Mielipiteesi 25-v miehestä jolla on kakssataa panoa?
Kommentit (106)
Jos on alottanu perinteisesti 16veenä niin eihän tosta kerry kun rupuset parikymmentä panoa vuodessa. Jätkän on täytyny seurustella melko pitkään jossai välissä, muuten ei voi selittää, tai sit asuu jossai korvessa.
Varmasti poikkeuksellisen hieno ihminen. :)
huom. tämä oli sarkasmia, ei niin fiksuille tiedoksi :)
Tautinen mies aika kovinkin totennäköisesti. Vaikka olisi käyttänyt kondomia kaikkien kanssa, tulee tautien tarttumismahdollisuus noilla määrillä jo aika korkeaksi.
Mutta naiset ovat tunnetusti anteeksi antavaista sakkia ja huonoja valvomaan omia etujaan. Siksi tääkin kundi pääsee halutessaan kyllä aina parisuhteeseen.
Naisella taas jos on jo 200 seksisuhdetta takana on tila jo paljon vaikeampi. Todennäköisesti miehet eivät enää huoli parisuhteeseen ja panopuuna & käytettävänä olo jatkuu.
Sellaista on sukupuolten erilaisuus. Naisen on paljon helpompi kerätä tuollainen määrä panoja, mutta sillä on myös vakavammat seuraukset kuin miehelle.
Että sille kelpaa mikä vaan, missä on reikä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:48"]
Eikö av:llä kukaan harrasta seksiä huvin vuoksi? Mieshän voisi olla hyvä sängyssä? Haetteko yhdenillan tutuiltakin kumppanimateriaalia? Eli menettekin sänkyyn ekana iltana ei seksin vuoksi vaan koska etsitte miestä? Outoa.
[/quote]
Ne, joilla ei ole kauheasti mahdollisuuksia yrittää sitouttaa heti kaikki potentiaaliset ehdokkaat. Jos on haluttu tietää, että sillä ei ole väliä harrastaako heti seksiä vai myöhemmin, koska laadukkaita kumppaneita on tarjolla jos yhdelle ei "kelpaa".
[/quote]
Mutta eikös tuo ole tavallaan itsensä myymistä :( ? Ja ei kyllä voi vetää johtopäätöksiä, että jos on haluttu tietää, ettei ole väliä harrastaako seksiä nyt vai myöhemmin, mä en ainakaan uskonut olevani yhtään haluttu vaan päinvastoin, uskoin ettei kukaan koskaan kiinnostu minusta oikeasti. Silti en ole koskaan antanut kellekään heti, vaan ajatellut, että haluan, että mies rakastuu minuun ensin.
Mulla oli kai varaa ajatella niin, koska en pitänyt seksistä. Mutta kyllä jokaisella pitäisi olla varaa ajatella, että ei "kauppaa" itseään seksillä miehille. Mutta ymmärrän kyllä, että se on vaikeaa, koska miehet eivät aina jaksa kiinnostua jos nainen ei anna. Vai onko se niin?
Eikö se ennemmin ole niin päin, että mies voi ajatella, että ei niin kauhean kiva bööna, mutta jäädään tähän nyt vähäksi aikaa, kun siltä saa. No, sekin voi olla tavallaan tyhjää parempi. Jos on seksiä vailla. Mutta jos on seuraa ja rakkauta vailla niin se ei auta MITÄÄN. Niin tai ajatteleeko nainen, että jos miehellä on kaksi melkein yhtä kivaa, mutta se toinen antaa ja minä en niin jään kakkoseksi? Jos annan, saan miehen. Entä jos se toinenkin antaa? Sitten pitää kilpailla siitä, kumpi on parempi sängyssä ja taas oma nautinto katoaa.
Ja sitten se on miesten syy, kun he vaatii b-rappua ja suihinottoa ja mä en nauti, yäääääää.
Miehet, toivottavasti luette tämän!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:05"]
Varmasti poikkeuksellisen hieno ihminen. :)
huom. tämä oli sarkasmia, ei niin fiksuille tiedoksi :)
[/quote]
Vahinkoalapeukku, tää oli hyvä! (Tuo loppuhuomautus)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:24"]
Menetkö jonoon?
[/quote]
mielipide??
Enpä juuri koskaan ole pitänyt valehtelijoista
Turha siellä nimitellä, mä tiedän kyllä olevani huora, mutta ketä haittaa? Paneminen on kivaa!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:02"]Me nuoret miehet osataan kyllä huolehtia ehkäisystä jotta mitään tauteja ei ole! Ne on ne teidän puhtoiset aviomiehet kiltit perheenisät jotka vetelee paljaalla itähuoria ja muitakin vosuja. Että tarkistakaa omat visvatasonne vaan!
[/quote]
Jakakaa te toki se mystinen ehkäisykeino tauteja vastaan! Esim kondylooma voi tarttua kumista huolimatta ja vissiin nuorilla miehillä kumit ei koskaan puhkea ja suuseksin aikana käytetään suojaa myös? :D 200 seksikumppania niin kyllä väitän, että parhaallakin ehkäisijällä joku tauti on todennäköisesti tullut.
Tautinen huora on tässä kohtaa ihan hyvä nimitys. :)
Jos miehiltä kysyttäisiin, mitä mieltä he ovat naisesta joka on 25v ja hänellä on yli 200 panoa, niin tuo tautinen huora olisi varmaan lempeimmästä päästä.
