27-vuotias ja rypyt vain syvenee kalliista voiteista ja seerumeista huolimatta
Kalliit retinoli- ja c-vitamiiniseerumit, yö- ja päivävoiteet käytössä ja lisäksi argan öljyä silmien ympärille yöksi. Silti juuri silmänympärysten rypyt lisääntyy ja syvenee :( Miten sen pystyy pysäyttämään? En halua mitään harakanvarpaita silmieni ympärille.
Kommentit (62)
Aurinkolasit aina ulkona jos on edes semisti kirkasta.
No meet jossain vaiheessa ottaan täytettä niihin. Muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso merkitys aurinkolasien laadulla on? Mistä tietää, onko tarpeeksi peittävät, kun kaikissa halvoissakin laseissa lukee mukamas 100 % uv-suoja.
Pitäisiköhän sun alkaa keskittymään johonkin muuhun kuin omaan naamaan? Mitä hiton väliä on joillakin todennäköisesti näkymättömillä rypyillä?
Mä olen 54v ja en ole ihan varma onko naamassani edes ryppyjä, en ole paljon uhrannut sille ajatuksiani. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Suihinoton yhteydessä spermat naamalle. Se on tutkitusti parasta ihonhoito tuotetta. Jos siittiöistä syntyy vauva jolla on rypytön sileä iho niin kyllä se naamallakin toimii.
D: yäk
Huono tuuri tai oot urheilija?
Esim. Lotta Harala on vasta 29v ja jo rypyt silmien ympärillä ja muutenkin vanhemman näköinen, kuten kuivat urheilijat usein (Christian Eriksen myös 29v ja samoin ryppyinen ja vanhemman näköinen).
Nyt mainostaa instassa jotain täyteainehoitoja ja puhuu ikääntymisen merkeistä….
Lakkat käyttämästä niitä seerumeita ja annat ihon levätä.
Mitä syöt? Sokeri vanhentaa ihoa. Itse en syö juurikaan herkkuja sen takia.
Retinolia ei tuon ikäinen tarvitse ja silmänympärykset kaipaavat todennäköisesti enemmän vesikosteutta kuin öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun alkaa keskittymään johonkin muuhun kuin omaan naamaan? Mitä hiton väliä on joillakin todennäköisesti näkymättömillä rypyillä?
Mä olen 54v ja en ole ihan varma onko naamassani edes ryppyjä, en ole paljon uhrannut sille ajatuksiani. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten?
Jostain syystä, varmaan huonosta itsetunnosta johtuen olen todella tarkka ulkonäöstä ja imagostani. Rypyt muistuttavat minua kuolevaisuudesta ja yksinäisyydestä, kun luultavasti minulle tärkeimmät ihmiset ainakin ikänsä puolesta kuolevat minua ennen. Aika vain valuu sormien välistä ja tuntuu etten saa mitään aikaan, enkä ole nauttinut elämästä.
Eli varmaan syvemmät ongelmat ryppyjen alla :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Retinolia ei tuon ikäinen tarvitse ja silmänympärykset kaipaavat todennäköisesti enemmän vesikosteutta kuin öljyä.
Mistä tietää mikä voide on tarpeeksi kosteuttava ja sisältää vettä?
Vierailija kirjoitti:
Huono tuuri tai oot urheilija?
Esim. Lotta Harala on vasta 29v ja jo rypyt silmien ympärillä ja muutenkin vanhemman näköinen, kuten kuivat urheilijat usein (Christian Eriksen myös 29v ja samoin ryppyinen ja vanhemman näköinen).
Nyt mainostaa instassa jotain täyteainehoitoja ja puhuu ikääntymisen merkeistä….
Ikääntymisen merkeistä parikymppisenä? Jestas!ymmärtäisin jos kyseessä olisi nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinoton yhteydessä spermat naamalle. Se on tutkitusti parasta ihonhoito tuotetta. Jos siittiöistä syntyy vauva jolla on rypytön sileä iho niin kyllä se naamallakin toimii.
Ja tässä fakta (kohta 4): https://tieku.fi/ihminen/elimisto/sperma-5-asiaa-joita-et-tiennyt-sieme…
4. Spermiini pitää ihon nuorena
"Sperman siveleminen kasvoihin auttaa tiettävästi pitämään ihon sileänä. Nykyisin ihovoiteissa käytetty spermiini-niminen antioksidantti on alun perin löydetty ihmisen siemennesteestä. Spermiini ilmeisesti pidentää ihosolujen elinikää ja ehkäisee samanaikaisesti ikääntymisen aiheuttamaa kulumista. Yhdysvaltalaisten kauneussalonkien mukaan spermiini voi kasvattaa ihon kollageenintuotantoa 600 prosenttia ja ylläpitää ihon kosteustasapainoa. Ihmeaineella väitetään olevan sellainen vaikutus, että jo kahdeksan päivän käytön jälkeen 40 prosenttia ihosoluista on uusiutunut."
Entä jos on lesbo tai seksiä harrastamaton sinkku? Hakee spermat purkkiin naapurin Pentiltä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on silmälasit!
Aina 100 % UV-suoja silmille.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusgurut nimenomaan käskee aloittamaan retinolin käyttämisen nuorena, viimeistään 25-vuotiaana.
Ei sellaista ketjua, johon joku yksinäinen Sperma-Petteri ei tulisi puhumaan siitä mistä on puute.
Oletko Kate Moss-osastoa joka ryyppää ja ketjupolttaa ihmetellen miksei voiteet auta?
Vierailija kirjoitti:
Olen käytettävissä rypyt siloittavaan pyllyseksiin.
-m
Nyt puhuttiin kasvojen rypyistä, ei peppureiän rypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Kate Moss-osastoa joka ryyppää ja ketjupolttaa ihmetellen miksei voiteet auta?
En harrasta kumpaakaan. Voiko tietokoneen ja kännykän näyttö vanhentaa? Teen töitä tietokoneella ja vapaa-ajalla olen tosi paljon kännykällä.
Ap
38v siskollani ei ole lähes rypyn ryppyä. Menisi ikäisestäni vaikka käyttää halpaa kasvojen pesuainetta ja kasvovoidetta ja on auringossa. Itse välttelen aurinkoa ja käytän aurinkosuojaa..
Ap