Osoitetietoni ovat aina "väärät"- en saa tilattua laskulle tms?
Olen parin viime kuukauden aikana yrittänyt tilata laskulle pari kertaa (Klarna ja H&M), mutta osoitetietoni ovat kuulemma väärin. Minulla on 2 osoitetta, mutta olen kokeillut kaikilla mahdollisilla vaihtoehdoilla, eikä auta. Mikä voisi olla vikana?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:48"]
Soita sinne Klarnalle. Heillä siellä joku väärä tieto ja siksi sulle herjaa. Mulla kävi kans noin, Klarnalla oli joku ikivanha osoite ja tilausta tehdessä herjasi ettei ole mun osoite tms.
[/quote]
Onhan osoitteenmuutokset tehty? Eli väestörekisterissä oikea tieto.
Mulla Klarna herjaa, ettei mun henkilötunnusta ole olemassa :D osoitetiedot on ajan tasalla, tsekkasin väestörek.keskukselta.
Mulla oli myös tuolla tavalla! Kotimme osoite päättyy 7 as D eli ovessamme, taloyhtiön tiedoissa yms. asuntomme tunnetaan D asuntona. Kuitenkin Klarna ja muut hyväksyvät vain muodon 7 as 4. Hassua ja alkuun hyvin hämmrntävää.
Mulla klarna ei hyväksynyt osoitetta muodossa 17 as. 3 vaikka se virallinen osoite onkin, 17 A 3 taas toimi, vaikka siis vain yksi rappukäytävä talossa.
Minulla on tietojenluovutuskielto, joten Klarna ei ollut saanut maistraatilta tietojani.
Kiitos neuvoista! Jospa saisin tämän huomenna selvitettyä. -AP
Talon kirjaimet pitää olla isolla, siis B ei b.
Hei!
Kun teet ostoksen Klarnan kautta, ilmoittamiesi tietojen tulee vastata rekisteröityä nimeäsi ja osoitettasi.
Olethan yhteydessä meihin, mikäli osoitettasi ei edelleenkään hyväksytä, niin päivitämme sen tottakai ajantasalle.
Meihin saat yhteyden sähköpostitse info@klarna.fi tai puhelimitse 09 425 99771.
Mukavaa syksyn jatkoa!
Ystävällisin Terveisin
Milla
Klarna Oy
Soita sinne Klarnalle. Heillä siellä joku väärä tieto ja siksi sulle herjaa. Mulla kävi kans noin, Klarnalla oli joku ikivanha osoite ja tilausta tehdessä herjasi ettei ole mun osoite tms.