Joko niitä falleroita saa kaupasta?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketää kiinnostaa pallerot?
Porukkaa, jota kiinnostaa syödä muutakin kun kanasuikaleita ja jauhelihaa?
Enemmän kuulostaa kyllä siltä, että kiinnostaa nimenomaan ihmisiä jotka himoitsevat niitä jauhelihapalleroita mutta imagosyistä ei pysty syömään niitä. Ei minulla ole mitään kasviksia vastaan, mutta nänä pseudolihat on kyllä niin noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuulostaa kyllä siltä, että kiinnostaa nimenomaan ihmisiä jotka himoitsevat niitä jauhelihapalleroita mutta imagosyistä ei pysty syömään niitä. Ei minulla ole mitään kasviksia vastaan, mutta nänä pseudolihat on kyllä niin noloja.
Harva nyt imagosyistä varmaan. Eläineettisistä ja ympäristösyistä kylläkin moni sellainen joka lihasta tykkää syö kasvistuotteita sen sijaan. Ei siinä mitään noloa ole.
Fallero myös ei ole ainakaan mikään keinoliha, tämä on kotimaisista raaka-aineista tehty mukaelma ikivanhasta lähi-idän falafel-pullasta.
Onko nää pinnalta rapeita? Haaveilen et olisivat kuin Fafa'sin falalfelit. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pseudoliha? 😂😂
Kuinka pihalla voi aikuinen ihminen olla?
Etkö sä tiedä mikä on FALAFEL?
Falafel on perinteinen ruoka Lähi-Idästä, ei mikään lihan korvike, joka yrittää jäljitellä lihaa tai mitään liharuokaa millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Se rapeus tulee uppopaistamisesta/rasvakeittimestä.
Mutta maultaan ja vähän pinta muistuttaa niitä, eikä uunissa saisi rapeamman, mutta ei kotona oikein voi uppopaistaa samalla tapaa kuin Fafasissa.
Maistoin punajuurifalleroita. kuivaa ja pahaa ja liian voimakkaasti maustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyviä😊
Tuossa lähiK-marketissa oli niitä muitakin tuotteita.
Ei näitä tämän vuoden tuotteita vielä K-ryhmän kaupoista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pseudoliha?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuppia kukaan maistanut?
ainahan sitä kuppia otetaan
maistoin niitä punajuurifalloksia just. Ei mitään wow-efektiä. Päinvastoin. Harmitti lisäksi, että vasta kotona huomasin paketin kyljessä merkinnän 'voimakassuolainen'. Jos olisi kaupassa osunut silmiini, niin olisin jättänyt ostamatta. Kyllä vege-juttuihin pitäisi saada makua jollain muulla tavalla kuin tönkkösuolaamalla.
Fallerot oli meidän Prismasta loppu, niitä olisin ostanut. Kippo on mun mielestä kallis ja chiavanukas helppo tehdä itsekin.
Mistä niitä Rostiksia saa? En ole tähän mennessä onnistunut näkemään missään. Lahden kaupat kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä Rostiksia saa? En ole tähän mennessä onnistunut näkemään missään. Lahden kaupat kyseessä.
Lahden alueella ainakin Holam Prismassa, Karisman Citymarketissa ja useissa S-marketeissa olen nähnyt myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet niin kuivia kuin fafaassa.
Söin punajuurifalleroita, tykkäsin, mutta kaipasin kastiketta. Harmi, etteivät saaneet sitä tuohon pussiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet niin kuivia kuin fafaassa.
Söin punajuurifalleroita, tykkäsin, mutta kaipasin kastiketta. Harmi, etteivät saaneet sitä tuohon pussiin mukaan.
Joo, joku dippi siihen piti tulla, mutta jättivät sen pois. Näin muistelen.
yllätys, että palstamammat elää eineksillä.
sitähän nämä fallerotkin on.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin vihreitä falleroita. On hyviä, aika mausteisia kylläkin
Niin pitääkin olla mausteista. Ankeaa syötävää sellainen perinteinen mausteeton suomalaistyyppinen ruoka.
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Maistoin punajuurifalleroita. kuivaa ja pahaa ja liian voimakkaasti maustettuja.
Monelle suomalaiselle on järkytys jos ruuassa on muutakin maustetta kuin suolaa.
fallos?