Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No eipä tämä kotiäidin elämä hääviä ole

Vierailija
30.08.2006 |

Kohta kolme vuotta ollut kotona. Yhden käden sormilla on laskettavissa yöunet. Lapsilla eri rytmi. Virikkeitä haetaan kerhoista ja puistosta, mutta eipä ne kovin hääppösiä ole. Mitään ruudinkeksijöitä ole ne, kenet juttuseuraksi saa. Vissiin tehneet tätä hommaa liian pitkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla mikään ruudinkeksijä itsekään jos et osaa nauttia kun saat olla (toivottavasti) elämäsi tärkeimpien ja rakkaimpien ihmisten, lastesi kanssa! Etkö tosiaan keksi hauskaa ja kivaa tekemistä omien lastesi kanssa???

T: Kohta 4v. kotona ja kivaa on!!

Vierailija
2/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin viihdyn omien lasteni kanssa. Naapureissa on pari mukavaa kotiäitiä, joiden kanssa tavataan muutaman kerran viikossa. Srk:n avoimessa kerhossa käydään kerran viikossa, jossa on mukava tavata muita äitejä...

Miksi lastesi rytmit on erilaiset? Kannattaa muovata niitä samaan suuntaan, niin on helpompaa.

-yli 6v kotona-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä jo muutaman vuoden ihan kunnon yöunia saanuut vedellä. Liekö siksi hyvä mieli.

Ja meillä puistoissa on yleensä ihan mukavaa juttuseuraakin. Vannoutunut kotiäiti en minäkään ole, lähinnä vahingossa joutunut tilanteeseen..

No onpa mahdollisuus olla kotona hoitamassa pienet ja laittamassa koululaiset kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi