Kuoliko sulla Thaimaan tsunamissa 2004 tuttavia tai ystäviä?
Kommentit (24)
Kuoli koulukaveri. Etäisesti tiesin myös hänen perheensä, josta menehtyi neljä ihmistä.
Vain yksi palstatuttu, juuri tältä palstalta.
Kuoli tyyppi joka kiusasi minua koulussa. Nauroin kun kuulin tapahtuneesta :D
Vierailija kirjoitti:
Kuoli tyyppi joka kiusasi minua koulussa. Nauroin kun kuulin tapahtuneesta :D
No vähemmästäkin
Valitettavasti ei. Muutama ois saanu mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysynyt kuoliko perhettä?
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysynyt kuoliko perhettä?
Mitä väliä?
Eipä sinun tyhjäpään aloituksella ole paskan vertaa väliä.
Samasta koulusta kuoli yksi typerä kiusaaja. Ihan oikein sille. Joku perheestä taisi jäädä eloon.
Ei, mutta kaksi veden varaan joutunutta tunnen. Tai toisen tunteminen on sitä, että oli työkaverin isä, jonka olen kerran nähnyt työkaverin kanssa kaupungilla ja muutaman sanan jutellut heidän kanssaan.
Toinen ei saanut mitään vammoja, vaikka kastui. Tuo isä taas sai paljon haavoja ja ne tulehtui pahasti, mutta ei mitään pysyviä vammoja ja pääsi ekalla ambulanssilennolla Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kaksi veden varaan joutunutta tunnen. Tai toisen tunteminen on sitä, että oli työkaverin isä, jonka olen kerran nähnyt työkaverin kanssa kaupungilla ja muutaman sanan jutellut heidän kanssaan.
Toinen ei saanut mitään vammoja, vaikka kastui. Tuo isä taas sai paljon haavoja ja ne tulehtui pahasti, mutta ei mitään pysyviä vammoja ja pääsi ekalla ambulanssilennolla Suomeen.
Ambulanssilentoja lennettiin vain yksi
Voi kulta pieni, monta erittäin läheistä ystävää ja rakasta sukulaista kuoli minulta Tsunamissa. Oikein itkettää ja tulee oksennusta suuhun kun ajattelen heidän turvonneita ruumitaan mätänemässä auringossa.
Naapurin siskontytön kummi. Tai oikeastaan on jo ex naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni, monta erittäin läheistä ystävää ja rakasta sukulaista kuoli minulta Tsunamissa. Oikein itkettää ja tulee oksennusta suuhun kun ajattelen heidän turvonneita ruumitaan mätänemässä auringossa.
Minulta kuoli enemmän läheisiä ystäviä ja tuttavia. Monenlaista surua ja murhetta oln elämän polulla kohdannut.
Ei mutta hengissä selvisi yksi naapuri.
Ei