Aloin pitää kirjaa seksielämästämme
Merkitsen kumman aloite, saanko session aikana eli huomioiko mies mun saamisen vai ei (mies saa aina) ja sisältyykö hommaan suuseksiä, anaalia tms. ekstraa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:46"]Minä en ikinä suostuisi seksiin missä vain mies saisi orgasmin :o Annakkun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia? [/quote] miksi tämä on alapeukutettu :o onko yleistäkin, että vain mies laukeaa yhdynnässä? [/quote] Puhut aika ikävään sävyyn, "Anna kun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia" Multakin tuli alapeukku sen takia
[/quote]Sama täällä ja nainen olen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 04:26"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:46"]Minä en ikinä suostuisi seksiin missä vain mies saisi orgasmin :o
Annakkun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia?
[/quote] miksi tämä on alapeukutettu :o onko yleistäkin, että vain mies laukeaa yhdynnässä?
[/quote]
Puhut aika ikävään sävyyn, "Anna kun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia"
Multakin tuli alapeukku sen takia
[/quote] okei. Se oli lähinnä viittaus siihen, että ilmeisesti seksi on ollut vain miehen nautintoa.
[/quote]
ei meillä suinkaan seksi ole ollut vain miehen nautintoa aina, jos mies (tai itse) sormetan samalla, tulen helpostikin lähes aina. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:06"]
...mun on sikäli helppo huomioda miestä, kun olen aina heti valmis panemaan, en tarvitse ikinä mitään esileikkejä välttämättä. Ap
[/quote]
Saisit varmaan orgasmin helpommin yhdessä jos teillä olisi esileikkiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:46"]Minä en ikinä suostuisi seksiin missä vain mies saisi orgasmin :o
Annakkun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia?
[/quote] miksi tämä on alapeukutettu :o onko yleistäkin, että vain mies laukeaa yhdynnässä?
[/quote]
Puhut aika ikävään sävyyn, "Anna kun arvaan et ole ikinä saanut yhdyntäorgasmia"
Multakin tuli alapeukku sen takia
[/quote] okei. Se oli lähinnä viittaus siihen, että ilmeisesti seksi on ollut vain miehen nautintoa.