Sorel kengät lapselle?
Olen tilaamassa itselleni ja mietin onko kokemusta kenelläkään onko hyvät lapselle? Onko pohja jäykkä vai taipuuko? Lapsi 4v.
Kommentit (8)
Ehkä vähän isommalle vasta. Meillä käytettiin Kuomia 7v asti, sitten Sorelit,.
Erittäin lämpimät kengät mutta raskaat/painavat. Meillä oli jotku snow commander tai vastaavat. 4-vuotiaani valitteli viime talvena että oli vaikea kävellä/juosta kenkien kanssa. Luulen että niitä on myös kevyempiä myynnissä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:02"]
Ehkä vähän isommalle vasta. Meillä käytettiin Kuomia 7v asti, sitten Sorelit,.
[/quote]
Kuomista en ole pitänyt yhtään. Eivät pidä yhtään vettä ja varpaat heti jäässä. Jotain uutta ajattelin kokeilla tällä kertaa.
Tosiaan nuo Sorelit näyttävät jäykiltä, mutta eihän sitä kuvista voi tietää. Kai pitäisi vaan jaksaa käydä kaupoissa kokeilemassa vaikka sitä vihaan yhtä paljon, kuin lapsikin. :) Yhtenä vaihtoehtona mietin crocsin vastaavia.
Lisää kokemuksia? Kiitos!
AP
Olen päiväkodissa töissä ja crocsin talvisaappaat ovat erittäin kylmät. Lasten varpaat on jäässä vaikka heillä on villasukka. Ehkä tämäkin riippuu lapsesta!?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:08"]
Olen päiväkodissa töissä ja crocsin talvisaappaat ovat erittäin kylmät. Lasten varpaat on jäässä vaikka heillä on villasukka. Ehkä tämäkin riippuu lapsesta!?
[/quote]
Kiitos tiedosta. Meillä oli tuo ongelma noiden Kuomienkin kanssa, joten ehkä nuo Crocsitkin jäävät väliin.
Onkohan kellään mitään merkkiä mihin olisi ollut erittäin tyytyväinen?
AP
Viking goretex-talvikengät olleet ainakin lapsen mieleen. Lämpimät, helppo pukea ja menevät lauhallakin säällä hyvin ilman villasukkia. Miellyttävät äidin ja lapsen silmää.
Minä tilasin tänään stupsit lapselle. En tiedä, millaiset ovat todellisuudessa, mutta ihanilta näyttävät...
Ei taivu ja ovat kamalan painavat