vuokramökki
G.Oletteko vuokrannut mökin, minkä kautta ja Oletteko olleet tyytyväisiä?
Kommentit (22)
Lomarenkaasta on kokemuksia. Eivät ole halpoja, mutta ei tule myöskään karmeita yllätyksiä. Siis että "hieno huvila" olisikin rupinen lautaparakki. Tai omistaja kavereineen tulisi yllättäen saunomaan ja ryyppäämään. Lomarengas on ilmeisen tarkka maineestaan.
Netistä erilaisten palveluiden kautta olen varaillut ja mikään ei ole ollut totaalisesti jotain muuta kuin luvattiin.
Lomarenkaasta pari kertaa. Tyytyväisiä ollaan oltu, kuvaukset pitivät paikkansa. Oikeastaan kakkonen sanoikin kaiken oleellisen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:29"]Olen vuokrannut mökin useita kertoja Lomarenkaan kautta. Olen ollut tyytyväinen. Mielestäni mökkien kuvaukset pitävät hyvin paikkansa. Pitää kuitenkin ottaa ne kuvaukset tosissaan. Jos kuvauksessa lukee, että mökki on "tyydyttävässä" kunnossa, ei pidä odottaa ihmettä ja olettaa, että mökki on uuden veroinen.
[/quote] samma här
Täällä kokemusta melkein 20 vuoden ajalta. Olen vuokrannut Lomarenkaan kautta, ja lisäksi olen löytänyt mökkejä Huvila.netistä ja ihan googlettamalla. Yhtään kauhukokemusta ei ole ollut, kaikki on mennyt suurin piirtein odotusten mukaan.
Itselläni ei ole hyviä kokemuksia lomarenkaasta. Mökin sisällä hiiri. Ja oli kuitenkin 3 tähden mökki ja hintaakin 800 viikko
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:48"]
Itselläni ei ole hyviä kokemuksia lomarenkaasta. Mökin sisällä hiiri. Ja oli kuitenkin 3 tähden mökki ja hintaakin 800 viikko
[/quote]
Härregyyd, puurakennuksessa hiiri! Onneksi ei sentään hyttynen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:40"]
Onko ollut myös lapsiperheelle hyviä nämä lomarenkaan mökit?
[/quote]
Olemme olleet Lomarenkaan mökeillä nimenomaan pienten lasten kanssa. Mökkejä on monenlaisia. Pitää lukea kuvaukset tarkasti ja valita sellainen, joka sopii lapsiperheelle. Me olemme esim. kelpuuttaneet vain mökit, joissa on sanottu olevan matala ranta. Kuvauksissa on myös kerrottu, millainen rannan pohja on. Emme ole valinneet mökkiä, jossa pohja on pehmeä tai mutainen. Olemme olleet useammalla mökillä, ja aina ranta on ollut kuvausten mukainen. Toki matala ranta ei välttämättä ylety kauhean pitkälle, mutta aina se on ollut sellainen, että pikkulapset ovat hyvin voineet uida rannassa aikuisten valvoessa.
Olemme myös aina valinneet mökin, jossa on wc ja suihku sisällä. Vaippojen vaihto ulko-wc:n varassa ja pesu saunan padassa lämmitetyllä vedellä ei ole houkutellut. Niinikään olemme valinneet tarpeeksi suuren mökin niin, että mahdumme siihen hyvin lasten kanssa.
Toki nämä valintamme ovat tarkoittaneet myös sitä, että halvimmat mökit eivät ole tulleet kysymykseen. Lomarenkaalla on hyvin monenlaisia ja monen tasoisia mökkejä. Olennaista on kuitenkin ollut minusta se, että mökkiä varatessani olen tiennyt, mitä saan. Minulla ei ole mitään tarvetta mainostaa Lomarengasta. Olen vain kertonut kokemuksistani, kun niitä täällä kysyttiin.
2
Huvila.net kautta vuokrannu useamman kerran. Mökit vastannu kuvausta. Suosittelen!
Himokselta ja Vuokatista olemme vuokranneet mökit hiihtolomaksi netin kautta ja todellakin olemme saaneet sitä mitä tilasimme. Meillä kun pitää olla kaikki herkut silloin harvoin kun mökin vuokraamme eli lähellä rinnettä, tilaa, sauna, takka, 2 wc, internet, pyykkikone, kuivauskaappi, loppusiivous ym ym.
Vuokatissa taisi olla Vuokatin aateli ja Kolazko ja Himoksella Himoslomat. Suosittelen kun on helppoa ja saa juuri sellaisen kuin haluaa ja edullisen tai kalliin...ihan mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:48"]
[/quote]
Voi kauhistus! Meidän lähes puolen miljoonan euron arvoisessa omakotitalossakin on pari kertaa ollut hiiri. Hiirenloukulla siitä on selvitty.
Saako udella oliko mökki minkä hintanen viikolta? Entä monen tähden mökki?
Lomarengasta minäkin käyttänyt 10 vuoden ajan, lisäksi muutama suoravuokraus. Ei ole tullut mitään ikäviä yllätyksiä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:02"]
Saako udella oliko mökki minkä hintanen viikolta? Entä monen tähden mökki?
[/quote]
Hintatiedot löydät parhaiten suoraan Lomarenkaan sivuilta. Me olemme käyttäneet 4 ja 5 tähden mökkejä.
2
Halusin määrätyltä alueelta ja googlettamalta löytyi. Menin suoraan vuokraajan nettisivuille ja sieltä löytyi k.o. vuokraajan tosi kivoja mökkejä, joita pelkästään vuokraavat, ei siis ole kenenkään yksityisinä mökkeinä. Tosi tyytyväisiä olimme mökkiin, varusteluun ja sijaintiin.
Terve
Mökkejä paljulla tai porealtaalla tunnin etäisyydellä Helsingistä tai turusta. www.lomalaperla.com
Olemme myös Facebookissa https://www.facebook.com/lomalaperla/
Olen vuokrannut mökin useita kertoja Lomarenkaan kautta. Olen ollut tyytyväinen. Mielestäni mökkien kuvaukset pitävät hyvin paikkansa. Pitää kuitenkin ottaa ne kuvaukset tosissaan. Jos kuvauksessa lukee, että mökki on "tyydyttävässä" kunnossa, ei pidä odottaa ihmettä ja olettaa, että mökki on uuden veroinen.