Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauran, koska ex-kiusaajalla menee huonosti

Vierailija
26.09.2014 |

Ihan oikein sille vajaalle luuserille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo reaktio kertoo vain siitä, ettet oikeasti ole päässyt kouluajoistasi vielä yli. Kannattaako velloa katkeruudessa? Mitä lisäarvoa se tuo elämääsi?

Vierailija
22/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:03"] Olen myöskin aikoinani kiusattu. Mutta en käytä sitä tekosyynä, miksi toiselle pahan toivominen tai toisen huonosta elämäntilanteesta nauttiminen olisi mitään muuta kuin säälittävää ja pahansuopaa. Perustelit miten tahansa, se ei muuta sitä tosiasiaa että olet pelkkä ilkeä kusipää. Luultavasti kiusaajasikin on keksinyt aikoinaan omasta mielestään varsin pätevät perustelut sinun kiusaamisellesi. Tai sitten hän näki sinussa jo silloin tuon pahansuopuuden (äläkä väitä että se on seurausta kiusaamisesta, ei ole. Kiusaaminen ei tee kenestäkään automaattisesti kiusaajaa ja pahansuopaa ihmistä, olet ihan itse vastuussa omista läpimädistä ja kieroutuneista ajatuksistasi, käytät vain tätä tilaisuutta kanavana ilkeytesi esiintuomiseen.) ja oikeutti sillä kiusaamisensa. Syyllinen hänkin on, mutta usko pois: olette samanlaisia. Et ole yhtään pyhempi, vaan ihan yhtä oksettava.

[/quote]

Itse olet oksettava, kun väität jotain tuollaista.

Kiusaajani haukku minua rumaksi, kilttiä ja tavallisennäköistä tyttöä. Itse hän näytti siltä, kun ihonsa olisi ollut isänsä kivespusseista(myös kaksoisleuassa sellaiset roikot), naama peritty bulldogilta ja perse leveä kuin vuosikymmeniä horotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katkeruudessa" :D Just ollut monta viestiä joissa kiusaajien nykytilanne ei vois vähempää kiinnostaa eikä heitä juuri edes ajattele ellei sattumoisin kuule heistä jotain. Ette tekään jeesustelijat näköjään ymmärrä mistään mitään.

Vierailija
24/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:03"]

Kuulostaa vain vähän kuin itsearvostukselta.

[/quote]

Aika kuvottavaa, että "itsensä arvostaminen" pitää kanavoida jonkun toisen pahoinvoinnista nauttimisen kautta. Kuulostaa ennemminkin huonoitsetuntoisen touhulta, jonka tunteakseen itsensä hyväksi on saatava lannistaa muita ja mässäillä omalla (kuvitteellisella) ylempiarvoisuudellaan. Ja mikäs sen kiiltävämpi sädekehä tätä säälittävää ylenkatsetta kätkemään ja oikeuttamaan kuin että "no se on joskus kohdellut mua huonosti!!!11"

Kai tajuatte, että tälläkin hetkellä ISIS toteuttaa äärimmäisyyksiin vietynä tätä tismalleen samaa ideologiaa. Tuotetaan pahaa, koska se omassa päässä väänneltynä muuttuukin oikeudenmukaisuudeksi. Nautitaan toisten kärsimyksistä, koska "noQ ne ansaitsee sen!".
[/quote]

Ei tässä ole kysymys mistään tuollaisesta. Itse ainakaan en ole kiinnostunut silloisten kiusaajien nykyisestä elämästä. Kuitenkin minusta on tosi kiva, että olen menestynyt paljon heitä paremmin. Silti auttaisin heidät avannosta, jos sellainen tilanne tulisi enkä muutenkaan antaisi pahan kiertää. Mielestäni on ihan normaalia että en pidä heistä. T. 18
[/quote]

En esim. Suosittelisi heitä töihin, mutta en puuttuisi rekryprosessiin jos suositteluani ei pyydettäisi.

Vierailija
25/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:17"]

Tuo reaktio kertoo vain siitä, ettet oikeasti ole päässyt kouluajoistasi vielä yli. Kannattaako velloa katkeruudessa? Mitä lisäarvoa se tuo elämääsi?

[/quote]

Jos raiskattu on iloinen raiskaajansa tuomiosta, menetkö hänellekin huutamaan "et vaan oo vielä päässy yli lollolololol, hähähhää?"

Vierailija
26/26 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajani pyysi anteeksi minulta 10vuotta myöhemmin. Kahdeksas luokka oli minulle helvettiä, mutta selvisin kuitenkin elämästäni. Kiusaajani sensijaan kertoi elämänsä olevan vaikeaa ja kurjaa ja oli aidosti onnellinen, että minulla menee hyvin. Olin aidosti pahoillani hänen puolestaan. Ei katkeruus muuta mennyttä se vain vaikeuttaa omaa elämää :)