Miksi mies eroaisi tässä mitenkään naisesta? Ei varmasti ole tuollaisella ihan kaikki kotona.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:07"]
Tautinen mies aika kovinkin totennäköisesti. Vaikka olisi käyttänyt kondomia kaikkien kanssa, tulee tautien tarttumismahdollisuus noilla määrillä jo aika korkeaksi.
Mutta naiset ovat tunnetusti anteeksi antavaista sakkia ja huonoja valvomaan omia etujaan. Siksi tääkin kundi pääsee halutessaan kyllä aina parisuhteeseen.
Naisella taas jos on jo 200 seksisuhdetta takana on tila jo paljon vaikeampi. Todennäköisesti miehet eivät enää huoli parisuhteeseen ja panopuuna & käytettävänä olo jatkuu.
Sellaista on sukupuolten erilaisuus. Naisen on paljon helpompi kerätä tuollainen määrä panoja, mutta sillä on myös vakavammat seuraukset kuin miehelle.
[/quote]
Mä en kyllä oikeasti ol huomannut, että naisen suuri määrä entisiä seksisuhteita olisi ollut mikään este. Tunnen lukuisia tällaisia naisia. Ei miehet niistä entisistä kysele ennen kuin jo ollaan parisuhteessa. Vahinko on sitten jo tapahtunut.
Kyllä ne on ne teidän kultamussukat kiltit perhetytöt joilta parhaiten saa. Tykkäävät huomiosta. Aina löytyy sellainen joka ei ole muiden kanssa ollut. Tautiset yleiskoneet kierrän kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:32"]
Turha siellä nimitellä, mä tiedän kyllä olevani huora, mutta ketä haittaa? Paneminen on kivaa!
[/quote]
Voi luoja...
Pitäkää nyt ihmiset huolta että kasvatatte lapsenne kunnioittamaan itseään ja muita! Liekö tämä se vapaan kasvatuksen sukupolvi joka antaa itsensä halvalla?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:24"]
Pitäkää nyt ihmiset huolta että kasvatatte lapsenne kunnioittamaan itseään ja muita! Liekö tämä se vapaan kasvatuksen sukupolvi joka antaa itsensä halvalla?
[/quote]
Suuret ikäluokat ovat "halvalla antamisen" takana, siitä alkoi ns. vapaa seksi, ja niiden sukupolvi "antoi" meille ensimmäiset antibiottiresistentit sukupuolitaudit, vapaan seksin takia.
Niiden ansiosta myös kouluissa siirtyi sukupuolivalistus siihen miten seksi satojen ihmisten kanssa on tavoiteltavaa, miten neitsyys kuuluu menettää jo 13 v jne.
Onneksi nykyiset nuoret ovat vähemmän aivopestyjä suurten ikäluokkien toimesta vapaaseen seksiin, ja monet ovat huomattavasti varovaisempia seksin suhteen, nuorissa on myös nykyään paljon sellaisia, jotka odottavat avioliittoon (vaikka eivät olisi uskovaisia).
Jos esimerkin mies olisi menettänyt poikuutensa 15-vuotiaana, tekisi tuo määrä noin 1,7 naista kuukaudessa, edellyttäen, että kaikki ovat eri naisia. Jos suunnilleen joka toinen viikko käy flaksi, niin ei tuo minusta järkyttävältä kuulosta.
En kyllä koskisi mieheen, joka rehentelisi minulle seksikokemuksillaan. Enkä pitäisi ystävänä sellaista, joka nimittelee toisia tautisiksi huoriksi. Vastenmielistä käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:24"]
[/quote]
Suuret ikäluokat ovat "halvalla antamisen" takana, siitä alkoi ns. vapaa seksi, ja niiden sukupolvi "antoi" meille ensimmäiset antibiottiresistentit sukupuolitaudit, vapaan seksin takia.
Niiden ansiosta myös kouluissa siirtyi sukupuolivalistus siihen miten seksi satojen ihmisten kanssa on tavoiteltavaa, miten neitsyys kuuluu menettää jo 13 v jne.
Onneksi nykyiset nuoret ovat vähemmän aivopestyjä suurten ikäluokkien toimesta vapaaseen seksiin, ja monet ovat huomattavasti varovaisempia seksin suhteen, nuorissa on myös nykyään paljon sellaisia, jotka odottavat avioliittoon (vaikka eivät olisi uskovaisia).
[/quote]
Minä olen odottanut miestä, joka olisi valmis odottamaan parisuhteeseen. Olen 21-vuotias ja luovutan kohta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:48"]
Eikö av:llä kukaan harrasta seksiä huvin vuoksi? Mieshän voisi olla hyvä sängyssä? Haetteko yhdenillan tutuiltakin kumppanimateriaalia? Eli menettekin sänkyyn ekana iltana ei seksin vuoksi vaan koska etsitte miestä? Outoa.
[/quote]
Ne, joilla ei ole kauheasti mahdollisuuksia yrittää sitouttaa heti kaikki potentiaaliset ehdokkaat. Jos on haluttu tietää, että sillä ei ole väliä harrastaako heti seksiä vai myöhemmin, koska laadukkaita kumppaneita on tarjolla jos yhdelle ei "kelpaa".