Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Belgialaisella pormestarilla meni hermot musuihin ja heidän vaatimuksiinsa

Vierailija
25.09.2014 |

A REAL MAYOR WHO REFUSES TO REMOVE PORK IN THE SCHOOL CANTEENS AND EXPLAINS WHY.

Muslim parents demanded the abolition of pork in all the school canteens of Ath... in Belgium. Marc Duvivier, the mayor of Ath, has refused, and the town clerk sent a note to all parents to explain why.

“Muslims must understand that they have to adapt to Belgium, its customs, its traditions, its way of life, because that's where they chose to immigrate.

They must understand that they have to integrate and learn to live in Belgium.

They must understand that it is for them to change their lifestyle, not the Belgians who so generously welcomed them.

They must understand that the Athois are neither racist nor xenophobic, they accepted many immigrants before Muslims (whereas the reverse is that Muslims do not accept non-Muslim foreigners on their soil).

That no more than other nations, the Belgians are not willing to give up their identity, their culture.

And if Belgium is a land of welcome, it's not Marc Duvivier that welcomes foreigners, but the Belgian people as a whole.

Finally, they must understand that in Belgium, with its Judeo-Christian roots, Christmas trees, churches and religious festivals, religion must remain in the private domain, the municipality of Ath was right to refuse any concessions to Islam and Sharia.

For Muslims that disagree with secularism and do not feel comfortable in Belgium, there are 57 beautiful Muslim countries in the world, most of them under-populated and ready to receive them with open halal arms in accordance with Shariah.

If you left your country for Belgium and not for other Muslim countries it is because you have considered that life is better in Belgium than elsewhere.

Ask yourself the question, just once: why is it better here in Belgium than where you come from? A canteen with pork is part of the answer.”

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:06"]Belgialainen pormestari on pitkälti oikeassa, mutta te persut karkotatte potentiaalisia (sivistyneitä) äänestäjiä noilla sanavalinnoilla, esim. musu. Tässä on syy miksi puolueenne maine on niin heikko, vaikka argumentit saattaisi olla paikkaansa pitäviä. [/quote]Mä en ymmärrä alapeukkuja. Jos kiinnittäisitte viestintäänne enemmän huomiota, saisitte helpommin myös meitä vihervassareita kuuntelemaan asianne. Islamista olen samaa mieltä kuin tekin, mutta en hyväksy rasismia missään muodossa.

[/quote]

sun viesteistä vaan huokuu tyhmyys, siksi porukka alapeukuttaa.
[/quote] Vai niin:) no jos haluatte pitää mamukriittisyyden vaan omana sisäpiirin juttunanne niin siitä vaan. Minä jatkan tyhmyyteni levittämistä jossain toisessa ketjussa.

Vierailija
22/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:06"]Belgialainen pormestari on pitkälti oikeassa, mutta te persut karkotatte potentiaalisia (sivistyneitä) äänestäjiä noilla sanavalinnoilla, esim. musu. Tässä on syy miksi puolueenne maine on niin heikko, vaikka argumentit saattaisi olla paikkaansa pitäviä. [/quote]Mä en ymmärrä alapeukkuja. Jos kiinnittäisitte viestintäänne enemmän huomiota, saisitte helpommin myös meitä vihervassareita kuuntelemaan asianne. Islamista olen samaa mieltä kuin tekin, mutta en hyväksy rasismia missään muodossa.

[/quote]

Väärin. Islam vastaisuus EI ole rasismia. Vain onko sun mielestä esim luterilasuuden vastustaminen rasismia? Uskonnot on uskontoja.
[/quote]Kyse oli nyt tuosta sanasta musu. Kyse ei ollut islamin vastustamisesta yleensä, se on ok jos se tehdään faktoihin pohjautuen. Juu oli pakko vastata vielä tähän ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:18"]

[/quote]

[/quote]

En ole yllä lainattu enkä mikään vihervassari, mutta silti hänellä on mielestäni hyvä pointti. Islamia voi arvostella asiallisestikin ilman "musu-" tai "muslimit on natseja-"retoriikkaa. Kristittyjen kritisointikin kuulostaa asiattomalta, jos heitä vain nimitellään "helvetin hihhuleiksi".

Vierailija
24/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Esim. Timo Soini tuskin koskaan käyttäisi sanaa "musu", koska ymmärtää millaista hallaa se tekee puolueen maineelle.

Vierailija
25/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:20"]

[/quote]

[/quote]

En ole yllä lainattu enkä mikään vihervassari, mutta silti hänellä on mielestäni hyvä pointti. Islamia voi arvostella asiallisestikin ilman "musu-" tai "muslimit on natseja-"retoriikkaa. Kristittyjen kritisointikin kuulostaa asiattomalta, jos heitä vain nimitellään "helvetin hihhuleiksi".

[/quote]

Eikö natseja saa nimittää natseiksi? Minun mielestä islam on kaikkein fasistisin uskonto/ideologia. 

Ps. en ole persu vaan vihreiden kannattaja

Vierailija
26/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Persukortin heiluttelu kertoo ihmisen olevan yksinkertainen. Suomen poliittinen puolue kun ei liity tähänkään uutiseen millään tavalla, jos tätä ei ymmärrä niin kannattaa olla kirjoittamatta. Tiedä sitten onko musu pahempi sana kuin musujen valkoisista käyttämä spermanaama nimitys?

