Paras pakastepizza jota olet syönyt?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei enää valmisteta eli Felix pakastepizza joka oli aikoinaan ensimmäinen pakastepizza Suomessa.
Tämä oli siis joskus 1995-1999 eli ei löydy edes paketin kuvaa internetistä
JUURI NÄIN!!!!! En ikinä unohda niitä 1995 Felixin kiviuunipizzoja😋👍
En yleensä osta pakastepizzoja, ehkä kerran kahdessa vuodessa, en vaan tykkää niistä. Nyt testasin Backenin pizzaa ja pakko myöntää, että oli kyllä paras pakastepizza mitä oon ikinä syöny. Mutta hinta on kyllä niin kova (yli 8 e) että tuskin tulee uudestaan ostettua. Samalla hinnalla saa epassia hyödyntäen jo Kotipizzankin, niin mieluummin haen sitten ihan pizzeriasta.
Minun 21 v poika eläisi pelkällä pizzalla. Hänen mukaansa paras on se uusi primassa myytäbä 8-9 euron pizza. Onko nimi joku backas?
Vierailija kirjoitti:
En yleensä osta pakastepizzoja, ehkä kerran kahdessa vuodessa, en vaan tykkää niistä. Nyt testasin Backenin pizzaa ja pakko myöntää, että oli kyllä paras pakastepizza mitä oon ikinä syöny. Mutta hinta on kyllä niin kova (yli 8 e) että tuskin tulee uudestaan ostettua. Samalla hinnalla saa epassia hyödyntäen jo Kotipizzankin, niin mieluummin haen sitten ihan pizzeriasta.
Oikeastihan pakastepizzat ovat karmeita, ellei vertaa saarioisen roiskeläppiin.
Itse pakastettu pizza on .
T.Sonja
Ötkerin tonno löytyy aina pakkasesta.
Dr Oetkerin pizzoista tykänneille - ainakin mun mielestä niiden täytteet ja pohjat on ihan mauttomia. Kokeiltaa Apetitin tai Lidlin pizzoja samaan aikaan ja kertokaa että kumpi maistui paremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Dr Oetkerin pizzoista tykänneille - ainakin mun mielestä niiden täytteet ja pohjat on ihan mauttomia. Kokeiltaa Apetitin tai Lidlin pizzoja samaan aikaan ja kertokaa että kumpi maistui paremmalle.
Pohja on vain koriste ja parempi olisi kokonaan ilman pohjaa, täytteisiin asennetaan maku tabascolla.
Grandiosen jo valikoimista poistunut nauta perhepizza (ei pannupizza). Maultaan loistava ja lihaisa. Ei voi käsittää miksi sen myynti loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristorante Vegetale, maukas ja mukavaa vaihtelua rasvaisille lihapitsoille.
Pakastealtaan kasvis pitsat on vetisiä :( Pizzeriasta tai itsetehtynä oikein hyviä, tietty vaan mun mielipide.
Kannattasko paistaa ne rapsakaksi, ettei oo "vetisiä" .
Ei mikään. Mutta vähiten huono on ollut Dr. Oetker pepperoni salami.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan pakastepizzat ovat karmeita, ellei vertaa saarioisen roiskeläppiin.
80-luvun mauttomat pizzaläpyskät kokeneena, nykyiset pakastepizzat hakkaa ne kaikki 10-0. Paitsi Dr Oetker, en ymmärrä kuinka moni täällä niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte syödä noita Dr. Ötkereiyä, kun niiden pohja on sellainen löykö voileipäkeksi? Onko sitä edes kohotettu hiivalla, juuresta puhumattakaan, kun on sellainen littanan leivinjauhetekeleen oloinen.
Aivan samaa ihmettelen,
Opera spesial en muista valmistajaa. Ehkä Dr Ottker
Pirkka kiviuuni pizza tonnikala sekä salami pizzat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohja on vain koriste ja parempi olisi kokonaan ilman pohjaa, täytteisiin asennetaan maku tabascolla.
Koriste 🤦🏻. Tabasco 🤦🏻.
Grandiosa kana ja kinkkupizzat - nam n a m
Itse tehden saa maukkaimmat💕