27-vuotias ja rypyt vain syvenee kalliista voiteista ja seerumeista huolimatta
Kalliit retinoli- ja c-vitamiiniseerumit, yö- ja päivävoiteet käytössä ja lisäksi argan öljyä silmien ympärille yöksi. Silti juuri silmänympärysten rypyt lisääntyy ja syvenee :( Miten sen pystyy pysäyttämään? En halua mitään harakanvarpaita silmieni ympärille.
Kommentit (62)
Monipuolinen ruokavalio
Oliiviöljy päivittäin sisäisesti
Vedenjuonti
Vitamiini- hivenainen ravintolisä
Älä tupakoi
Ei alkoa/huumeita
Hoida ihoasi hellästi mielummin vähän vähemmän kuin liikaa, hinkuttaen ja kihnuttaen aamuin illoin kaikenmaailman litkuilla. Jos iho kaipaa kosteutta lisää, laita kosteusvoiteen päälle pieni määrä kasvoöljyä.
Miksi minulle aina lässytetään ja luullaan lapseksi vaikka olen saman ikäinen. Ei ikinä hyvä :/
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko että tänään, huomenna, lauantaina, sunnuntaina ja koko enzi viikon, kaikki av mammat ottavat miehiltään suihin ja ottavat tuotoksen naamalleen, levittävät sen kylppärissä silmien alle ja poskilleen. Viikon jälkeen keskustellaan tuloksista. Luulen että tällä ei voi olla muuta kuin positiivista vaikutusta ihoon ja ennen kaikkea parisuhteeseen.
Eipä ole miestä ollut vuosiin.. :’(
n28
Vierailija kirjoitti:
Oletko Kate Moss-osastoa joka ryyppää ja ketjupolttaa ihmetellen miksei voiteet auta?
Tuskin on.
Mä oon vähän AP:ta vanhempi ja tuota Kate Moss-osastoa, ja näytän mun kavereista nuorimmalta, usein kuulen ihastelua hehkuvasta ihostani jne.
Sen sijaan ikäiseni, kuivat fitness-harrastajat on alkaneet ryppyyntyä jo alle kolmikymppisenä.
Veikkaisin, että AP on ennemminkin joku ylisuorittava perfektionisti kuin rento Kate Moss-hengailija.
Jospa ne rypyt tulee noiden ihmeseerumien ja voiteiden myrkyistä. Puhdistan herkän ihon kasvovedellä ja vain apteekin perusvoidetta. Apteekin rasvattomampi perusvoide on käynyt simänympärille. Niissä ei ole ärsyttäviä hajusteita eikä parabeeneja. A-Derma on talvella parasta yövoiteeksi jos iho kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tuuri tai oot urheilija?
Esim. Lotta Harala on vasta 29v ja jo rypyt silmien ympärillä ja muutenkin vanhemman näköinen, kuten kuivat urheilijat usein (Christian Eriksen myös 29v ja samoin ryppyinen ja vanhemman näköinen).
Nyt mainostaa instassa jotain täyteainehoitoja ja puhuu ikääntymisen merkeistä….Ikääntymisen merkeistä parikymppisenä? Jestas!ymmärtäisin jos kyseessä olisi nelikymppinen.
Kolmekymppisenä.
Esimerkiksi juuri mainitun Lotta Haralan kasvoista näkyy rasvattomuus mutta myös aurinkovauriot. Kesällä on todella ruskettunut, ja tuossa iässä se alkaa näkyä.
Mutta myös esimerkiksi Annimari Korte on vasta 33v ja lähikuvissa kasvoissa on paljon juonteita. Hänkin on kesäisin todella ruskettunut, eli myös aurinko tehnyt tehtävänsä iholle.
Ihmiset ei useinkaan käsitä, että ruskettuminen on ihovaurio, eli vaikka et palaisi vaan rusketut kauniisti niin iho on myös vaurioitunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko että tänään, huomenna, lauantaina, sunnuntaina ja koko enzi viikon, kaikki av mammat ottavat miehiltään suihin ja ottavat tuotoksen naamalleen, levittävät sen kylppärissä silmien alle ja poskilleen. Viikon jälkeen keskustellaan tuloksista. Luulen että tällä ei voi olla muuta kuin positiivista vaikutusta ihoon ja ennen kaikkea parisuhteeseen.
Eipä ole miestä ollut vuosiin.. :’(
n28
Ei varmaan monelta tarvitse kysyä, etteikö "kasvohoito" hoituisi. Kokeileppa laittaa ilmoitus tinderiin niin saat valita tuhansista itsellesi parhaimman.
Miksi alapeukku? Asia on tieteellisesti todistettu ja halukkaita on 100% varmasti jonoksi saakka. Joten pidä ryppysi tai maksa 100€ purkki asiasta mistä voisit itse saada 100€/kerta!
