Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löytyi oikeasti nuorentava hiusmalli

Vierailija
25.09.2014 |

Leikkautin reilusti olkapäille ulottuvat ihan tasapitkät hiukseni ilman otsatukkaa ns. rikottuun malliin. Pituus jäi ennalleen, mutta leikkaus on nyt reilusti kerroksittain vähän "rokahtavasti" vinolla otsatukalla. Täytyy sanoa, että nuorentaa! kerrankin saatoin todeta näin. Mitään pirteä lyhyt tukka-juttuja en usko, mutta puolipitkä malli, jossa nuorekas leikkaustyyli kyllä tuo olemukseen oikeasti pirteyttä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain kuvaa linkittää?

Vierailija
2/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva samanlaisesta hiusmallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut leikkauttaa samoin ja myös kampaaja on suositellut. :) Varmaan näyttää kivalta.

Vierailija
4/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa näyttää pirteältä? Tulee mieleen joku tiina tehotyttö 50-luvulta, saparot keikkuen tamppaa mattoja hymy huulilla. Pirteä. Pirtsakka. Pirpana. Ei kiitos.

Vierailija
5/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vankasti eri mieltä. Juuri tuollainen about leukaan ja leuanalushelttaan ulottuva tukka tekee kasvoista todella raskaan oloiset, jos siis on oikeasti jo ikää... kolmikymppiselle toki sopii mikä malli tahansa.

Vierailija
7/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:47"]

Tällainen se on väriä myöten:

http://www.findmyhairstyle.com/medium-length-hairstyles-with-bangs/medium-length-hairstyles-with-bangs-and-layers/

ap (ikää 40+)

[/quote]

Uuu, aika sexy ;)

Vierailija
8/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Se on kyllä ihmisestä kiinni :) Sinua se voi nuorentaa, mutta jotakuta nuorentaa oikeasti se klassinen polkkatukkakin.

Vierailija
9/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:48"]

Olen vankasti eri mieltä. Juuri tuollainen about leukaan ja leuanalushelttaan ulottuva tukka tekee kasvoista todella raskaan oloiset, jos siis on oikeasti jo ikää... kolmikymppiselle toki sopii mikä malli tahansa.

[/quote]

Varmaan näin, mutta hiukseni eivät ulotu leukaan, vaan olkapäille (mulla on kai sitten pitkä kaula, koska ne on varmaan 5 cm pidemmät kuin jos olisivat leukaan) ja ovat siis pitkähköt.

ap

Vierailija
10/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ap tosi kivalta.

Mulle ei sovi otsatukka. Mitenhän tuon tyylisen mallin soveltais pitkään etutukkaan?

Vierailija
11/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sulle varmaan ruma ole, mutta vaatii todella paksun tukan, mikä ei ehkä ole kaikilla asianlaita, varsinkaan kun vaihdevuosien myötä tukka ohenee ja katkeilee latvoista. Ohuella tukalla, hiukset "päätä myöden" lopputulos voi olla kuin uitettu rotta...

Vierailija
12/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:50"]

[/quote]

Varmaan näin, mutta hiukseni eivät ulotu leukaan, vaan olkapäille (mulla on kai sitten pitkä kaula, koska ne on varmaan 5 cm pidemmät kuin jos olisivat leukaan) ja ovat siis pitkähköt.

ap

[/quote]

Kuvassa ainakin osa tukasta ulottuu.

Vierailija
13/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:48"]Olen vankasti eri mieltä. Juuri tuollainen about leukaan ja leuanalushelttaan ulottuva tukka tekee kasvoista todella raskaan oloiset, jos siis on oikeasti jo ikää... kolmikymppiselle toki sopii mikä malli tahansa.

[/quote]

Miten niin sopii kolmekymppiselle mikä vaan? No ei todellakaan sovi, kai Se nyt on naamasta kiinni mikä kampaus sopii??

Vierailija
14/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kuvassa ainakin osa tukasta ulottuu.

[/quote]

Ai, käsitin, että se on paha, jos hiukset päättyvät leukalinjaan.

ap

Vierailija
15/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:48"]Olen vankasti eri mieltä. Juuri tuollainen about leukaan ja leuanalushelttaan ulottuva tukka tekee kasvoista todella raskaan oloiset, jos siis on oikeasti jo ikää... kolmikymppiselle toki sopii mikä malli tahansa.   [/quote] Miten niin sopii kolmekymppiselle mikä vaan? No ei todellakaan sovi, kai Se nyt on naamasta kiinni mikä kampaus sopii??

[/quote]

No joojoo, mutta siis ei se naaman roikkuminen haittaa sen ikäistä samalla lailla.

Vierailija
16/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanat hiukset:)

Vierailija
17/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvan tukka näyttää peruukilta. Suomalainen hius on yleensä ohuempi ja laiska. Menee tylsästi päätä pitkin.  Rikottu malli näyttää usein hapsottavalta sekamelskalta.

Toivottavasti väri antaa hiukseen vähän enemmän napakkuutta.

Vierailija
18/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuulostaa hyvältä ja varmaan toimisi useimmilla naisilla kunhan värit valitaan fiksusti. Ehkä pahin moka olis se että väri on liian valju ja lähellä oman ihon sävyä, milloin tulee vaikutelma että pää on yksi iso möhkäle harteilla :/

Vierailija
19/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosi kivalta ja uskon että sopii kyllä ohuemmallekin tukalle. Vaikka ainahan ohuesta tukastakin saa tuuheamman näköisen, on omakohtaista kokemusta. Luulin nimittäin aina, että mulla on "perinteinen" suomalainen hius, ohut ja menee tylsästi päätä pitkin kuten täälläkin joku jo kommentoi. Yllätys olikin suuri, kun kolmenkymmenen vuoden jälkeen aloin vihdoin tehdä jotain hiuksilleni: otin vähän väriä, leikkautin kunnollisen mallin ja aloin hoitaa hiuksiani oikeilla aineilla sekä joka pesun jälkeen ihan oikeasti myös föönätä hiukseni kunnollisesti. Ja kas kummaa, hiukset näyttivät ainakin kaksi kertaa niin tuuheilta kuin aiemmin.

Mutta siis, uskon että tuo ap:n kampaus sopisi aika monelle. Jos hiukset ovat kovin paksut, täytyy vain varoa ettei otsatukasta tule hallitsevaa, sitten kampaus muistuttaa ehkä Marionin kampausta ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme