Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere: 2 kertaa rokotettuja ei enää testata

Vierailija
26.08.2021 |

Turhat testit liian kalliita

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa sen lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, jos testiä ei tehdä? Pieni nuha ei ole työkyvyttömyyttä aiheuttava asia, korona olisi, mutta kun testiin ei pääse, niin ainakin minä menen töihin. Se voi olla korona tai se ei ole korona, minulle se ja sama, jos ei testata.

Vierailija
22/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhteyttä kiuruun. Kuntien pitää saada kapasiteettinsa kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuossa lukee, että oireisen pitää olla kotona. Huom Huom.

Vierailija
24/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä infottiin jo muutama vko sitten. Suomi ei enää testaa eikä jäljitä, seuranta ajetaan alas asteittain. Sinänsä mielenkiintoista, että testaa-jäljitä on Suomen strategia. Eihän siinä, ei Suomi ole ennenkään strategioista välittänyt.

Vierailija
25/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieviä oireita, ilman altistumista. Altistuneet tai oireiset testataan yhä. Lievillä oireilla voi olla ihan omalla päätöksellä kotioloissa, ei ne lieväoireiset sitä niin kovasti levitä, varsinkin kun on omalla naamalla maski, kuten kanssa ihmisillä.

Ai 100% käyttää maskia, ai maski suojaa 100%.

Koronan voi sairastaa lievin oirein.

&Mistäs tiedät

Oletpa kevytkenkäinen.

Vierailija
26/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti tuossa lukee, että oireisen pitää olla kotona. Huom Huom.

Meillä ei työnantaja maksa palkkaa, jos jää kotiin ilman todistusta sairaudesta. Nuha ei riitä.

Vierailija
27/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa sen lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, jos testiä ei tehdä? Pieni nuha ei ole työkyvyttömyyttä aiheuttava asia, korona olisi, mutta kun testiin ei pääse, niin ainakin minä menen töihin. Se voi olla korona tai se ei ole korona, minulle se ja sama, jos ei testata.

No ethän sinä ole työkyvytön pienen nuhan takia, etkä terveydenhoidossa niin töihin vaan jos ei etätyöt ole mahdollisia. Jos on isompi nuha yhdistettynä muihin oireisiin niin yhä pääsee testeihin.

Vierailija
28/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin sivuilla kyllä edelleen ohjeistetaan:

"Hakeudu lievistäkin oireista koronavirustestiin. Vaikka sinulla olisi vain lieviä oireita, jää kotiin ja varaa aika koronavirustestiin, sillä myös oireeton sairastunut tai lieväoireinen voi tartuttaa tautia."

Vierailija
29/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä infottiin jo muutama vko sitten. Suomi ei enää testaa eikä jäljitä, seuranta ajetaan alas asteittain. Sinänsä mielenkiintoista, että testaa-jäljitä on Suomen strategia. Eihän siinä, ei Suomi ole ennenkään strategioista välittänyt.

Nythän on lausuntokierroksella hybridistrategia 3.0. Onko siinä edelleen tuo testaa-jäljitä? Entä, jos ei olekaan?

Vierailija
30/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään tarvitsisi enää testata. Kaikki rokotuksen haluavat ovat sellaiset jo saaneet. Loput voivat halutessaan sairastaa taudin.

Kahdesti rokotetut sairastuvat jo nyt samaan tahtiin kuin rokottamattomat.

Vierailija
31/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii että mitä? Myös rokotetut tartuttaa. Eli saman tien voidaan olla testaamatta rokottamattomat.

Itse pidän edelleen FFP2- maskia, vaikka olen molemmat rokotteet saanut.

Vierailija
32/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä ole työkyvytön pienen nuhan takia, etkä terveydenhoidossa niin töihin vaan jos ei etätyöt ole mahdollisia. Jos on isompi nuha yhdistettynä muihin oireisiin niin yhä pääsee testeihin.

Sos.- ja terveydenhuollossa menet testiin edelleen. Työntekijät siis kyllä suojaavat asiakkaat, mutta suojaavatko asiakkaat työntekijät.

Vierailija
33/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireisena et saa ihmisten joukossa edelleenkään liikkua.

Vierailija
34/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti rokotettu. Kannatan rokotuksia.

Mutta rokotetuille ei pidä antaa mitään erivapauksia, sillä rokotettukin sairastuu ja tartuttaa. Jopa salakavalammin.

Vierailija
35/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin sivuilla kyllä edelleen ohjeistetaan:

"Hakeudu lievistäkin oireista koronavirustestiin. Vaikka sinulla olisi vain lieviä oireita, jää kotiin ja varaa aika koronavirustestiin, sillä myös oireeton sairastunut tai lieväoireinen voi tartuttaa tautia."

Tieto ei kulje...

Kuten eivät infonneet suoraan koronarokotettaville että rokotuspaikka vaihtui ennalta ilmoitetusta.

Liikaa kauhoja sopassa, eikä organisointi pelaa.

Vierailija
36/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään tarvitsisi enää testata. Kaikki rokotuksen haluavat ovat sellaiset jo saaneet. Loput voivat halutessaan sairastaa taudin.

Ja vain hidasjärkinen haluaa jostain syystä hukata niukkoja resursseja heidän nuhiensa laskemiseen.

Vierailija
37/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii että mitä? Myös rokotetut tartuttaa. Eli saman tien voidaan olla testaamatta rokottamattomat.

Itse pidän edelleen FFP2- maskia, vaikka olen molemmat rokotteet saanut.

Valtaosa ei ole kuin sinä.

Vierailija
38/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lieviä oireita, ilman altistumista. Altistuneet tai oireiset testataan yhä. Lievillä oireilla voi olla ihan omalla päätöksellä kotioloissa, ei ne lieväoireiset sitä niin kovasti levitä, varsinkin kun on omalla naamalla maski, kuten kanssa ihmisillä.

Ai 100% käyttää maskia, ai maski suojaa 100%.

Koronan voi sairastaa lievin oirein.

&Mistäs tiedät

Oletpa kevytkenkäinen.

Maskia käyttämätön ihminen ottaa tietoisen riskin. Uskon että lieväoireinen, joka ei halusta huolimattaan käyttää 100% maskia. 2 maskia+ lievät oireet 2 kertaa rokotetulla = riskit suuremmat kuolla liikenneonnettomuudessa kun saada koronaa.

Vierailija
39/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaantuvuusluvut kätevästi laskuun. Samalla päästään syyttämään rokottamattomia epidemiasta.

Vierailija
40/68 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vain hidasjärkinen haluaa jostain syystä hukata niukkoja resursseja heidän nuhiensa laskemiseen.

Annetaan koronan levitä kunnolla, seuraava virusmuunnos voi olla rokotetuille kohtalokkaampi kuin rokottamattomille. Turha nuha voi huomenna olla sydänlihastulehdus.