Stressi vanhentaa eniten. Lopeta rypyistäsi stressaaminen ja ala elämään.
Juo vettä! Iho tarvitsee kosteutusta sisältäpäin. Myös kollageenin syöminen on syytä aloittaa.
Harvat rasvat ja seerumit imeytyy iholta syvempiin kerroksiin, koska ihon tehtävä on suojata.
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä! Iho tarvitsee kosteutusta sisältäpäin. Myös kollageenin syöminen on syytä aloittaa.
Harvat rasvat ja seerumit imeytyy iholta syvempiin kerroksiin, koska ihon tehtävä on suojata.
Siis jotain kollageenivitamiinivalmisteita?
Vierailija kirjoitti:
38v siskollani ei ole lähes rypyn ryppyä. Menisi ikäisestäni vaikka käyttää halpaa kasvojen pesuainetta ja kasvovoidetta ja on auringossa. Itse välttelen aurinkoa ja käytän aurinkosuojaa..
Ap
Oiskohan sulla sitten pääsn sisällä ne rypyt? 38v:llä ei ole välttämättä ryppyjä, mutta iho ei ole aivan yhtä kimmoisa kuin alle 30-vuotiaalla koska tän siskon kollageenit on alkaneet huveta n. 15 vuotta sitten. Eli kyllä lähes nelikymppisen tunnistaa aina lähes nelikymppiseksi vaikka alle 30-siskolle tulisi ilmeillessä harakanvarpaat...
Tuolla on monta oikeaa kommenttia ja ne samanikäiset ystävänne, joiden iho on sileä ja hehkeä käyttävät SPERMAA, vaan eivät tietty kehtaa sitä ääneen sanoa tai jopa eivät edes itse sitä tiedä että se on sen salaisuus.
Siemenneste on hyväksi naisen terveydelle: https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2012082215982535
Siennesteen nieleminen ei ole lainkasn hassumpi idea: https://www.viikonloppu.com/11-tieteellisesti-todistettua-syyta-miksi-s…
Naiskehonrakentaja nauttii päivittäin siemennestettä – uskoo tehoavan koronaan: "Minulla ei ole ollut flunssaa vuosiin" https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/f5b3f631-7b3b-46d6-9c89-2e65…
Sperma on jopa niin terveellistä että sitä suositellaan raskauden aikana: https://www.terve.fi/artikkelit/onko-sperma-terveellista-nieltyna
Ps. Alapeukkuja vaan tulemaan, mutta rypistykää kolmekymppisinä!
Siis ihmiset ei tunnu ymmärtävän, että jo ihan EU kosmetiikka lainsäädäntö kieltää semmoset aineet kosmetiikassa, jotka voi oikeasti vaikuttaa esim kollageenin tuotantoon (esim. tretinoni). Niitä ei montaa toki olekaan ja ne on reseptilääkkeitä. Myöskään sitä ei tajuta että auringosta johtuu 90% ihon vanhenemisesta, eli sitä uv suojaa pitäis käyttää kesät talvet riippumatta siitä palaako auringossa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun alkaa keskittymään johonkin muuhun kuin omaan naamaan? Mitä hiton väliä on joillakin todennäköisesti näkymättömillä rypyillä?
Mä olen 54v ja en ole ihan varma onko naamassani edes ryppyjä, en ole paljon uhrannut sille ajatuksiani. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten?
Joo, onpa hirveää kun on kiinnostunut ulkonäöstään. Sinä olet onneksi niin vapaa ja siksi parempi kuin me muut.
Ap, mulla sama. Ainoa jonka olen edes fiilistellyt toimivan on hyaluronihappoa sisältävät seerumit. Aamulla ja illalla ihan kevyt kuorinta, yöksi hyvä yövoide ja aamulla seerumi tai muu kevyt öljypohjainen aine. Mutta geeneistähän se on kiinni. En ole koskaan ollut auringonpalvoja koska palan niin herkästi, että ei ole aina auringonkaan syy.
Sokeri ja kahvi pois ja niiden tilalle raikasta vettä 2 litraa päivän mittaan sekä vihreää teetä. Muista nauttia elämästä, syödä terveellisesti, nukkua pitkään vähintään 8h yössä ja liikkua. Puhdistathan meikit iltaisin ja käytät aurinkovoidetta vuoden jokaisena päivänä?
Kuule, elät tällä hetkellä hehkeintä nuoren aikuisen elämää. Nauti ja arvosta sitä, että kehosi on vielä nuori. Kun olet joskus minun ikäinen, niin ymmärrät mitä tarkoitan. Unohda rypyt, niitä todennäköisesti ei edes ole.
Se 54v täti