Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen: – Voihan v####u, Taksi Helsinki, kielitaidoton kuski ja ei löydä Espooseen. Nyt mennään kohti Helsingin keskustaa, edes englantia ei ymmärrä, hokee navigator, navigator
Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen tviittasi keskiviikkona livenä saavansa huonoa asiakaspalvelua taksissa.
– Nyt löytyi jo yhteinen kieli. Sina aja tama auto, Malinen päivittää.
Lisää kuskeja tuli just Suomeen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuskien pitänyt käydä edes joku kurssi ja tutkinto? Kait joku tarkistaa, että kuski kykenee edes auttavasti kommunikoimaan asiakkaiden kanssa?
Joku tiesi kertoa, että ajokokeen suorittaa eri henkilö kuin se jolle lupa myönnetään. Kyllä nämä sitten on epeleitä.
Vanha hyvä kiinalainen tapa hankkia ajokortti. Suomi kansainvälistyy. Monikulttuurisuus on rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuskien pitänyt käydä edes joku kurssi ja tutkinto? Kait joku tarkistaa, että kuski kykenee edes auttavasti kommunikoimaan asiakkaiden kanssa?
Joku tiesi kertoa, että ajokokeen suorittaa eri henkilö kuin se jolle lupa myönnetään. Kyllä nämä sitten on epeleitä.
On se sama henkilö. Ajokoe otettiin kikkarapäältä ja ja ajolupa annettiin kikkarapäälle. Eri asia jos toinen olisi ollut kikkarapää ja toinen hiilikellarin isäntä.
Kuka enään uskaltaa taksia käyttää. Viimeksi kentällä ihan hirvee hulabaloo ja kiroilu kuskeilta. Jestas mihin on menty, todella hyvää suomikuvaa heti kättelyssä. Mummo parat, niiltä on varmaan ryöstetty jo omaisuus jos taksia joutuvat käyttämään
Olisi kaikille Suomalaisille työttömille naisille kysyntää, taksialalla. Perustakaa kuljetuspalvelu, varmasti kysyntää riittäisi. Luotettavat, ajotaitoiset naiset. Minä tilaisin heti!
Vierailija kirjoitti:
Voiko pyytää suomalaista naiskuljettajaa? En uskalla enää käyttää naisena taksipalveluita.
Voit. Ja täältä tullaan. :)
"Taksiuudistus" Taksi vaihtui oman miehen kyyteihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille Suomalaisille työttömille naisille kysyntää, taksialalla. Perustakaa kuljetuspalvelu, varmasti kysyntää riittäisi. Luotettavat, ajotaitoiset naiset. Minä tilaisin heti!
NiceTaxi :)
Samaksi mennyt Tampereella, pitää katsoa suomalainen kuski että pääsee kotiin. Ilman miestäni en edes menisi taksiin, onneksi liikutaan aina yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Me myös
-Kareem, Abdullah, Azim, Faiz, Jamal, Mohammed & Omar
Tämä oli niin loistava. Ajatelkaa, mikä tilanne. Bussilla on parempi matkustaa kuin taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Saako alennusta jos itse ajaa taksin kohteeseen?
Ihan paras kommentti. Repesin :D:D:D
Minulle on sattunut myös yllättävän monta kuskia jonka kanssa on ollut hankaluuksia löytää yhteistäkieltä (suomi tai englanti). Ongelmia on myös tuottaneet osoitteet, ei pienintäkään aavistusta noin edes näppituntumalla ja osoitetta ei osata kirjoittaa naviin. Joskus suoritin itse tuon luvan ja ainakin silloin kyseiset asiat olivat vaatimuksia sen saamiseksi.
Jos käyttäisin taksia, menisin vain suomalaisen taksikuskin kyytiin. Minkään bää bää paimenen kyytiin en menisi. Jotain rajaa sentään. Jos haluan nähdä näitä bää bää paimenia, menen Kabuliin, Suomessa en heitä halua nähdä.
Kuka nyt taksilla menee kun lentokentältäkin pääsee junalla nopeammin, turvallisemmin ja halvemmalla. Myös Espooseen.
Itse otin kerran lentokentältä taksin Helsinkiin. Nuori kuski, ihan valkonaama-suomalainen. Ajoi minut väkisin Vantaalle suunnilleen samannimiselle kadulle, vaikka yritin useamman kerran sanoa, että ajaa väärään paikkaan. Ei uskonut. Sitten oli ihmettelemistä kun perilla sanoin, että väärä kaupunki.
Yhtään vähättelemättä tätä todellista taksiongelmaa; voiko ay-pomo oikeasti huudella v#ttua somessa ja puhua ongelmasta kuin mikäkin punanisksinen juntti, joka on metsästä kömpinyt ihmisten ilmoille?
Ainoastaan valkoinen, keski-ikäinen heteromies puhuu noin rumasti julkisesti somessa. Aivan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään vähättelemättä tätä todellista taksiongelmaa; voiko ay-pomo oikeasti huudella v#ttua somessa ja puhua ongelmasta kuin mikäkin punanisksinen juntti, joka on metsästä kömpinyt ihmisten ilmoille?
Ainoastaan valkoinen, keski-ikäinen heteromies puhuu noin rumasti julkisesti somessa. Aivan käsittämätöntä.
Olisihan hän voinut sanoa että älykääpiö somali ei löytänyt perille.
Maksaisipa sossu minunkin ajokorttini.