Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osoitetietoni ovat aina "väärät"- en saa tilattua laskulle tms?

Vierailija
25.09.2014 |

Olen parin viime kuukauden aikana yrittänyt tilata laskulle pari kertaa (Klarna ja H&M), mutta osoitetietoni ovat kuulemma väärin. Minulla on 2 osoitetta, mutta olen kokeillut kaikilla mahdollisilla vaihtoehdoilla, eikä auta. Mikä voisi olla vikana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne Klarnalle. Heillä siellä joku väärä tieto ja siksi sulle herjaa. Mulla kävi kans noin, Klarnalla oli joku ikivanha osoite ja tilausta tehdessä herjasi ettei ole mun osoite tms.

Vierailija
2/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:48"]

Soita sinne Klarnalle. Heillä siellä joku väärä tieto ja siksi sulle herjaa. Mulla kävi kans noin, Klarnalla oli joku ikivanha osoite ja tilausta tehdessä herjasi ettei ole mun osoite tms.

[/quote]

Onhan osoitteenmuutokset tehty? Eli väestörekisterissä oikea tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Klarna herjaa, ettei mun henkilötunnusta ole olemassa :D osoitetiedot on ajan tasalla, tsekkasin väestörek.keskukselta.

Vierailija
4/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tuolla tavalla! Kotimme osoite päättyy 7 as D eli ovessamme, taloyhtiön tiedoissa yms. asuntomme tunnetaan D asuntona. Kuitenkin Klarna ja muut hyväksyvät vain muodon 7 as 4. Hassua ja alkuun hyvin hämmrntävää.

Vierailija
5/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla klarna ei hyväksynyt osoitetta muodossa 17 as. 3 vaikka se virallinen osoite onkin, 17 A 3 taas toimi, vaikka siis vain yksi rappukäytävä talossa.

Vierailija
6/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tietojenluovutuskielto, joten Klarna ei ollut saanut maistraatilta tietojani.

Vierailija
7/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Jospa saisin tämän huomenna selvitettyä. -AP

Vierailija
8/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon kirjaimet pitää olla isolla, siis B ei b.

Vierailija
9/9 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kun teet ostoksen Klarnan kautta, ilmoittamiesi tietojen tulee vastata rekisteröityä nimeäsi ja osoitettasi.
Olethan yhteydessä meihin, mikäli osoitettasi ei edelleenkään hyväksytä, niin päivitämme sen tottakai ajantasalle.

Meihin saat yhteyden sähköpostitse info@klarna.fi tai puhelimitse 09 425 99771.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Ystävällisin Terveisin

Milla
Klarna Oy