Onko kukaan lentänyt alkuraskaudesta?
Heippa! Minulla olisi työmatka edessä huomenna. Muutaman tunnin lennot. Vaihto välillä. Eilen illalla alkoi vatsassa kipuilu, joka on tänään vähän lievempää. Lääkärissä ei mitään syytä kipuihin löytynyt.
Oletteko lentäneet alkuraskaudesta? Voiko olla haitallista alkaneelle raskaudelle?
T. iida-linnea
Kommentit (6)
lentänyt komesti raskaana..
eka rv 5 (en tiennyt vielä olevani raskaana ) hyvin meni odotus!
toka rv 12-13 (meni kesken, mutta syynä oli kohdun ulkoinen )
kolmas rv 14 ( hyvin on mennyt ja nyt mennään rv 25+1)
moni ystävistäni on lentänyt myös ja hyvin on heilläkin mennyt!
Turvallisin mielin voit lentää!!
HYVÄÄ TYÖMATKAA!!
Eli 20 tuntia matkustusta on edessä viikolla 13. Aiemmin olin töissä Finnairilla, ja matkustusrajoitukset alkoivat rv 32-> ja ihan vaan siksi, ettei joutuisi koneessa synnyttämään.
En ole ajatellut lentämisestä olevan mitään haittaa. Ja samat pitää muistaa tietysti kuin muutenkin: juoda paljon, jaloitella aikaajoin ja taidanpa hankkia ne tukisukatkin ennen matkaa.
Hyvää lentoa sinullekin!
Kesis, rv 8+6
Olin viikon ulkomaan matkalla RV 6 ja ei neuvolassakaan lentämistä kielletty, toivotettiin hyvää matkaa vain :)
Finnairilla rajoitukset juuri siksi ettei syntyisi koneeseen :)
Mukavaa matkaa sinulle!
Ninnu ja Peruna 17+4
Mukava kuulla että onnistuneita reissja olette tehneet. Täytyy toivoa, että vointi pysyy hyvänä eikä tuo pienen pieni ihmisen alku juuri tulevien päivien aikana aiheuta pahoinvointia.. ;)
iida-linnea
Mää oon lentänyt kahdesti raskauden aikana.
Eka kerta oli 6 tunnin lento (yhteen suuntaan) raskausviikolla 10 ja toisen kerran lensin 2 tunnin lennon raskausviikolla 22.
Terkuin: Leena-Maija 36+4
itse lensin 9 vk. En ole kuullut, että olisi mitenkään vaarallista. Turvallista matkaa sinulle.