Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkulaiva Neea

Vierailija
24.09.2014 |

Onko wt?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen ole fiksun ihmisen puuhaa avautua seksielämästä ja yhden illan jutuistaan julkisesti. 

Vierailija
2/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 09:53"]

Ei oikeen ole fiksun ihmisen puuhaa avautua seksielämästä ja yhden illan jutuistaan julkisesti. 

[/quote]

Ei ole ei, eikä varsinkaan kehua retostaa.. Ne kehut ulkonäöstä yms. kun ei tule siitä syystä mistä tämä luulee. Jutut tuon tason naisista liikkuvat vilkkaasti ilman julkisuuttakin ja siksipä tämä Neeakin sitä seuraa saa baarista mukaansa. Kyllä se helppo nainen aina pantavaksi kelpaa, sitten sitä saa ihmetellä miksei mihinkään muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:25"]

Näin juuri. Menkääpä itse sinne telkkariin, jos meinaan on pokkaa? Voidaan sitten kuorossa nauraa teille ja arvostella teidän ulkonäköä, kotia ja "onnellista perhe-elämää". Ja tietenkin juuri näin nimettömästi.

[/quote]

No en mene. Sen verran fiksu olen. Joillain taas ei ole mitään omanarvontuntoa...

[/quote]

Hmm.. tiedät siis jo nyt että tulisit ainoastaan vain mokaamaan ja nolaamaan itsesi ja sitten sulle naurettaisiin ja sua arvosteltaisiin, sen takia et mene siis telkkuun. okei... siis wtf?

Vierailija
4/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 09:53"]

[/quote]

Ei ole ei, eikä varsinkaan kehua retostaa.. Ne kehut ulkonäöstä yms. kun ei tule siitä syystä mistä tämä luulee. Jutut tuon tason naisista liikkuvat vilkkaasti ilman julkisuuttakin ja siksipä tämä Neeakin sitä seuraa saa baarista mukaansa. Kyllä se helppo nainen aina pantavaksi kelpaa, sitten sitä saa ihmetellä miksei mihinkään muuhun.

[/quote]

Tai sitten sillä ulkonäöllä on iso osuus asiaan.

Mikä ihmeen katkera lauma täällä on kaakattamassa? Neeassa ei mielestäni ollut mitään vikaa, mutta ilmeisesti palstamammoja vituttaa kun joku sanoo tiedostavansa olevansa hyvännäköinen?

Ja huonot hampaat voivat johtua monesta muusta asiasta, kuin pirin käytöstä. Ilmeisesti pirin käyttäjiä sattuu olemaan tässä keskustelussa reippaasti, kun se ekana tuli mieleen? Kannattaa vilkaista, mitä mm. runsas energia- ja kolajuomien juominen tekee hampaille.

Ei vaan voi kuin ihmetellä ihmisten intressejä huudella paskaa palstoilla.

Vierailija
5/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:34"]

Taisi löytää ketjuun tämä puheena oleva neiti.

[/quote]

No eipä tainnu. Otat varmaan vaan nokkiisi kun sitä joku täällä puolustaa.. kun te sitä niin paljon täällä olette haukkuneet! Itse olette hevosennaamasia röllimahaisia holo.. no joo. antaa olla.

[/quote]

Vähän kyllä itsekin veikkaan, että jotain ulkonäkökatkeruutta täällä on ilmassa. Luin ensin tämän ketjun ja katsoin sitten ruudusta ko. jakson. Varauduin hirveään ihmiseen, mutta olikin kaikkea muuta. Tytössä ei ollut mitään, mikä oikeuttaisi haukkumaan "huumeidenkäyttäjäksi ja koko kylän polkupyöräksi" (noiden kirjoittajille muuten tiedoksi, että kannattaa tutustua kunnianloukkauslakiin).

En vaan voi käsittää. Kyllä pitää olla paljon huonoa oloa, että pitää muita alkaa haukkumaan noin törkeästi. Ei se kiusaaminen näköjään tosiaankaan rajoitu vain koulumaailmaan.

Vierailija
6/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olisi ulkonäkökatkera jollekin huonohampaiselle wt-Neealle? Maailmassa on paljon kauniimpia naisia, jolle olla katkera, jos on pakko olla katkera. 

Vierailija
7/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot kehuu Neeaa kauniiksi, koska siihen loveenhan tuo tyhjäpää lankeaa. Helppo tapa saada piparia. 

Vierailija
8/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:01"]

Onhan se sellainen koko kylän polkupyörä ja huumetaustaakin, kyllä se on yleisessä tiedossa :).

[/quote]

Yleisessä tiedossa? Mitä, onko jossain lähikaupan ilmoitustaululla kuulutettu vai onko se faktatieto sinulta? hmm, yleensähän nuo huumetaustaiset tuppaa pyörimään samoissa porukoissa joten.. pata kattilaa soimaa?
[/quote]

Hohhoijaa. Pienessä kaupungissa ehtii niittämään mainetta.

