Mielipiteesi 25-v miehestä jolla on kakssataa panoa?
Kommentit (106)
Onneton runkkari, joka ei saa naista kuin säälistä joskus.
Hyi, en. Toivoisin että käyttää sentään kortsua.
Että hänellä on jokin ongelma, ainakin syömisen/ruokavalion kanssa. En voisi seurustella niin lihavan kanssa.
Säälittävä tyyppi, todellinen turn off olisi..
Ei kiinnosta. Tuskin tuollainen haluaisi edes tutustua minuun ihmisenä, on seksin perässä. En tykkää yhdenyönsuhteista, eikä tuosta luultavasti pidempiaikaiseksi olisi - ja jos olisi, tuskin olisi uskollinen. Joten miksi hitossa?
Tässä täytyy soveltaa "kuuluisaa" 3-sääntöä. Tällaiset luvut jotka mies kertoo, täytyy jakaa kolmella, ja jos kyseessä on nainen, täytyy ne kertoa. ;)
ei mitään ihmeellistä,kaveri kun vaihtoi autoa mietti että, vanhassa oli pelkästään venäjällä pantu yli sataa akkaa.
Valehtelija, ei kukaan mies joka oikeasti saa paljon naista pidä niistä kirjaa, ja laskuissa tippuu jo 50 kohdalla. Mutta kevytkenkäistä, oli totta tai ei. Ei jatkoon.
Mä oon 23 ja tuo luku mennyt rikki ajat sitten. Paljaalla en ole pannut koskaan enkä pane. Tykkään itsestäni ja tykkään olla lutka.
No en mene. En arvosta kevytkenkäisyyttä. Vähän on syytä katsoa kenen kanssa sekstailee, niin miesten kuin naistenkin.
Luuseri, joka ei ole osannut iskeä naisia ja enimmäkseen vain runkannut siinä panojen välissä. Naiset eivät anna hänelle kuin kerran ja melko harvoin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:29"]
huora
[/quote]
Lisätään vielä, että tautinen. Todennäköisesti myös isä, tietämättään.
REHELLINEN PASKA. Ei mulla muuta :-*
Riippuu kuinka isoista panoista on kyse ja minkälaisen ajan sisällä ne on tehty.
Huono itsetunto, rauhaton luonne, ei kiinny helposti ihmisiin, sitoutumisvaikeuksia, sukupuolitauteja? Kuulostaa kovin stressaavalta kerätä tuollainen luku :(