**Helsinki - halpa ja hyvä kampaamo
Raidoitus usimmissa paikoissa maksaa noin 100euroa, mutta opiskelijabudjetilla yritän löytää vähän halvempia paikkoja... Toivon halpoja ja _hyviä_ kampaamovinkkejä, sillä yhdessä kampaamossa lopputulos raidoista oli niin kamala että jouduin menemään toiseen kampaamoon kyyneleet silmissä käsittelyn jälkeen värjäämään hiukset blondeista mustiksi jotta epäonnistuneet raidat sai piiloon......
Kommentit (54)
Noilla kolmella kriteerillä (Helsinki, halpa, hyvä) vain kahden samanaikainen toteutuminen on realistista.:p Itse saat kyllä päättää, mitkä kaksi.
Voihan se olla että eirassa hinnat ovat yhä korkeat. Muualla hinnat ovat laskeneet rytinällä. Ne yrittäjät jotka ovat ymmärtäneet laskea, ovat täyteen buukattuja ja niillä jolla hinnat korkeampia pyörittelee peukaloitaan.
Chennis worldissa ei lue hinnastoa! Paljon on raidat + leikkaus pitkille hiuksille?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:48"]Unika
[/quote]
En nyt uskalla mennä alapeukkujen takia :D
50. Olen huomannut ettei ne muuten enää laskuta pitkistä hiuksistä mitään erillisiä lisiä. Sekin jäi histooriaan.
Tallinnaan kannattaa mennä, siellä saa puolella hinnalla suomen hinnoista :) Esim. Aulis ilusalong (heillä myös nettisivu jossa hinnasto) oli leikkaus ja värjäys muutaman raidan kera jotain 40€. Ja siis pesuineen päivineen :) ja taatusti yhtä hyvä kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 06:45"]
Tallinnaan kannattaa mennä, siellä saa puolella hinnalla suomen hinnoista :) Esim. Aulis ilusalong (heillä myös nettisivu jossa hinnasto) oli leikkaus ja värjäys muutaman raidan kera jotain 40€. Ja siis pesuineen päivineen :) ja taatusti yhtä hyvä kuin Suomessa.
[/quote]
Tallinnassa tekevät hyvää työtä mutta samoilla hinnoilla saa nykyään suomestakin. Vuoden aikana yli 200 helsinkiläistä kampaamoyrittäjää on lopettanut (hs) joten jotain kertoo sekin.
KAmpaajakoulut. Leikkaus noin 20e. Tekevät tarkkaa ja huolellista työtä ja opettaja korjaa jos on jotain korjattavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 06:45"]
[/quote]
Tallinnassa tekevät hyvää työtä mutta samoilla hinnoilla saa nykyään suomestakin. Vuoden aikana yli 200 helsinkiläistä kampaamoyrittäjää on lopettanut (hs) joten jotain kertoo sekin.
[/quote]
Tarkoitin sillä, että hinta on laskettava tallinnan tasolle muuten saa vaan satunaisia asiakkaita. Nämä kampaamot joutuvat tekemään paljon enempi työtä mutta ainakin niillä riittää asiakkaita
Molempia ei saa. Tässä, kuten monissa muissakin asioissa joutuu valitsemaan että haluaako hyvää vai halpaa. Mä tiiän hyvän. Mutta halpa se ei ole. Itse maksan siitä silti mieluusti ja käyn vähän harvemmin. Eipä tarvitse itkien lähteä ja värjätä tukkaa mustaksi peittääkseen epäonnistuneen käsittelyn.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 06:56"]
KAmpaajakoulut. Leikkaus noin 20e. Tekevät tarkkaa ja huolellista työtä ja opettaja korjaa jos on jotain korjattavaa.
[/quote]
Pitää joskus kokeilla.
ja 25 eurolla saa leikkauksen, pesun ja föönauksen paikasta kuin paikasta näistä muista paikoista
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:33"]
Molempia ei saa. Tässä, kuten monissa muissakin asioissa joutuu valitsemaan että haluaako hyvää vai halpaa. Mä tiiän hyvän. Mutta halpa se ei ole. Itse maksan siitä silti mieluusti ja käyn vähän harvemmin. Eipä tarvitse itkien lähteä ja värjätä tukkaa mustaksi peittääkseen epäonnistuneen käsittelyn.
[/quote]
Hinnat on laskenut rankasti. Tuo ei enää päde. Espoosta löysin toisen erinomaisen myös, 40 väri ja leikkaus ja työjälki on aivan upea. Kuitinkin saa. Näin saavat ohjattua asiakkaan seuraavankin kerran itselleen ja ne saattaa ostaa pullon shampootakin.
Hyvä mustamaalaaminen. Yleensä ulkomaalaiset kampaajat hakkaavat mennen tullen suomalaisen. Huonos ei ole kertaakaan tullut vastaan vielä, hiton hyviä paljon. Chennissä, toinen on aivan supisuomalainen. Molemmat tekee todella hyvää työtä. Harva haluaa mainostaa niitä edullisia paikkoja. Kävijämäärän nousu saattaa nostattaa hintoja.