Mitä lauseita psykopaatit/sosiopaatit käyttää erityisen paljon?
En nyt yritä itse ketään diagnosoida, olen vain asiasta kiinnostunut.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi syödä vaikka kaikkien aamiaiset vaikka tietää samalla ettei kaikilla ole edes tänään ruokaa. Omatunto ei pistele. Jos jää kiinni, ei tunnusta, eikä tajua tehneensä väärin ollenkaan. Puhuu edelleen kannattavansa heikompien osan parantamista samalla kun mättää parasta nassuun.
Kaikki papit siis?
Ja päättäjät.
Tunteettomat silmät. Ilkeät tai ns kiilto silmissä. Erään naisen tiesin, hänellä oli jotain tällaista takanaan. Pelottava hullunkiilto silmissä, tab boi kaksi miestä, lopuksi itsensä. Selvinpäin ihan normaali
En tiedä, onko yksittäisiä sanoja, mutta uhreilleen voivat paljastaa todelliset kasvonsa. Minulle esimerkiksi sanoivat, että olen tyhmä, minusta ei koskaan tule mitään ja että minun pitää tappaa itseni. He ovat myös avoimesti ylpeitä siitä, mitä ovat. Lapsena kertoivat minulle sadun ketusta ja variksesta, joss kettu huijaa variksen pudottamaan juuston ja kutsuivat itseään ketuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Katso youtubesta sellainen tubettaja kuin kanita batra. Hän on sosiopaatti. Hän siis itse on sanonut niin ja tekee aiheesta videoita.
Ig catfish. Oikeasti ihan tavis
Psykopaateilla voi myös olla viehätys mihin tahansa ällöttävään asiaan, koska eivät tunne ällötystä ja sitten vaivaavat muita niillä jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopottaa ulkomuistista oman sosiaalisen ympäristönsä kaikkein sovinnaisimmat eettiset normit niistä mitään unohtamatta ja niihin mitään lisäämättä. Edes mitään omaperäistä asioiden painotusta ei ole.
Normaali ihminen pohtii eettisiä kysymyksiä ja melkein väkisinkin päätyy johonkin hiukan epäsovinnaiseen tulemaan. Psykopaatti vain ottaa ympäristönsä suojavärin ja teeskentelee. Hän ei mieti asioita, jotka eivät ole hänelle oikeasti tärkeitä, mutta taktisista syistä hän näyttelee korkeamoraalista.
Imitoi muiden tekemisiä ja puheita. Jos huomaat tällaista, niin on selvä merkki. Klassinen on tietenkin syyttäminen muita omista teoista. Jos joku kovaan ääneen levittää juttuja muista ihmisistä eli mustamaalaa, niin kannattaa alkaa käyttää omia aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietynlainen halveksunta tavallisia ihmisia kohtaan ja tavallisia ihmissuhteita kohtaan. Ilme ja olemus ylimielinen.
Sisäisesti kyllä. Moni sosiopaatti hymyilee jatkuvasti, vaikka aihe olisi mikä vaan. Peittävät tunteettomuuden hymyllä joka ei ylety silmiin asti.
Tubessa haastateltu yhtä naissosiopaattia joka avoimesti kertoo aivan kaiken. Hänellä ei ole tunteita, ei omaatuntoa, ei empatiaa. On asianajaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlainen halveksunta tavallisia ihmisia kohtaan ja tavallisia ihmissuhteita kohtaan. Ilme ja olemus ylimielinen.
Sisäisesti kyllä. Moni sosiopaatti hymyilee jatkuvasti, vaikka aihe olisi mikä vaan. Peittävät tunteettomuuden hymyllä joka ei ylety silmiin asti.
Tubessa haastateltu yhtä naissosiopaattia joka avoimesti kertoo aivan kaiken. Hänellä ei ole tunteita, ei omaatuntoa, ei empatiaa. On asianajaja.
Tubesta löytyy: Ask a psychopath. Kyseessä siis "tavallinen" nainen joka ei ole rikollinen vaan tosiaan asianajaja. Greepy.
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti voi tehdä mitä tahansa, koska hän ei välitä muiden tunteista. Muilla häpeä tai asian kokeminen vääräksi estää tekemästä jotakin, mutta psykopaatti voi ilman tunnon tuskia tehdä päätöksiä asioista, jotka mahdollisesti aiheuttavat kärsimystä ihmisille. Joissain ammateissa voi olla hyötyä psykopaattisesta ominaisuudesta. Yrityssaneeraaja, lakimies, kirurgi ja yms.
Ostaja.
Yleisiä lausahduksia taitaa olla se yksi viidakon laeista, kiusattujen tai rikosten uhrien syyllistäminen eli "heikot" ansaitsevat tulla kiusatuiksi, vain vahvimmat selviytyvät, jokainen ihminen ajattelee vain itseään jne.
Ainoa kausahdus, jonka voi keksiä, liittyy oikeutukseen. Heillä on oikeus tehdä jotain. Siksi ei ole syyllisyyttäkään.
Katso youtubesta sellainen tubettaja kuin kanita batra. Hän on sosiopaatti. Hän siis itse on sanonut niin ja tekee aiheesta videoita.