Luonnonkosmetiikka...
Käytättekö tavallisia ihohoitotuotteita lapsella? Entäs itse?
Itse rupesin ostamaan luonnon mukaisia tuotteita noin vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen. Mistä ostatte luonnon tuotteita? Minä löysin sellaisen sivun kuin www.naturalme.fi onko joku tilaannut sieltä mitään?
Kommentit (9)
Löytyykö luonnonkosmetiikkavalikoimasta ripsiväriä joka vastaa Sensai Mascara 38°C ?
Itse käytän prismasta saatavia urtekrameja ja santea. Palasaippua ja karitevoi riittää aika pitkälle. Hammastahna on apteekin salutem ja toisena laveran pinkki. En ikinä laittais tai pesis lasta peruskemikaaleilla. Ostan myös ruuan luomuna ja pesen pyykin ecoverilla.
Hiusten ja ihon pesuun vain kasviöljysaippua, ei muuta. Rasvoja ja voiteita en käytä, en tarvitse mihinkään. Meikkaan ja laitan hiuksia kyllä, mutta niihin tarpeisiin en ole valitettavasti löytänyt luonnonkosmetiikasta hyvin toimivia tuotteita joten tulee ostettua tavallisia.
en voi käyttää niitä kun niissä on aina mukana jotain, mille olen allerginen.
Käytämme enimmäkseen luonnonkosmetiikkaa koko perhe. Ostan esim. luontaistuotekaupoista.
Koko perhe pelkällä luonnonkosmetiikalla. Netti on pullollaan niitä myyviä kauppoja.
mua kans kiinnostaa, onko kokemuksia?
Olen kyllä katsellut luonnonkosmetiikkaa mutta ainesosissa on niin paljon ihoa ärsyttäviä ainesosia ettei tulisi mieleenkään ostaa. Vaikka olisi mitkä sertifikaatit ja luonnonmukaisuus, kaikkea ei kannata iholleen laittaa. Erehdyin ostamaan kristallideodorantin, joka ehkäisi tosi hyvin hienhajun muodostumista mutta viikon käytön jälkeen oli kainalot kuin tulessa. Monissa tuotteissa käytetään säilöntäaineena sitruunahappoa! Laventeli ja arnikki ovat kasviperäisiä mutta ihoa ärsyttäviä aineita puhumattakaan luonnonkosmetiikassa käytetyistä tuoksuaineista. Eihän kaikki luonnosta löytyvät kasvikset ole syötäviä, ei kaikkea pidä ihollekaan laittaa. Luonnosta löytyy sekä myrkkyjä että ihmiselle hyvää tekeviä aineita. Lukekaa hyvät ihmiset tuotteiden ainesosat ja selvittäkää, mitä ne iholle tekevät. Kaiken lisäksi, jos kaikki kosmetiikka tehtäisiin luonnonaineista, raaka-aineet eivät maapallolla riittäisi. Parhaimmat tuotteet olen löytänyt merkillä "allergia- ja astmaliiton suosittelema" varustettuna.