Vierailija
27/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle2

Vierailija
28/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:18"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:06"]Belgialainen pormestari on pitkälti oikeassa, mutta te persut karkotatte potentiaalisia (sivistyneitä) äänestäjiä noilla sanavalinnoilla, esim. musu. Tässä on syy miksi puolueenne maine on niin heikko, vaikka argumentit saattaisi olla paikkaansa pitäviä. [/quote]Mä en ymmärrä alapeukkuja. Jos kiinnittäisitte viestintäänne enemmän huomiota, saisitte helpommin myös meitä vihervassareita kuuntelemaan asianne. Islamista olen samaa mieltä kuin tekin, mutta en hyväksy rasismia missään muodossa. [/quote] Väärin. Islam vastaisuus EI ole rasismia. Vain onko sun mielestä esim luterilasuuden vastustaminen rasismia? Uskonnot on uskontoja. [/quote]Kyse oli nyt tuosta sanasta musu. Kyse ei ollut islamin vastustamisesta yleensä, se on ok jos se tehdään faktoihin pohjautuen. Juu oli pakko vastata vielä tähän ;)

[/quote]

Pakko oli lyhentää muslimi sanaan musu, koska muuten ei olisi otsikko mahtunut kun täällä on tuo 80 merkin rajoite otsikolle. 

t.ap

Vierailija
29/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:32"]

Eikö natseja saa nimittää natseiksi? Minun mielestä islam on kaikkein fasistisin uskonto/ideologia. 

[/quote]

Koska nykykulttuurissamme natsismin määrittely perustuu ennen muuta holokaustiin, natsiksi voidaan mielestäni kutsua sellaista henkilöä, joka kannattaa tietyn ihmisryhmän totaalista tuhoamista.

Vanhoilliset muslimit tai kristityt eivät yleisesti ottaen ole tämän määritelmän mukaan natseja (eivätkä fasistejakaan, jos suostuvat elämään demokratiassa eivätkä väkivalloin koita vaientaa vastustajiaan).

T. ajoittain persuja symppaava keskustalainen

Vierailija
30/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän fiksujen ihmisten on osoitettava oma sivistyksemme sillä, että pysymme tuollaisen nimittelyn yläpuolella, sama se mitä joku muslimi jossain sanoo. Vai saavatko ruotsalaistkin mielestänne nimitellä meitä suomalaisia edelleenkin mongoleiksi?

Vierailija
31/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:33"]

Persukortin heiluttelu kertoo ihmisen olevan yksinkertainen. Suomen poliittinen puolue kun ei liity tähänkään uutiseen millään tavalla, jos tätä ei ymmärrä niin kannattaa olla kirjoittamatta. Tiedä sitten onko musu pahempi sana kuin musujen valkoisista käyttämä spermanaama nimitys?

[/quote]

Kun kerran islam ei ole rotu vaan uskonto, miksi asetat "musut" tuossa "valkoisia" vastaan? Eikö osa muslimeistakin ole valkoisia?

Vierailija
32/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:32"]

[/quote]

Koska nykykulttuurissamme natsismin määrittely perustuu ennen muuta holokaustiin, natsiksi voidaan mielestäni kutsua sellaista henkilöä, joka kannattaa tietyn ihmisryhmän totaalista tuhoamista.

Vanhoilliset muslimit tai kristityt eivät yleisesti ottaen ole tämän määritelmän mukaan natseja (eivätkä fasistejakaan, jos suostuvat elämään demokratiassa eivätkä väkivalloin koita vaientaa vastustajiaan).

T. ajoittain persuja symppaava keskustalainen

[/quote]

Islam on ideologiana perustavanlaatuisesti fasistinen, sovinistinen, homofobinen, eläinvihamielinen ja muita uskontoja halveksiva. Fasismin määritelmä täyttyy.

"eivätkä väkivalloin koita vaientaa vastustajiaan" Itse asiassa tätä tapahtuu todella paljon ympäri maailma ja juurikin siihen islamin nimeen.

Vierailija
34/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:18"]

[/quote]

[/quote]Oli ehkä puusilmäisyyttä käyttää sanaa persu, mutta pointti oli, että jos mamukriittisyydelle toivotaan laajempaa yleisöä niin näinkin pienet asiat vaikuttavat ihmisten mielipiteisiin.

Vierailija
35/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekunnin googlauksella selvisi että kyseessä on hoax eli täysin perätön netissä kiertävä teksti.

http://www.hoax-slayer.com/hoax-belgium-mayor-refuses-remove-pork-school-canteen.shtml

Vierailija
37/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:01"]

Eipä ole Belgia muuttunut siirtomaavalta-ajoistaan.

[/quote]

Pakko olla provo. 

Vierailija
38/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen

Vierailija
39/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:58"]

Sekunnin googlauksella selvisi että kyseessä on hoax eli täysin perätön netissä kiertävä teksti.

http://www.hoax-slayer.com/hoax-belgium-mayor-refuses-remove-pork-school-canteen.shtml

[/quote]

Tuollainen sivustohan sen kertookin :DD

Vierailija
40/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:30"]Juuri näin. Esim. Timo Soini tuskin koskaan käyttäisi sanaa "musu", koska ymmärtää millaista hallaa se tekee puolueen maineelle.
[/quote]eikä halla-aho