Tampere: 2 kertaa rokotettuja ei enää testata
Kommentit (68)
Ottakaa yhteyttä ministeri Kiuruun, että ottaisi kantaa Turun ja Tampereen menettelyyn.
Edelleen pitää testata kaikki oireiset. Näin oli päivän tiedotustilaisuudessa
Se on turun ja Tampereen oma syy, että terveydenhuolto ei pelaa eikä se johdu koronasta.
Turussa oli lehdessä juttu, että kaupunginsairaalassa on 2 osastoa kiinni, kun sinne ei sa henkilökuntaa. Vuodenvaihteeseen saakka. Syynä se, että Turku maksaa lähiluntia vähemmän palkkaa. Perustelee pienemmän plkan sillä, että Turku on vetovoimainen kaupunki. (kiertää kehää tuo juttu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta ja "laittomalta" tässä hetkessä.
Ei tunnu oudolta. Vaan järkevältä.
Tuossahan sanotaan selvästi, että ei testata, jos flunssa oireita poteva, ei tiedä altistuneensa koronalle.
Jos on selvä tieto, että on altistunut, tottakai edelleen testataan.
En ole tähänkään saakka lähtenyt kurkkukivuista ja lievistä flunssan oireista testiin. Eikä ole kukaan tapaamani ihminen sairastunut koronaan, joten en ole koronaa levittänyt. Ihan on ollu tavallista nuhaflunssan poikasta.
Ja olen saanut 2. jo heinäkuussa.
Et voi tietää.
Sun pitää mennä ain testiin. Ja ainakin eristäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sanotaan selvästi, että ei testata, jos flunssa oireita poteva, ei tiedä altistuneensa koronalle.
En ole tähänkään saakka lähtenyt kurkkukivuista ja lievistä flunssan oireista testiin. Eikä ole kukaan tapaamani ihminen sairastunut koronaan, joten en ole koronaa levittänyt. Ihan on ollu tavallista nuhaflunssan poikasta.
Tuntuu oudolta. Lue edellä.
Voi olla koronasta sairas vaikkei tiedä altistuneensa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa sen lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, jos testiä ei tehdä? Pieni nuha ei ole työkyvyttömyyttä aiheuttava asia, korona olisi, mutta kun testiin ei pääse, niin ainakin minä menen töihin. Se voi olla korona tai se ei ole korona, minulle se ja sama, jos ei testata.
Jos sulla on kaksi rokotetta jo, se tuskin on koronna.
Ja nyt edellytetään, että henkilö itse voi päätellä tai tietää, onko altistunut koronalle.
Sillä niitä jotka todella ovat altistuneet koronalle, on jonoissa testiin pilvin pimein. Ja heiltä puuttuu usein vielä toinen rokote.
Terveydenhuollon resurssien riittämättömyys ei johdu koronasta vaan säästöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet ollut silloin yksinäsi karanteenissa.
Vastuutonta. Ylimielistä. Vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa sen lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, jos testiä ei tehdä? Pieni nuha ei ole työkyvyttömyyttä aiheuttava asia, korona olisi, mutta kun testiin ei pääse, niin ainakin minä menen töihin. Se voi olla korona tai se ei ole korona, minulle se ja sama, jos ei testata.
Ja nyt edellytetään, että henkilö itse voi päätellä tai tietää, onko altistunut koronalle.
Sillä niitä jotka todella ovat altistuneet koronalle, on jonoissa testiin pilvin pimein. Ja heiltä puuttuu usein vielä toinen rokote.
2 rokotusta antaa vain 40 prosentin suojan tartunnalle.
En ota rokotteita enkä ole käynnyt kertaakaan testeissä. Viime talvena podin flunssaa, ei vaikuttanut arkeeni millään tavalla se pöpö.
Jaa, jaa. Taitaa tilastot heittää häränpyllyä tämän jälkeen? Varsinkin jos eri kaupungeissa on eri säännöt.
No, eihän näissä koronatilastoissa tietysti ole luotettavuutta ollut tähänkään saakka.
Anoppi sai juuri koronadiagnoosin, kahdesta rokotuksesta huolimatta. Ensimmäinen koronatapaus minun tuttavapiirissäni, ja tuplarokotetulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotettuja on sairaalahoidossa!!!!
Eihän valtaosa pysty päätteleen onko tippuva räkä saatu lähikaupasta vai parvekkelta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jaa. Taitaa tilastot heittää häränpyllyä tämän jälkeen? Varsinkin jos eri kaupungeissa on eri säännöt.
No, eihän näissä koronatilastoissa tietysti ole luotettavuutta ollut tähänkään saakka.
Anoppi sai juuri koronadiagnoosin, kahdesta rokotuksesta huolimatta. Ensimmäinen koronatapaus minun tuttavapiirissäni, ja tuplarokotetulle.
NONNI!!!
Vierailija kirjoitti:
En ota rokotteita enkä ole käynnyt kertaakaan testeissä. Viime talvena podin flunssaa, ei vaikuttanut arkeeni millään tavalla se pöpö.
Kyll se kalikka vielä napsahtaa.
Positiivisia näytteitä on 1-2%. Rokotus antaa tämänhetkisen tiedon mukaan 80% suojan, eli täysin rokotettujen koronaa olisi näytteistä se 0,2 %. Ja heilläkin on ohje pysyä kotona kunnes oieeeton. Voitteko vähitellen ymmärtää, että koska on selvää että korona ei lopu ja näyttää vahvasti siltä, että rokotteilla voidaan taata terveydenhuolto, ne nuhatesteihin menevät rahat on vähitellen pakko alkaa käyttää järkevämmin! Millä te ajattelette että kaikki testit maksetaan ja minne saakka?
Tähän saakka on testattu kaikki ja ilmaantuvuus on rokottamattomilla selvästi isompi.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisia näytteitä on 1-2%. Rokotus antaa tämänhetkisen tiedon mukaan 80% suojan, eli täysin rokotettujen koronaa olisi näytteistä se 0,2 %. Ja heilläkin on ohje pysyä kotona kunnes oieeeton. Voitteko vähitellen ymmärtää, että koska on selvää että korona ei lopu ja näyttää vahvasti siltä, että rokotteilla voidaan taata terveydenhuolto, ne nuhatesteihin menevät rahat on vähitellen pakko alkaa käyttää järkevämmin! Millä te ajattelette että kaikki testit maksetaan ja minne saakka?
Tähän saakka on testattu kaikki ja ilmaantuvuus on rokottamattomilla selvästi isompi.
Olisit kuunnellut mitä Kiurukin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään tarvitsisi enää testata. Kaikki rokotuksen haluavat ovat sellaiset jo saaneet. Loput voivat halutessaan sairastaa taudin.
Kahdesti rokotetut sairastuvat jo nyt samaan tahtiin kuin rokottamattomat.
Höhöpö ja terveisiä sinne harhojen maahan
Aashoul kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut mitä Kiurukin sanoi.
Juu kuu kiurustä kesään
Kiuru on hysteerikkojen idoli. Ei teidän sairauskammojen parantamiseen riitä minkään valtion varat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 rokotusta antaa vain 40 prosentin suojan tartunnalle.
Vain hyvin pieni osuus kaksi koronarokoteannosta saaneista saa koronavirustartunnan rokotuksesta huolimatta, ilmenee Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) terveydenhuollon rekistereihin pohjautuvasta selvityksestä. Tällöinkin taudinkuva on useimmiten lievä. Sairaalahoitoa vaativan taudin riski kasvaa iän myötä.
Ja täältä vielä tänään sensuroitiin keskustelu, että pitäisikö massatestaus lopettaa vähitellen :D