Miksi laihduttajan pitäisi kieltäytyä kaikesta ja syödä super hyvin?
Mä juon aamulla kaakaon tai 100% tuoremehun, jos siltä tuntuu ja syön puuron usein hillosilmän kanssa..usein edellämainitut ovat totaalisen pannassa laihduttajilta? miksi? 1rkl hilloa ei kaada ruokavaliota eikä 2-3tl kaakaojauhetta, vaikkei niissä mitään ravinnearvoja olekkaan..ei kukaan "ei laihduttajakaaan" syö täydellisesti. pääasia on että kokonaisuus on kunnossa?
Kommentit (5)
Monella se on varmaan pelko "repsahduksesta". Vähän niinku alkoholisti ei oikein voi ottaa yhtä kaljaa, sokeriaddiktille ei riitä yksi hillosilmä.
No, ei kaikesta pidäkään kieltäytyä. Aikooko noi sitten loppuelämänsä olla ilman mitään herkkuja? Vai onko ne näitä kuuluisia "jojolaihduttajia"?
Mä en voisi elää niin, että en enää koskaan saisi syödä jotain tiettyä ruokaa, josta suuresti pidän. Mutta mun ei tarvitse saada joka päivä ja jokaisella aterialla sitä. Siitä huolimatta, että esim eilen söin puolikkaan pizzerian salamipizzasta, paino laskee koko ajan noin 100 gramman päivävauhtia. Oleellista on kokonaisuus, ei yksittäinen päivä tai ateria.
ensinäkään laihdutus ei ole kiinni itsehillinnästä, sallivuus lisää sitä ns itsehillintää,kun sallit itsellesi ilman mitään kielteistä ajatusta itsellesi vaikka 1 pullan kahvilla, sun ei tarvi mennä kotiin mättämään 10 pullaa siihen päälle. Ajatustyö sallivuudesta on tärekää ja sillä voittaa..
Tuosta pienestä hillosta kehkeytyy helposti isompikin määrä jos itsehillintä ei ole kokonaan kuosissa (mikä nyt yleensäkin johtaa ylipainoon). Ei se pikku herkku kaada dieettiä mutta mulla johtaa siihen että vedän taas karkkipussin päivässä, pakko kieltäytyä kokonaan että onnistuu :)