Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen: – Voihan v####u, Taksi Helsinki, kielitaidoton kuski ja ei löydä Espooseen. Nyt mennään kohti Helsingin keskustaa, edes englantia ei ymmärrä, hokee navigator, navigator
Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen tviittasi keskiviikkona livenä saavansa huonoa asiakaspalvelua taksissa.
– Nyt löytyi jo yhteinen kieli. Sina aja tama auto, Malinen päivittää.
Lisää kuskeja tuli just Suomeen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Voiko pyytää suomalaista naiskuljettajaa? En uskalla enää käyttää naisena taksipalveluita.
Kannattaa pyytää ruotsia puhuva kuski. Silloin ei tule yönŧimoa. Ja mikä parasta, et kuulosta kamalalta rasísŧilta.
Kyllä minä olen saanut pyytäessäni suomalaisen kuskin ja jopa naiskuljettajan. Lähitaksia olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään vähättelemättä tätä todellista taksiongelmaa; voiko ay-pomo oikeasti huudella v#ttua somessa ja puhua ongelmasta kuin mikäkin punanisksinen juntti, joka on metsästä kömpinyt ihmisten ilmoille?
Ainoastaan valkoinen, keski-ikäinen heteromies puhuu noin rumasti julkisesti somessa. Aivan käsittämätöntä.
Sä taidat olla aika hidas, kun et ole ehtinyt av:lla yhteenkään täältä poisettuun ketjuun. Vai luulitko, että ketjut poistuvat, kun av-palstamode tunnistaa keski-ikäisen heteromiehen?
No ei todellakaan pidä paikkaansa. Et ole paljoa somessa liikkunut, jos luulet että tuo ryhmä on ainoa, jonka kielenkäytössä on puhdasoppisilla moittimista. (Ja vielä heterokin, valkoisuuden ja muun pahuuden lisäksi...)