Onko miehen anuksen nuoleminen nykyisille alle 30 v. aikuisille ihan tavallista?
Tämä kiinnostaa. Havaintojeni mukaan ainakin lisääntynyt paljon nimenomaan tässä ikäryhmässä.
Kommentit (44)
Olisi ihana kokea pyllyni nuoleminen. Olen sitä puolisolta pyytänyt, mutta ei hän halua ja se siitä. Olen kyllä hänen pyllynsä nuollut ja nussinut kielellä siinä missä pilluakin, mutta hän ei nykyisin halua saada ollenkaan suuseksiä. Onneksi jokainen saa tehdä seksissä sitä mitä haluaa eikä ole pakko suostua sellaiseen mikä tuntuu epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä se meille reilu kakskyt vee typyille on ihan ok ja aika tavallista kyl.
Eikä ole.
Nainen 28 kirjoitti:
Ikävä, että samat estoiset herrasmiehet käy täällä jauhamassa kuinka kahden välinen kiva on väärin ja perverssiä. Naisena nuolen miehen edestä ja takaa, myös persereikä nuollaan märällä karhealla lipovalla kielellä
T: mies
Eikö omassa kodissa saa tehdä mistä tykkää
"Onko miehen anuksen nuoleminen nykyisille alle 30 v. aikuisille ihan tavallista?"
Minuakin kiinnosti tämä. Ei se ole tavallista. Kävin siis kysymässä kaikilta alle 30 vuotiailta aikuisilta tätä asiaa. Sitä ei siis tehnyt juuri kukaan. Suurin osa sanoi että ajatuskin oli ällöttävä. Lisäksi moni sanoi että on tosi masentavaa että joku kaappi-sateenkaari-pönttö tekee näitä tyhmiä aloituksia nettipalstalle jatkuvalla syötöllä. Ja lisäksi itse ruokkii ketjuja vielä tyhmemmillä kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
"Onko miehen anuksen nuoleminen nykyisille alle 30 v. aikuisille ihan tavallista?"
Minuakin kiinnosti tämä. Ei se ole tavallista. Kävin siis kysymässä kaikilta alle 30 vuotiailta aikuisilta tätä asiaa. Sitä ei siis tehnyt juuri kukaan. Suurin osa sanoi että ajatuskin oli ällöttävä. Lisäksi moni sanoi että on tosi masentavaa että joku kaappi-sateenkaari-pönttö tekee näitä tyhmiä aloituksia nettipalstalle jatkuvalla syötöllä. Ja lisäksi itse ruokkii ketjuja vielä tyhmemmillä kommenteilla.
Ok. Ei varmaan tarvitse lukea ketjua - joka ei kiinnosta. Toisaalta miten sateenkaari liityy tähän. Kaikki eivät voi tarjota samantasoista viestintää, mutta mielestäni järkevään keskusteluun ei liity muiden loukkaaminen.
Nuoret naiset tuntuu olevan tosiaan ihan toisenlaisia, kuin aikuiset. Kirjoittaakin ihan eri tyylillä, kuin naiset yleensä.
Onko se sitten vanhoista rooleista murtautumista. Voi vain miettiä kuka murtautuu ja mistä roolista.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä se meille reilu kakskyt vee typyille on ihan ok ja aika tavallista kyl.
Nahh. :D
n22
On nuorille voimaannuttava kokemus.
Mistä johtuu nykyinen anusten saama valtava innostus? En muista aiemmin olleen mitenkään pinnalla.
Viidennes työssä käyvistä tekee tätä päivittäin ja hyvin tuloksin.
Nuoriso on viite huomispäivän maailmasta. Silloin pyllynnuolenta on ihan normaalia seksiä.
Itseä kummastuttaa miten huono elämä, joillakin on, että pitää tulla vauva palstalle tuomitsemaan muiden seksuaalisia mieltymyksiä.
Melkein käy sääliksi, että on motivoitunut tuollaiseen. Täytyy olla todella huono elämä, jota pakenee.
Vierailija kirjoitti:
Viidennes työssä käyvistä tekee tätä päivittäin ja hyvin tuloksin.
Missä tieteellinen tutkimus? Linkki? Mutua taas pukkaa niin että läpi nökyy.
Joku pervo näitä ketjuja kehittelee itsekseen, itse kysyy ja itse vastaa anonyyminä. Hae oikeesti apua,niin sairasta settiä jatkuvasti.
No jos mun pebaa nuollaan niin nuolen kyl takas n24
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sairaat sekopäät nuolette itsenne vieläkin sairaammiksi: loiset, bakteerit, hiv, sukupuoliherpes… tyhmät on tyhmiä, nuolevat vaikka koiran paskaa!!
Tuskin noista parisuhteessa on vaaraa. Mieti mitä kaikkee etupyllystä voi saada
Vierailija kirjoitti:
No ei ole.
Itse asiassa on.. juuri sääsin yhden about 31-33v miehen kanssa ja kun menin alemmas palleja nuoleen hän tarjosi sitä reikää.. eleillään. Ihmettelin.. Ja yllätyin.
On kyllä oman kokemukseni mukaan melko tavallista. Ei se välttämätöntä ole satunnaisen seksin kannalta, mutta monogaamiseen suhteeseen en ryhtyisi sellaisen kanssa, joka ei pyllyä nuole.
Ikävä, että samat estoiset herrasmiehet käy täällä jauhamassa kuinka kahden välinen kiva on väärin ja perverssiä. Naisena nuolen miehen edestä ja takaa, myös persereikä nuollaan märällä karhealla lipovalla kielellä