Tampere: 2 kertaa rokotettuja ei enää testata
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa yhteyttä ministeri Kiuruun, että ottaisi kantaa Turun ja Tampereen menettelyyn.
Edelleen pitää testata kaikki oireiset. Näin oli päivän tiedotustilaisuudessa
Se on turun ja Tampereen oma syy, että terveydenhuolto ei pelaa eikä se johdu koronasta.
Turussa oli lehdessä juttu, että kaupunginsairaalassa on 2 osastoa kiinni, kun sinne ei sa henkilökuntaa. Vuodenvaihteeseen saakka. Syynä se, että Turku maksaa lähiluntia vähemmän palkkaa. Perustelee pienemmän plkan sillä, että Turku on vetovoimainen kaupunki. (kiertää kehää tuo juttu)
On sulla priot taas kohdallaan. Turussa ei terveydenhoito pelaa ollenkaan kun kaikki resurssit haaskataan turhaan testaukseen ja jäljitykseen. Siinä voi jäädä monen syöpä tunnistamatta, kun arvauskeskus ei ehdi edes purkaa takaisinsoittojonoa! Häpeäisitte jo saakelin hysteerikot..
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa sen lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, jos testiä ei tehdä? Pieni nuha ei ole työkyvyttömyyttä aiheuttava asia, korona olisi, mutta kun testiin ei pääse, niin ainakin minä menen töihin. Se voi olla korona tai se ei ole korona, minulle se ja sama, jos ei testata.
Sitten sä menet sinne testiin. Oikein hyvä vaan, että ei tarvitse testata lieviä oireita rokotetuilla. Tulisipa tämä pk-seudulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa yhteyttä ministeri Kiuruun, että ottaisi kantaa Turun ja Tampereen menettelyyn.
Se on turun ja Tampereen oma syy, että terveydenhuolto ei pelaa eikä se johdu koronasta.
Turussa oli lehdessä juttu, että kaupunginsairaalassa on 2 osastoa kiinni, kun sinne ei sa henkilökuntaa. Vuodenvaihteeseen saakka. Syynä se, että Turku maksaa lähiluntia vähemmän palkkaa. Perustelee pienemmän plkan sillä, että Turku on vetovoimainen kaupunki. (kiertää kehää tuo juttu)
On sulla priot taas kohdallaan. Turussa ei terveydenhoito pelaa ollenkaan kun kaikki resurssit haaskataan turhaan testaukseen ja jäljitykseen. Siinä voi jäädä monen syöpä tunnistamatta, kun arvauskeskus ei ehdi edes purkaa takaisinsoittojonoa! Häpeäisitte jo saakelin hysteerikot..
Kukahan on hysteerinen? Yksikään syöpä ei jää testauksen vuoksi tunnistamatta. Testauskapasiteettia on vaikka kuinka paljon. Jonot nyt ovat vuoden takaisen koronahoidon suytä, eivät jäljityksen ja testauksen. Jäljityksessä on ihmisiä, jotka eivät päivääkään tekisi töitä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä infottiin jo muutama vko sitten. Suomi ei enää testaa eikä jäljitä, seuranta ajetaan alas asteittain. Sinänsä mielenkiintoista, että testaa-jäljitä on Suomen strategia. Eihän siinä, ei Suomi ole ennenkään strategioista välittänyt.
Nythän on lausuntokierroksella hybridistrategia 3.0. Onko siinä edelleen tuo testaa-jäljitä? Entä, jos ei olekaan?
On, siksi se on hybridi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jaa. Taitaa tilastot heittää häränpyllyä tämän jälkeen? Varsinkin jos eri kaupungeissa on eri säännöt.
No, eihän näissä koronatilastoissa tietysti ole luotettavuutta ollut tähänkään saakka.
Anoppi sai juuri koronadiagnoosin, kahdesta rokotuksesta huolimatta. Ensimmäinen koronatapaus minun tuttavapiirissäni, ja tuplarokotetulle.
Mulla on tuttavapiirissä useita koronan saaneita. Kaikki rokottamattomia. Tässä siis varmaan nähdään se riskijako n. 1/5.
Jotka on ottaneet ensimmäisenä rokotteet on myös olleet ensimmäisenä noudattamassa karanteeneja käsipesuja maskisuosituksia jne. Jos minä en käy testissä rokotettuna vaan olen kotona, ei testiin tarvitse pyrkiä kymmenen kilometrien päähän. Autottamana. Vaan olen kotona. Kuten muutenkin pääosin olen, vähillä kontakteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa ei terveydenhoito pelaa siksi, kun palkat on pienemmät kuin naapurikunnissa. Tämä syy oli ihan lehdessä tänä kesänä.
Suuri vajaus hoitajista.
On taas teineillä aika tullut pitkäksi provoilun määrästä päätellen