Vierailija
9/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:54"]

Miksi kukaan olisi ulkonäkökatkera jollekin huonohampaiselle wt-Neealle? Maailmassa on paljon kauniimpia naisia, jolle olla katkera, jos on pakko olla katkera. 

[/quote]

Niin paljon löytyy haukkumista, että jostain intressit siihen haukkumiseen kumpuavat. Tyttö ei kuitenkaan tehnyt tai sanonut jakossa mitään, mikä pistäisi normaali ihmisen näin sekopäiseksi mitä tässä ketjussa.

On todella surullista, miten aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin kouluikäiset.

Vierailija
10/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:55"]

Ukot kehuu Neeaa kauniiksi, koska siihen loveenhan tuo tyhjäpää lankeaa. Helppo tapa saada piparia. 

[/quote]

Sinua ei ole taidettu koskaan sanoa kauniiksi?

Vierailija
11/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:00"]

[/quote]

Niin paljon löytyy haukkumista, että jostain intressit siihen haukkumiseen kumpuavat. Tyttö ei kuitenkaan tehnyt tai sanonut jakossa mitään, mikä pistäisi normaali ihmisen näin sekopäiseksi mitä tässä ketjussa.

[/quote]

No haloo, voiskohan tytön itsensä käytöksestä mummuta se syy arvostelulle? 

Vierailija
12/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

No haloo, voiskohan tytön itsensä käytöksestä mummuta se syy arvostelulle? 

[/quote]

Mikä käytös? Kerrotko vielä minullekin.

Vierailija
13/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saishan siitä varmasti ihan nätin tytön, mutta ne narkkihampaat pilaa kaiken.

Vierailija
14/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:01"] Onhan se sellainen koko kylän polkupyörä ja huumetaustaakin, kyllä se on yleisessä tiedossa :). [/quote] Yleisessä tiedossa? Mitä, onko jossain lähikaupan ilmoitustaululla kuulutettu vai onko se faktatieto sinulta? hmm, yleensähän nuo huumetaustaiset tuppaa pyörimään samoissa porukoissa joten.. pata kattilaa soimaa? [/quote] Hohhoijaa. Pienessä kaupungissa ehtii niittämään mainetta.

[/quote]

Ja sen pienen kaupungin mammat ovat raivon vallassa täällä ;) Ettei olisi oma ukko yrittänyt tätä Neeaa tai muuta vastaavaa mielenpäällä :)

Pienissä kaupungissa juurikin se vika, että ihmisillä ei ole tekemistä ja omaa turhautumistaan juoruillaan ja liioitellaan juttuja. Tokihan voi toisinaan viettää yön jonkun kanssa, eikä sellaiseen kukaan isossa kaupungissa kiinnitä huomiota, mutta pienessä kaupungissa kyllä. Yleensä juttu saa triplavärityksen. 

Itse olen kärsinyt pikkukaupungin lähtökohdista. Ihan sairasta, että kaupungissa keksittiin aivan hulluja juttuja. Kerran 15-vuotiaana juttelimme kaverini kanssa eräälle alkkikselle, jonka kaverini isä tunsi(tämä ns. alkkis oli myös kaverini ystävän isä). Tästähän alkoi kiertää juttu, että olimme sängyssä tämän miehen kanssa viinaa vastaan. Hoh-hoijaa. Toinen paras samoihin aikoihin oli, että minä olen helppo huora ja annan kaikille. Hmm...muutama kateellinen typykkä sai tuonkin aikaan. Kateellisia ulkonäöstä ja poikien huomiosta, jota sain. Niin, ja olin neitsyt vielä pari vuotta tuon jälkeenkin.

Luojan kiitos, muutin isoon kaupunkiin ja rakastan asua täällä!

Vierailija
15/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:14"]

Saishan siitä varmasti ihan nätin tytön, mutta ne narkkihampaat pilaa kaiken.

[/quote]

Sidukan voisi vaihtaa vaikka urheiluun, normaalipainostaan huolimatta oli jotenkin löysän ja ryhdittömän oloinen. Voisi myös opetella meikkaamaan. 

Vierailija
16/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäköön miltä lystää, kunhan vaan kouluttautuisi ja menisi töihin, eikä jäisi yhteiskunnan elätiksi. 

Vierailija
17/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:01"] Onhan se sellainen koko kylän polkupyörä ja huumetaustaakin, kyllä se on yleisessä tiedossa :). [/quote] Yleisessä tiedossa? Mitä, onko jossain lähikaupan ilmoitustaululla kuulutettu vai onko se faktatieto sinulta? hmm, yleensähän nuo huumetaustaiset tuppaa pyörimään samoissa porukoissa joten.. pata kattilaa soimaa? [/quote] Hohhoijaa. Pienessä kaupungissa ehtii niittämään mainetta.

[/quote]

Ja sen pienen kaupungin mammat ovat raivon vallassa täällä ;) Ettei olisi oma ukko yrittänyt tätä Neeaa tai muuta vastaavaa mielenpäällä :)

Pienissä kaupungissa juurikin se vika, että ihmisillä ei ole tekemistä ja omaa turhautumistaan juoruillaan ja liioitellaan juttuja. Tokihan voi toisinaan viettää yön jonkun kanssa, eikä sellaiseen kukaan isossa kaupungissa kiinnitä huomiota, mutta pienessä kaupungissa kyllä. Yleensä juttu saa triplavärityksen. 

