Olisitko mielummin pitkä vai lyhyt?
Olisitko mielummin 180 cm vai 165 cm nainen? Sano oma pituutesi perään!
Kommentit (53)
Onpa helppo valinta, 165 olisin. Olen nyt 164 ja tykkään tästä pituudesta, eikä tämä minusta ole tosiaankaan lyhyt, kun joka päivä melkein puolet näkemistäni naisista on lyhyempiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:13"]
Lyhyt, koska löytyisi helpommin vaatteita. Voisi vaikka lastenosastolta hakea...
[/quote]
Oletko ihan oikeasti käynyt katsomassa lastenosaston vaatteita? Tuskin, koska muuten tietäisit, ettei sieltä ihan niin vaan vaatteita aikuinen ostele. Ensinnäkin voin sanoa, että moniin tyttöjen vaatteisiin on lisätty jotain pikkusievää rusettia tms. Voi olla esim. muuten neutraali musta villatakki, mutta rintapielessä on pinkki koristekukka, jota ei saa irti rikkomatta neuletta.
Toisekseen mitoitus on tikkusuoralle lapsenvartalolle. Ei edes tarvitse olla muodokas nainen, jotta tyttöjen housut tai jakut eivät vaan istu päälle. 150-senttinen saa ehkä napit kiinni 170-senttiselle tarkoitetussa paitapuserossa, mutta hihat ja muu istuvuus onkin sitten taas aivan pielessä.
Olen muuten huomannut, että poikien puolelta voi löytyä parempia tai ainakin neutraalimpia vaatteita. Niihin ei ole tungettu vaaleanpunaista yksityiskohdaksi vähän sinne sun tänne.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:13"]
Lyhyt, koska löytyisi helpommin vaatteita. Voisi vaikka lastenosastolta hakea...
[/quote]
Oletko ihan oikeasti käynyt katsomassa lastenosaston vaatteita? Tuskin, koska muuten tietäisit, ettei sieltä ihan niin vaan vaatteita aikuinen ostele. Ensinnäkin voin sanoa, että moniin tyttöjen vaatteisiin on lisätty jotain pikkusievää rusettia tms. Voi olla esim. muuten neutraali musta villatakki, mutta rintapielessä on pinkki koristekukka, jota ei saa irti rikkomatta neuletta.
Toisekseen mitoitus on tikkusuoralle lapsenvartalolle. Ei edes tarvitse olla muodokas nainen, jotta tyttöjen housut tai jakut eivät vaan istu päälle. 150-senttinen saa ehkä napit kiinni 170-senttiselle tarkoitetussa paitapuserossa, mutta hihat ja muu istuvuus onkin sitten taas aivan pielessä.
Olen muuten huomannut, että poikien puolelta voi löytyä parempia tai ainakin neutraalimpia vaatteita. Niihin ei ole tungettu vaaleanpunaista yksityiskohdaksi vähän sinne sun tänne.
[/quote]
Sivusilmällä olen katellut, kun pojille haen vaatetta. On siellä näkynyt ihan kivoja vaatteitakin. Toki rintojen kanssa voi tulla vaikeaa, mutta niin tulee nytkin - sekä miesten, että naisten paitojen/puseroiden kanssa. Eiköhän jostain kuitenkin löytysi kiva vaate.
165 olisin mieluummin, olen 161cm itse. en haluaisi olla korkea.
165cm, ehdottomasti! Se on naiselle aika passeli pituus. Ei jää miehiä päätä pidemmäksi, ja saa vielä siroja kenkiäkin, ja siroja vaatteita. En pidä pitkiä naisia yleensä viehättävinä, vaan tulee sellainen kömpelö amatsoni vaikutelma.
180 cm, ei kiinnosta olla pikkurouva ja miehen heittopussi. Jos olisin 180 cm ei tarvitsisi turvautua miespuolisiin niin paljon - olisi kokoa ja voimaa puolustaa itseään = olisin rohkeampi ja liikkuisin enemmän miten haluan.
Aika erikoinen kysymys, ap siis kysyy naisilta että haluaako ne olla mielummin naisten keskimittaa vai miesten keskimittaa ja kutsuu naisten keskimittaa lyhyeksi :D
Hassua, että muut pitkät naiset ovat kokeneet vaatteiden oston vaikeaksi. Itselläni (177cm) ei ole mitään ongelmaa. Mutta jokaisella on tietysti myös omanlaisensa ruumiinrakenne, sekä lyhyillä että pitkillä. Kaiken pituiset naiset ovat ihania! :)
180 cm, tosin se tarkoittaisi 2 cm lyhentymistä.
olisin mieluummin 180, nyt olen 181. minusta pituuteni on positiivista, koska on kiva nyt sentään jollain erottua massasta, kun muuten olen aika perus nätti. minulla ei myöskään ole ongelmaa tuon kanssa, että tuntisin itseni isoksi, koska olen kuitenkin hoikkaa mallia, eli lyhyemmätkin miehet ovat leveämpiä=vaikuttavat isommilta. katsoo sitten kuinka tämä muuttuu, kun vanhempana lihon parikyt kiloa....
ja vähän ohis, mutta ihmettelen miten niin moni pitkä sanoo vaatteiden löytämisen olevan vaikeaa! ikinä ei ole ollut ongelmaa, mitä nyt farkuista joutuu maksamaan vähän enemmän, jotta saa tuumakoissa valita... jalka on onneksi 39, eli kengät ei ole mulla ongelma...
en kyllä senttiäkään antaisi pituudestani pois. Nuorempana harmitti kun olin päätä pidempi kuin hyvä ystäväni, mutta äitini kehotti aina laittamaan selän suoraksi eikä antanut laahustaa huonossa ryhdissä. Äitini on 160 cm pitkä eikä koskaan sanonut pituudestani pahalla, tietysti kotona perheen kesken oli omaa vinoilua milloin äidin lyhyydestä, mun pituudesta, isän kaljusta tai siskon puuttuvasta pikkurillistä, muttei sellaista lannistavaa mikä olisi antanut kuvitelman että omassa olemuksessa olisi jotain hävettävää.
Enemmän mun pituuteni häiritsee muita ja sitä sitten taivastellaan kun olen niin pitkä. Auta armias jos joskus alan taivastelemaan takaisin sitä että toinen on lyhyt; SE on sitten jotenkin kovin loukkaavaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:56"]
180 cm, ei kiinnosta olla pikkurouva ja miehen heittopussi. Jos olisin 180 cm ei tarvitsisi turvautua miespuolisiin niin paljon - olisi kokoa ja voimaa puolustaa itseään = olisin rohkeampi ja liikkuisin enemmän miten haluan.
[/quote]
Ei se pituus mitään voimaa ja kokoa automaattisesti tarkoita :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:02"]
Olisitko mielummin 180 cm vai 165 cm nainen? Sano oma pituutesi perään!
[/quote]
165 cm ei ole lyhyt mitta naiselle, vaan ihan keskiverto. Huono kysymys siis! Kysyisit ennemmin 150 vai 180.
Niistä valitsisin 180, jotta poikani ei saisi lyhyysgeenejä.