eräs entinen (pahin) kiusaajani oli melkein hukkunut oli eka ajatus, että miksi vaan melkein. Ois vissiin pitänyt olla kovasti pahoillaan.

Vierailija
19/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:03"]

Kuulostaa vain vähän kuin itsearvostukselta.

[/quote]

Aika kuvottavaa, että "itsensä arvostaminen" pitää kanavoida jonkun toisen pahoinvoinnista nauttimisen kautta. Kuulostaa ennemminkin huonoitsetuntoisen touhulta, jonka tunteakseen itsensä hyväksi on saatava lannistaa muita ja mässäillä omalla (kuvitteellisella) ylempiarvoisuudellaan. Ja mikäs sen kiiltävämpi sädekehä tätä säälittävää ylenkatsetta kätkemään ja oikeuttamaan kuin että "no se on joskus kohdellut mua huonosti!!!11"

Kai tajuatte, että tälläkin hetkellä ISIS toteuttaa äärimmäisyyksiin vietynä tätä tismalleen samaa ideologiaa. Tuotetaan pahaa, koska se omassa päässä väänneltynä muuttuukin oikeudenmukaisuudeksi. Nautitaan toisten kärsimyksistä, koska "noQ ne ansaitsee sen!".

Vierailija
20/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:03"]

Kuulostaa vain vähän kuin itsearvostukselta.

[/quote]

Aika kuvottavaa, että "itsensä arvostaminen" pitää kanavoida jonkun toisen pahoinvoinnista nauttimisen kautta. Kuulostaa ennemminkin huonoitsetuntoisen touhulta, jonka tunteakseen itsensä hyväksi on saatava lannistaa muita ja mässäillä omalla (kuvitteellisella) ylempiarvoisuudellaan. Ja mikäs sen kiiltävämpi sädekehä tätä säälittävää ylenkatsetta kätkemään ja oikeuttamaan kuin että "no se on joskus kohdellut mua huonosti!!!11"

Kai tajuatte, että tälläkin hetkellä ISIS toteuttaa äärimmäisyyksiin vietynä tätä tismalleen samaa ideologiaa. Tuotetaan pahaa, koska se omassa päässä väänneltynä muuttuukin oikeudenmukaisuudeksi. Nautitaan toisten kärsimyksistä, koska "noQ ne ansaitsee sen!".
[/quote]

Ei tässä ole kysymys mistään tuollaisesta. Itse ainakaan en ole kiinnostunut silloisten kiusaajien nykyisestä elämästä. Kuitenkin minusta on tosi kiva, että olen menestynyt paljon heitä paremmin. Silti auttaisin heidät avannosta, jos sellainen tilanne tulisi enkä muutenkaan antaisi pahan kiertää. Mielestäni on ihan normaalia että en pidä heistä. T. 18