Itse olen kärsinyt pikkukaupungin lähtökohdista. Ihan sairasta, että kaupungissa keksittiin aivan hulluja juttuja. Kerran 15-vuotiaana juttelimme kaverini kanssa eräälle alkkikselle, jonka kaverini isä tunsi(tämä ns. alkkis oli myös kaverini ystävän isä). Tästähän alkoi kiertää juttu, että olimme sängyssä tämän miehen kanssa viinaa vastaan. Hoh-hoijaa. Toinen paras samoihin aikoihin oli, että minä olen helppo huora ja annan kaikille. Hmm...muutama kateellinen typykkä sai tuonkin aikaan. Kateellisia ulkonäöstä ja poikien huomiosta, jota sain. Niin, ja olin neitsyt vielä pari vuotta tuon jälkeenkin.

[/quote]

Näitä pikkukylän hienouksia.

Kyllä oikeasti ihan oksettaa, miten ihmiset voi kirjoitella toisesta internetissä. Kivointa vielä, kun ei tarvitse omaa naamaa näyttää.

Koulukiusaamisen vastaisia kampanjoita käydään, mutta silti samaan aikaan aikuiset ihmiset harrastavat täsmälleen samaa kiusaamista. Oli ihminen toisen mielestä kuinka ärsyttävä tahansa, se ei silti oikeuta näin julmaan käytökseen.

Kamalinta vielä, että nämä kirjoittelijat yrittävät tosissan oikeuttaa käytöstään.

Miltäs tuntuisi, jos teistä puhuttaisiin tällä tavalla pitkin nettiä? Sitä kannattaa ihan ajatuksella miettiä.

Vierailija
18/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:56"]

[/quote]

[/quote]

Otatpa sinä tämän nyt kovin henkilökohtaisesti. Taidat nähdä jotain samaa itsessäsi ja tuossa piri-Neeassa?

Vierailija
19/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:27"]

Näyttäköön miltä lystää, kunhan vaan kouluttautuisi ja menisi töihin, eikä jäisi yhteiskunnan elätiksi. 

[/quote]

20-vuotiaalla tytöllä on vielä reippaasti aikaa kouluttautua ja miettiä vaihtoehtoja. Itsekin aloitin toisen asteen koulutuksen tuon ikäisenä, kun aikaisemmin en tiennyt mikä kiinnostaisi. Nyt on toinen aste käytynä ja tällä hetkellä olen korkeakoulussa.

Vierailija
20/111 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:56"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:01"] Onhan se sellainen koko kylän polkupyörä ja huumetaustaakin, kyllä se on yleisessä tiedossa :). [/quote] Yleisessä tiedossa? Mitä, onko jossain lähikaupan ilmoitustaululla kuulutettu vai onko se faktatieto sinulta? hmm, yleensähän nuo huumetaustaiset tuppaa pyörimään samoissa porukoissa joten.. pata kattilaa soimaa? [/quote] Hohhoijaa. Pienessä kaupungissa ehtii niittämään mainetta. [/quote]   Ja sen pienen kaupungin mammat ovat raivon vallassa täällä ;) Ettei olisi oma ukko yrittänyt tätä Neeaa tai muuta vastaavaa mielenpäällä :) Pienissä kaupungissa juurikin se vika, että ihmisillä ei ole tekemistä ja omaa turhautumistaan juoruillaan ja liioitellaan juttuja. Tokihan voi toisinaan viettää yön jonkun kanssa, eikä sellaiseen kukaan isossa kaupungissa kiinnitä huomiota, mutta pienessä kaupungissa kyllä. Yleensä juttu saa triplavärityksen.  Itse olen kärsinyt pikkukaupungin lähtökohdista. Ihan sairasta, että kaupungissa keksittiin aivan hulluja juttuja. Kerran 15-vuotiaana juttelimme kaverini kanssa eräälle alkkikselle, jonka kaverini isä tunsi(tämä ns. alkkis oli myös kaverini ystävän isä). Tästähän alkoi kiertää juttu, että olimme sängyssä tämän miehen kanssa viinaa vastaan. Hoh-hoijaa. Toinen paras samoihin aikoihin oli, että minä olen helppo huora ja annan kaikille. Hmm...muutama kateellinen typykkä sai tuonkin aikaan. Kateellisia ulkonäöstä ja poikien huomiosta, jota sain. Niin, ja olin neitsyt vielä pari vuotta tuon jälkeenkin. Luojan kiitos, muutin isoon kaupunkiin ja rakastan asua täällä! [/quote] Otatpa sinä tämän nyt kovin henkilökohtaisesti. Taidat nähdä jotain samaa itsessäsi ja tuossa piri-Neeassa?

[/quote]

Kaikki eivät hyväksy kiusaamista. Se voi olla mukava tieto sinullekin, jos joskus itse joudut samanlaisen paskaryöpyn kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi