Paras pakastepizza jota olet syönyt?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20v sitten oli Felixin kiviarinapitsoja, siinä oli pepperoonia ja oliiveja... paras pakastepizza mitä ikinä syönyt, pohja oli aivan huippu, se tomaattikastike- kaikki. Harmi vaan, ettei oo yhtä hyvää tullu vastaan enää. Nykyään Rainbown ja Ristoranten mozzarellapizzat jees, tuosta edellisestä oli joku salamiversiokin.
Ei ole totta, joku muukin muistaa Felixin pitsat!! Sellainen vähän tavallista pienempi, mutta yllättävän täyttävä pitsa, eikös? Söin vanhempani kanssa sellaisen säännöllisesti puoliksi, olikohan täytteenä kinkkua tms., muistan että juurikin tuo kastike ja pohjat olivat mielettömän hyvät! Jokaisessa ruokanostalgiaketjussa kaipaan aina sen pitsan perään, mutta kukaan muu ei ole aiemmin siitä kirjoittanut. :D Ihanaa että näin kirjoituksesi!
Nykypitsoista parhaat maistamani ovat olleet Dr Oetkerin Pollo sekä Rustican Kebab.
Se oli joku Rainbown pitsan kokoinen. Ottaisivat uudestaan valmistukseen, mutta eihän ne. Tuota tuli ostettua aina mummun lähikaupasta, kun ei kotopuolessa tuota löytynyt.
Minä olen muistanut noita Felix-pizzoja ihan hyvällä. Mutta ei edes voi verrata uuteen Pizza Backen-tuotteeseen, joka on aidosti ensimmäinen premium pakastepizza. Olen viettänyt melko paljon aikaa USA:ssa, ja sielläkään ei ole vastaavaa tuotetta markkinoilla.
Kaikkea te syöttekin! Kas kun ei kukaan syö salmiakkipizzoja tai oululaiset tervaleijonapizzoja.
Ite kun en syö kinkkua(sikaa), enkä makkaraa pizzan päällä, enkä sieniä, niin vaihtoehtoja ei hirveästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muistanut noita Felix-pizzoja ihan hyvällä. Mutta ei edes voi verrata uuteen Pizza Backen-tuotteeseen, joka on aidosti ensimmäinen premium pakastepizza. Olen viettänyt melko paljon aikaa USA:ssa, ja sielläkään ei ole vastaavaa tuotetta markkinoilla.
Turhaan sä noita firmasi pitsoja mainostat, kun niitä ei mistään saa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta kyllä Rainbown pinsa!
Sama. Ennen paras oli Dr Oetker mozzarella omilla täytteillä (tonnikala ja salami). Nyt Rainbow Americana.
vastailija kirjoitti:
Pudasjärvellä leivotut Apetit-pitsat.
Kyllä, ja etenkin nämä uudet Superior-pitsat. Ei mitään väkeviä tai mausteisia makuja, mitä ulkolaisissa pakastepitsoissa on, vaan käyvät hyvin suomalaiseen suuhun. Vielä kun saavat kehitettyä mozzarellapitsan, niin muuta ei enää tarvita.
Casa di Mama Pepperoni-Salame
ehdottomasti paras. ei vaan tahdo löytyä joka kaupasta.
Ristorante tonno, kun siihen lisää vielä purkillisen tonnikalaa päälle, sipulia ja juustoraastetta.
En tiedä parhaasta, mutta hyvää on Lidlin salami 3kpl n 5€ (inflaatio). Siitä taittaa jäisenä palan airfrayeriin 8min ja hyvää halvalla. Siis 12 slicee jotain femmalla. Välillä tuunaan sipulilla, tomaateilla, ananaksell...
Grandiosa Hawaii, vielä oreganoa ja valkosipulia lisään...namnam
10min paisto ja ihana tuoksu. Rapea kuori.
Nyt Cittareissa tarjous vuoden loppuun; Kaksi Ristorantea vitosella 5 eurolla.
Meinaan ostaa tonnon ja 4 juustoa. Lyödä ne vastakkain, oliiveja ja valkosipulia väliin ja uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Casa di Mama Pepperoni-Salame
ehdottomasti paras. ei vaan tahdo löytyä joka kaupasta.
Mä en vaan voi syödä mitään, missä on salamia, metwurstia, koska ovat hevosparoista tehtyjä 🐴💚😭
Pizza Backen oli hyvä. Ei kyllä löydy monesta paikkaa, itse maistoin ja otin kotiin Mustasta Pekasta. Pohja on hyvä.
Pirkka Parhaat -sarjan pitsat, mustassa pakkauksessa.
Lidlin Italiamo Arrabbiata-pizza. Ei aina saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
vastailija kirjoitti:
Pudasjärvellä leivotut Apetit-pitsat.
Kyllä, ja etenkin nämä uudet Superior-pitsat. Ei mitään väkeviä tai mausteisia makuja, mitä ulkolaisissa pakastepitsoissa on, vaan käyvät hyvin suomalaiseen suuhun. Vielä kun saavat kehitettyä mozzarellapitsan, niin muuta ei enää tarvita.
Jep eli maku poistettu. Tätä en vaan jaksa käsittää.
Eikö ole sama sitten syödä talkkunapuuroo ja perunavellia, jos mikään ei saa maistua?! Miksi syödä pizzaa, jos se ei saa maistua pizzalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ötkerin mozzarella pizza on ollut suomen myydyin pakastepizza jo 20-vuotta. Ihan syystä koska se on perushyvä.
Huvittavaa sinänsä että vegepizza pysyy myydyinpänä vaikka tarjolla on jos jonkinlaista lihapizzaa. (kyllä, mozzarellapizza on vegepizza).
Huvittavaa, että luulet mozzarellan olevan kasvis.
Huvittavaa että kuvittelet ettei kasvispizzoissa ole juustoja.
Kasvispitsassa on juustoa kyllä mutta ei vegepitsassa. Siis jos nyt mozzarellasta puhutaan. Vegepitsassa voi toki olla 'vegemozzarellaa' mutta tällöin kyseessä ei ole tavallinen mozzarellapitsa. Eli pointti oli tuossa vege sanassa.
Vege = vegetarian, eli kasvissyöjä suomeksi. Vegen ruokavalioon ei kuulu liha, mutta maitotuotteet ja kananmuna kyllä kuuluu. Tavallinen juusto on maitotuote joka kuuluu kasvissyöjän ruokavalioon.
Vegaaninen taas tarkoittaa että henkilö karsii ruokavaliostaan sekä muista tuotteistaan kaiken eläinperäisen, kuten juuston.
Ristoranren vegetale on vegepizza. Opettele termit.
Väärin. Kasvissyöjä eli vegetaristi syö vain kasvisperäistä ruokaa. Lakto-ovo-vegetaristi syö myös maitotuotteita ja kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big One Double Pepperoni, nam!
Tää oli ihan hyvä ja sitten toinen oli grandiosan perhepitsa pepperoni.
Sen verran täytyy sanoa että tuunasin vähän lisäämällä pitsamaustetta ja juustoraastetta. Lisäsinköhän tomaattiakin?
Parikin tyyppiä maininnut laittavansa tomaattia pizzaan, hyh! Tomaattikastikehan pizzassa tietysti on, mutta että siis tuoretta tomaattia? Äklöö.
Ehdottomasti Ristorante Salame Pesto Mozzarella, aika syntinen pitsa. Rapea pohja ja herkullinen kokonaisuus.
Ei ole totta, joku muukin muistaa Felixin pitsat!! Sellainen vähän tavallista pienempi, mutta yllättävän täyttävä pitsa, eikös? Söin vanhempani kanssa sellaisen säännöllisesti puoliksi, olikohan täytteenä kinkkua tms., muistan että juurikin tuo kastike ja pohjat olivat mielettömän hyvät! Jokaisessa ruokanostalgiaketjussa kaipaan aina sen pitsan perään, mutta kukaan muu ei ole aiemmin siitä kirjoittanut. :D Ihanaa että näin kirjoituksesi!
Nykypitsoista parhaat maistamani ovat olleet Dr Oetkerin Pollo sekä Rustican Kebab.